torstai 27. tammikuuta 2011

..do the same to your lashes

ei ainakaan tällä ripsarilla! muistaakseni puhuin jossai vaiheessa et ostin uuden ripsarin jota en ollu ennen kokeillu, Maybellinen Lash Stiletto. kuten sanoin siinä postauksessa ni yleensä mulle käy aikalailla kaikki ripsivärit, tuuheuttavat pidentävät erottelevat yms. mut kuten sanotaan joka säännölle on poikkeus, ja mun kohalla se on ilmeisesti tää Maybellinen ripsiväri !

ku ostin tän ripsivärin, odotin tulokseks sellasia ihanan pitkiä ja hyvin eroteltuja ripsiä. todellisuus osottautu toiseks, ripset menee ihan paakuille, ja jotenki ihmeellisesti takkuun ja liimaantuu toisiinsa! puhumattakaan että ne ois hyvin taipuneet..


en tiä teistä, mut mä ite ainaki huomaan eron ihan selvästi! (okei toi lumene-kuvakaan ei oo ihan paras esimerkki mulle hyvistä ripsistä sillä toi ripsari oli auttamattoman lopussa!) tossa missä on lumenee ripset menee siistissä rivissä ja kaartuu nätisti, maybellinellä ne taas sojottaa tollai epämääräsesti sinne tänne ja on muutenki vammaset !


mulla on luonnostaan niin pitkät alaripset, enkä oikein tykkää ku ne on tollaset hämähäkin jalat niinku tossa maybelline-kuvassa, halun et voin laittaa niihin vaan vähän ripsaria niin et ne näyttäis lyhyemmiltä. se ei tolla ripsivärillä onnistu!

en nyt sano et tää ripsiväri ois välttämättä huonoo, mut halusin vaan avautua teille mun virheostoksesta, sillä mun ripsille toi ei yksinkertasesti sovi! no aina oppii jotain uutta, tällä kertaa sen että tota ripsiväriä en osta enää koskaan :-D

tää oli varmasti kiinnostava postaus mut whatever! vilautan tähä loppuu viä maailman hienointa synttärikorttia jonka taiteilin hellalle viime yönä:



nyt mun pitäs viä ehtiä pakkaan, syömään ja käymään asioilla ennen ku suuntaan poikaystävälle yöks ja sieltä sitte huomenna päivällä kohti rautatieasemaa. suuntana Helsinki ja matkaseurana parhaita tyttöjä! siitä lisää sitte lauantaina, have a nice weekend! :)

2 kommenttia:

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...