tiistai 4. tammikuuta 2011

antiboredom


ompas toi kuva tyhmän pieni! mut siis tälläsessa asussa asioin tnä vakuutusyhtiössä ja vähä muuallaki. ainoo hyvä asia Hellan talvimatkustelussa on se, et saan aina tyhjentää sen vaatekaapin, sillä noinki lämpimiä vaatteita esim. Egyptissä tuskin tarvii! tällä kertaa mun saalis jäi muutamaan neuleeseen ja paitaan, mut oon tyytyväinen. eli siis toi kyseinen takki on hellan, se taitaa olla alkuperältään kotosin Riikasta, New Yorkista tai Thaimaasta, en oo ihan varma :D




ostelin myös tänää (lue: äiti osteli mulle) uusia tarpeellisia meikkejä! perus Lumenen puuteri jonka jotakin versioo oon käyttäny vissii niin kauan ku oon meikeistä tienny. toisena ostoksena Maybellinen Lash Stiletto ripsiväri, tää on ihan uus kokeilu! huomasin Citymarketin meikkihyllyillä kävellessäni, et oon kokeillu lähes jokaista ripsiväriä jotka sieltä löyty, mut tätä en vielä ollu testannu joten ajattelin ny kokeilla! en yleensä oo silleen hirveen tarkka ripsiväreistä tai siis en muista et oisin omistanu kovinkaan montaa ripsiväriä jotka ois ollu mun mielestä huonoja! (voi johtua myös siitä et mulla on omat ripset hiustenvärin mukasesti tummat ja myös ainakin oli joskus pitkähköt) mut katotaan nyt millaseks toi osottautuu.




tässä tän viikon tylsyyden poistajat! jos kyllästyn viikkooni ilman hellaa ni ei muuta ku jompi kumpi näistä käteen ni johan maailma näyttää valosammalta. Cosmossa näyttää olevan tässä kuussa ihan hyviä juttuja ja Hennesin kuvasto on aina yhtä juhlaa! tilauksen toteutan heti ku pääsen äipän kanssa yhteisymmärrykseen siitä, miten suuren summan hän on valmis uhraamaan mun tilauksiini :D yllättäen äitin ehdotus on noin puolet pienempi ku mun oma, mut katotaa millaseen lopputulokseen päästään!

2 kommenttia:

  1. aivan ihana toi takki! oon metsästäny noita joka paikasta, tosi piristävää kuulla että se on ostettu jostain maailmalta:D

    ps. kun kyselit niistä ripsistä niin katsoppas mun uusin postaus :)

    VastaaPoista
  2. toi on kyl tosi kiva! ite oon ny vasta innostunu noista, mut ilmeisesti niitä ei oikei meinaa löytyy joten ehkä tyydyn tohon Hellan omaan :D

    hei hyvä ku sanoit, meenki heti tsekkaan :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...