maanantai 31. tammikuuta 2011

waiting for my new hair!

mullei oo tänää kauheesti mitää ihmeellistä kerrottavaa enkä tiä ehinkö huomenna kirjotella, joten hehkutan/sähkötän teille jo nyt mun ja hellan keskiviikkosesta kampaajasta! toisaalta oon ihan innoissani, toisaalta taas jänskättää vähä et mitä siitä sit seuraa :-D periaatteessa mulla ei ees oo ihan tarkkaa visioo siitä, millaset hiukset haluan, kuten aiemminki on puhunu nii raitoja ois haussa, mut en oikei osaa kuvitella et millaset niistä tulee. toisaalta iha hyvä, ei oo turhia kuvitelmia, ainoo toive on et hiuksista tulee hienot!

tää on varmaa ekoja kertoja ku oon näinki kokeilunhalusella mielellä menossa kampaajalle! mut oon himoinnu vaaleempaa tukkaa jo jonku aikaa, joten ajattelin että hell yea kokeillaa ny sitte (taas) ja jos hiukset onnistuu, ni mikäs sen parempaa, mut jos niistä tulee rumat ni kerranki sillä ei oo nii suuresti väliä, koska kohta loppuu koulu, alkaa lukuloma, joten kukaan ei oo kattelemassa mun hiuksia täällä ku pänttään kirjotuksii! (tai näin oon järkeilly...) vaikka oikeestaan luotan mun kampaajaan kyllä sen verran et tiedän et ei mun hiuksista rumat voi tulla!



tässä viä kuva jonka oon ajatellu viedä mun kampaajalle malliks! nyt ei siis muuta ku venaileen keskiviikkoa, toivottavakaa onnee :-D

6 kommenttia:

  1. Voin just kuvitella, että noi sopii sulle ihan täydellisesti! :)

    VastaaPoista
  2. kiitos :) ja toivotaan todella! vaik mulla on ollu monen värisiä hiuksia ni just tollasia ei oo tainnu koskaan olla, mut toivon parasta :)

    VastaaPoista
  3. joo, sulle vois raidat käydä aivan mainiosti ! meinasitko laikata hiuksia yhtää lyhyemmäks vai vaan väri? onnee vaan matkaa, ihan varmasti tulee hienot ! (:

    VastaaPoista
  4. ajattelin kans et ne ois nyt sellane kiva välimuoto :)
    en sillai leikkaa, muuten ku latvotan vaa et kasvais paremmin! haluun vielä kasvattaa hiuksia ni en leikkaa mitää erityistä mallia vielä!
    kiitos, toivotaan tosiaanki parasta :)

    VastaaPoista
  5. sopii sulle!! itellä aina ongelma tän ruskeen pehkonkaa et ottasko raitaa vai ei... ainaku sitä raitaa on niin ne haluu pois ja ny taas ku sitä ei oo ni haluis jotakin vivahdetta :|

    VastaaPoista
  6. huh, hyvä kuulla et noinki monien mielestä sopii :)
    jep, mulla on kans ollu vähä tollasta samaa ongelmaa, sama homma et aina ku on vaaleempi ni haluiski tummemmaks ja ku on tumma ni taas vaaleemmaks, miks ei voi koskaa olla kuukautta pidempään vaa tyytyväinen siihen mitä on? :Dd

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...