lauantai 8. tammikuuta 2011

while i'm waiting for the night...

..vähän ostoksia tältä viikolta! (äiti toimi onneks kukkarona tällä kertaa) ja ette muuten ikinä usko mistä löysin nää vaatteet, Citymarketista. oon aina vähä vierastany tollasia marketti vaatteita eikä mulla oikeestaan ikinä oo niitä ollu, mut nyt ku äippä ja sisko raahas mut niiden mukaan ostelee lankoja ja legginsejä, ni tarttuhan sieltä mukaan pari oikeesti tosi kivaaki juttua. ilmeisesti aina oppii jotain uutta, jopa marketeista! :D


mun mielestä tosi söpö ryppyhihanen korallinvärinen paita, joka näyttää kuvassa aika karulta ja etenki tosi ryppyseltä, mut luonnossa se on superciva ja tykkään siitä paljon! hmm hintaa tällä tais olla 12,95 €, huomaa heti ku ei joudu ite maksaan, ettei painu hinnat mielee iha samalla tavalla :D




tällänen kiva leffapaita, en todellakaan oo mikään Breakfast at Tiffany's fani, rehellisesti sanottuna en oo ees nähny kyseistä leffaa, mut kuva on tyylikäs ja perus t-paitoja tarvii aina, joten tykkään! tää makso muistaakseni alennuksen jälkee 10 €




vaik ei ehkä ihan tosta ylemmästä kuvasta uskois, nää on legginsit! tollaset semikiiltävät ja vähä niinku käärmeennahkakuvioo noissa, näyttää kuvassa ehkä hivenen vammaselta, mut päällä ne on kivat ja oon kaivannu uusia kiiltäviä legginsejä (ginan laatu...) näiden hinnasta ei hajuakaa, mut oisko ollu kans joku kympin!




ehkä paras ostos! mikä tää kuvio/väri nyt ois, sanotaa vaik lumileopardiks :D anyway, oon ollu jo jonki aikaa vähä kahen vaiheilla et miellyttääks leokuvio valkosena mun silmää vai ei, mut ainaki ton neuleen kohalla tulin siihen tulokseen että kyllä miellyttää. toi on ihan perusneule joita en omista ihan hirveesti joten kelpaa!




ja viimesenä muttei vähäismpänä, 27 dresses leffa! todettiin et toi oli ihan pakko ostaa, koska ollaan oikeesti varmaan 5 kertaa yritetty tallentaa tota digiboksille canal+ mutta aina on tullu jotai häikkää nauhotuksee sillee ettei olla saatu sitä siitä eteenpäi dvdlle tallennettua. oon siis kyseisen leffan nähny varmaa 6 kertaa, ja tosiaan vaikken tykkää katherine heiglistä, ni tykkään tosta leffasta kyl ja nytpä sitä voi kattella aina ku huvittaa :D





toivottavasti tykkäsitte mun markettiostoksista, aion nimittäin käyttää niitä ilman häpeyden häivää ! :D

lisäks aion olla viä ahkera ja laittaa teille vähä tän päivän asupostausta (jotten taas unohtais kuvata sitä!) ja kuulumisia, ennen ku lähen hakeen poikaystävääni vihdoin tänne mun seuraks :)
nyt heippa hetkeks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...