sunnuntai 9. tammikuuta 2011

blaah!

mitä otsikosta ei voi päätellä:
  • eilinen oli superciva päivä!
  • naurettii ja pidettii hauskaa poikkikseni kanssa, eikä ees haitannu vaikka olin maailman huonoin lätkävastustaja
  • syötii paljon hyviä tortilloja (ainoo asia jota osaan kokata enkä siinäkää sitä jauhelihaa...)
  • juotii skumppaa juhlan kunniaks!
  • katteltiin pari hyvää leffaa ja pari kyseenalaista :D
  • oon onnentyttö
  • isi tekee nyt hyvää ruokaa ja pääsen syömää masun täytee
  • mulla on onneks vaan 2 kurssia tässä vikassa jaksossa ja meen esim ma ja ti kouluun 14 ja torstaina ei oo ollenkaan koulua:)

mitä otsikosta voi päätellä:
  • huomenna alkaa koulu
  • ..ja sitä myötä myös pitäis alkaa kirjotuksiin lukeminen
  • mua ei kiinnosta??
  • ulkona on plussaa eli loskasää
  • hella on poissa vielä seuraavat kaks päivää
  • mulla on yleisesti vähä ankee fiilis, wonder whyyyyy ku koulu alkaa huomenna!

ja sitte asiasta yhdenteetoista, huomaan tänään kävijämäärän nousseen ja arvatenkin kiitokset kuuluu Siirille, joka on nimenny mut top trehen, joten tack så mycket ja kaikki jotka näätte tän, ettekä oo vielä löytäny tietänne Siirin blogiin, kurkatkaa ehdottomasti linkki, loistava blogi! :)

nyt lähen tosiaan syömään ja sit yritän vielä nauttia ees vähän tästä viimesestä lomaillasta, huomenna back in business, toivottakaa onnee ja koittakaa kestää! + piristykseks:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...