sunnuntai 30. tammikuuta 2011

the green hornet




meiän oli mun poikaystävän kanssa alunperin tarkotus mennä vihdoin ja viimein kattoon se Life as we know it, mut koska Plevnalla tais olla joku ongelma ja se meni eilen vaan 15.30, nii poikkikseni ehdotti et mentäis kattoon tätä The Green hornet. ite en ollu kyseisestä leffasta kuullu halaistua sanaa, mut luotin poikaystäväni makuun ja ei todellakaan tarvinnu pettyä! aluks ku kuulin et tää kertoo parista äijästä jotka rakentaa jonkunlaisen auton, olin sillai et joo no ihmekös tuo jos se kiehtoo mun poikaystävää, mut loppujen lopuks olin ite paljo enemmä liekeissä siitä kyseisestä autosta :-D

Green Hornet oli oikeesti hyvin tehty, siihen oli selkeesti nähty vaivaa ja sekä juoni että lavastus ynnä muut puitteet oli loistavat! se oli 3D, joten voitte kuvitella niitä taistelu- ja takaa-ajokohtauksia, ei pystyny ku tuijottaa suu auki :D mulla tosiaan oli eilen vähä dagen efter ja pelkäsin etten pysyis hereillä pimeessä leffateatterissa, mut sitä ongelmaa ei ton leffan kohalla todellakaan tullu! alusta asti tapahtu koko ajan jotain, mut ei silti liikaa. juonenkäänteet oli yllättäviä ja jännitystä todellakin riitti, jos ette usko kysykää mun poikaystävältä mun reaktioista :D oikeestaan se oli joissain kohdissa jopa vähän pelottava ja surullinenki, mut loppujen lopuks jäi kyllä hyvä fiilis! ja se auto... siis oisko helmi sellaset luodin kestävät ikkunat, liekinheittimet ja ammuksia ampuvat ovet? okei rauha, mut mun supersankarihaaveet tais herätä sen auton myötä :D oli masentavaa sen jälkee vaa palata omalle peugeot 206.. mut tosiaan, todellakin suosittelen tätä leffaa kaikille jotka vähänki tykkää autoista, jännityksestä ja toiminnasta!



alunperin mun piti pukee päälle vaa jotai rentoo ja mahollisimman mukavaa, mut kerranki näin päin, sain puuskan pistää jotai kivaa päälle joten tälläsen asun valitsin!
  • farkkushortsit Mic Mac
  • musta tuubitoppi Vila
  • musta pitsipaita Kappahl (vilma käski muistuttaa et se on sen ja se oli mulla vaa lainassa!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...