maanantai 24. tammikuuta 2011

dagens outfit





kuten otsikosta voi päätellä, tänää mulla ei oo mitää specialjuttuja, päivä on koostunu lähinnä turhasta äikäntunnista, GoGolla rehkimisestä ja lumisateen kiroamisesta. näiden superjännien salkkareiden jälkee ois tarkotuksena lähtee käymää poikkiksella pelaa pari Skatee ja tulla si meille yöks :D mielenkiintonen maanantai siis! jotenki ei myöskää huvittanu pistää päälle mitää ihmeellistä, joten tyydyin (taas) tollasee iha perusratkasuun.
  • farkut H&M
  • vyö Pieces
  • pitkähihanen Gina Tricot
  • leopardihuivi H&M


ainii! saatiin perjantaina meiän abihupparit jeejee, vihdoinkin !! toi on hupparina ihan täydellinen, ihanan värinen ja just sopivan tollane rento, ja oha toi painatuski iha ok, me ei ite mitenkää suunniteltu noita vaa valittiin sellasista valmiista painatuksista ja sit saatii valita värivaihtoehdoista, ja toi oli ehdottomasti niistä painatuksista paras! ilmeisesti toi on olevinaa joku jenkkityylinen "graduate kaleva abi 11 allstar" . nyt tiätte et jos päivän asuja ei näy että mitä mulla on ollu päällä :-D abihuppari + farkut on ehkä abin pelastus niinä parin tunnin koulupäivinä ku ei vois vähempää kiinnostaa panostaa pukeutumisee!

2 kommenttia:

  1. Näytät aika rumalta. Itse en kehtaisi täällä netissä näyttää noita peiliteini-kuvia.

    VastaaPoista
  2. seleevä homma ja kiitos tiedosta! :-) säki vaikutat kommenttis perusteella aika rumalta ihmiseltä noin niinku luonteeltaan! anna ku arvaan että oot sama tyyppi joka pari minuuttia tän kommentin jälkee kävi haukkumassa mua toho uusimpaan postaukseen? ;) ihan imartelevaa sillee et sulla ei oo parempaakaa tekemistä ku selata läpi mun ikivanhoja postauksia ja ettiä niistä jotai haukuttavaa, mä en jaksais tehä tollasta ku mulla on aina parempaaki tekemistä :-)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...