tiistai 18. tammikuuta 2011

I could really use a wish right now

Nyt kaikki rakkaat 11 lukijaani huomio! Ja kaikki muutki blogissa vierailevat joo! Koska tänää kiirettä pitää (tätäkin kirjotan ryöväämälläni iphonella autosta) ja kunnon postausta ei oo tulossa, nii tässä tehtävää teille: en tiä teistä mut ite oon huomannu viime aikasia postauksia lukiessani et ne on noudattanut pitkälti samaa päivänasuyms-kaavaa, joten jotta tää ei nyt ihan kävis tylsäks ajattelin pistää teiät hommii ja pyytää apua! Eli siis homman nimi ois toivepostauksia
eli jos teillä on mitään mistä oisitte kiinnostuneita kuuleen/haluisitte mun kirjottavan niin antaa tulla:) toivon mukaan ees jollain on jotain sydämellä, oon innokas kuuleen!

Ps tähän samaan syssyyn otan mielellään vastaa muutaki palautetta yms ihan kaikesta !
Ja pahoitteluni tän postauksen tökeröstä ulkoasusta, mua ja iphonea ei oo ihan vielä tarkotettu yhteen :d

2 kommenttia:

  1. en ollutkaan huomannut tämmöistä :o siis haluaisin et tekisit postauksen vaikka sun hiuksista siis et minkä värisii sulla on ollut ja minkälaisii erilaisia tyylejä :)?

    VastaaPoista
  2. toi on itseasiassa tosi hyvä idea, koska erilaisia hiusvärejä (ja tyylejäkin oikeestaan) mulla kyllä riittää :D
    kiitos ideasta, toteutan heti mahdollisimman pian kunhan löydän tarvittavat kuvat ja sillai :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...