perjantai 7. tammikuuta 2011

how do you like your toast in the morning?



voihan kakkakasa, tajusin eilen, että olin iha totaalisesti unohtanu kuvata mun keskviikon asun! se oli viäpä kiva ja mulla oli mielessä et pitää kuvata, mut jotenki si kiireessä unohdin joten kuvitukseltaan tylsä postaus :(

oltiin tosiaan mun poikaystävän kaa keskiviikkona leffassa kattomassa toi Little Fockers :D kuuluisa hyvä leffamaku meillä, mut siis se oli oikeesti ihan kiva ja viihdyttävä leffa. ei mikää oscarin arvonen eikä aivan hulvattoman hauska, mut iha hyvää viihdettä keskiviikkoiltaan! ja jo pelkästään Robert De Niron takia tykkäsin leffasta, eikä Owen Wilsonkaa iha turhaa oo joten <3

Meet the parents - Little Fockers

nyt ku loma on loppumaisillaan ni voin virallisesti todeta et oon varmasti lihonu sellaset ainaki 5 joulukiloo :D eikä ihme, koska mä niinku oon syöny ! tollon keskiviikkonaki syötii leffassa poppareita, sit mentii viä abcilta ostaa karkkia, missä mun poikaystävä keksi et "hei pitäskö ostaa tosta hesestä kerroasteriat" ei siinä ny viä sillai mitää, mut sit ku mentii poikaystävälle ehkä puolen tunnin päästä, ni heti ekana ruokaa! ja tää ei ees ollu mitenkää hirveen poikkeuksellista mun lomalla. mielenkiinnolla nousen ens viikolla GoGolla vaa'alle kattoon mitä se näyttää...

kirjottelen teille viä myöhemmin torstailta parista leffasta, mut nyt kynsien lakkailua yms!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...