perjantai 14. tammikuuta 2011

10 facts!

oon himoinnu jo vähän aikaa tehä jonku tälläsen erilaisemman postauksen, ja nyt keksin et uusien sekä myös vanhojenki lukijoiden kunniaks voisin tehä tälläsen faktapostauksen; eli seuraavassa 10 faktaa joita suurin osa teistä ei viä tienny musta! (oompas tylsä ku näitä on vaa 10 :D)

1.  mä en voi sietää isoja alkukirjaimia (joku on voinu sen hoksata iha tätä blogia lukemalla..) kirjotan aina joko iha vaa pikkukirjaimilla tai si esim. muistiinpanojen otsikot tikkukirjaimilla. tiettekö ku nokian kännyköissä tulee aina automaattisesti iso alkukirjain pisteen jälkee, en kestä sitä, mun on aina ihan pakko vaihtaa se erikseen pieneks ennen ku voin jatkaa kirjottamista :D

2. mun mielestä kaikki on parempaa vähän ylikypsänä, paitsi pihvi! en kestä ku aina ku isi tekee pastaa ni se jättää ne oikeeoppisesti vähä al denteks, ite keitän aina sekä nuudeleita että pastaa vähintää vartin! paskat jostai 3-7 min keittoajoista..

3.  oon periny iskältä yhen ihan tyhmän sukuvian! mua ällöttää ihan järkyttävästi kaikki sellaset tosi röpelöiset jutut siis tiettekö esim paprikan siemenet ku ne on sillai supussa, hyi en voi kattoo niitä yhtään! ja sit jos muistatte, se nokian mainos missä on ne kädet, ni yäääk en kestä nähä niitä, siis se oikeesti oksettaa mua, tulee sellane ihan kauhee olo.. en oo viä törmänny muihin ku iskään ja siskoon kellä ois toi sama juttu, ilmottautukaa mulle jos ootte törmänny ni tiän ettei olla iha superfriikkejä :D

4. tää on aika perus, eli oon 18 enkä oo viä tähä päivää mennessä oppinu erottaan oikeeta ja vasenta.. joskus ne menee tuurilla oikein mut yleensä ei! onneks mulla on oikeessa kädessä tollanen luomi josta voin aina tarkistaa kumpi on kumpi. pari kertaa autokoulussa tuli noloja tilanteita ku opettaja sano et "joo tosta tonne vasemmalle" ja minä fiksuna tyttönä vilkutan oikeelle ja meen oikeelle kääntyvien kaistalle :-)

5.  kutsuin mun poikaystävää ehkä ekat kolme kuukautta koko nimellä, siis etunimi sukunimi :D en voinu sille mitää, se vaan tuli ku olin tutustunu siihen ja sillä on nii civa nimi! sen numero on edellee mun kännykässä kai ainoo joka on sillai etunimi sukunimi- tyylisesti.

6.  tässä hyvä vinkki kaikille jotka on yhtä pulleita ku mä! ostan aina poikkeuksetta pikkarit ja bikinien alaostat vähintää kahta kokoo liian isona, koska en voi sietää jenkkakahvoja :D

7.  oon vasta ihan lähiaikoina keksiny viihdykettä suihkussa käymiseen! ku mulla on sellane kännykkä mihin saa paljon musiikkia ja sitä voi soittaa sillai kaiuttimella, ni otan sen nykyään kylppäriin ja laitan soimaa hyvää musiikkia ja laulan mukana (laulan aina  biiseissä mukana jos vaan osaan sanat, ärsyttävääkö?)

8.  kävin pienenä iskän ja siskon kaa usein kattomassa ilveksen jääkiekkopelejä ja ihastuin "huiskutyttöihin" (lue: cheerleadereihin) ja sainki iskän suostuteltua selvittelee vähä asioita ja niin sitte tokalla luokalla alko mun 8 vuoden cheerleaderin ura.

9.  oon periny iskältä myös ainaki vähän autohulluutta:D ei siis mitään sellasta amistuunaanbemarinjalaitansiihenparihelmasarjaa- hulluutta, vaan sellasta et tykkään hienoista autoista etenki peugeoteista! meille meinas poikaystävän kaa tulla melkein riita ku julistin että mun himoitsema unelmien auto on sama ku sillä on ollu joku miljoona vuotta :D vaihdoin sit oman unelmien autoni peugeotiks.. ja isi on luvannu et keväällä kun mulla on ollu kortti vähintää puol vuotta ja on ihan sulaa niin saan kerran mennä iskän 407 swllä kouluun, voi että ootan sitä päivää ku kuuta nousevaa!

10.  oon maailman huonoin tanssija ja jalkapallon pelaaja! ekoina cheervuosinani ku olin viä mineissä, meiltä valittiin tanssijoukkue, pääsin varasijalle mut en halunnu siihen joten kieltäydyin, siitä lähtien en oo tanssinu (muuta ku siis cheerleadingissa) ikinä, paitsi baarissa, ja sielläki välttelen sitä viimeseen asti! jalkapalloo harrastettiin hellan kanssa joskus kasilla 3 viikkoo, sen jälkeen totesin että tästä ei tuu mitään, ehkä jatkan vaa penkkiurheilijana tässä lajissa :D


okei nää oli aika randomeita, mut ei kai se mitää! kiinnostaispa jossai vaiheessa myös tehä sellanen kysymyspostaus, mut taidan kuitenki odottaa et lukijoita tulee lisää, muuten vois kysymykset jäädä vähä vähäsiks!
meillä on tänää kauhari-ilta, joten toivokaa et musta kuuluu huomenna, tai muuten oon kuollu yöllä pelkoon.

11 kommenttia:

  1. HAHA, hei mulla on iha sama ongelma ton oikeen ja vasemman erottamisessa :D joskus ku oon yksin tai muuten vaa liian hajamieline nii selvitän ton oikeevasen-ongelman nii, et alan kirjottaa omaa nimee ilmaan. kuulostaa tosi naurettavalta mut se tulee vaa jotenki luonnostaa :D

    VastaaPoista
  2. :D joo siis mun poikaystävä pilkkaa mua tosta ihan aina etten erota oikeeta ja vasenta! mut oon huomannu ettei se oo nii outoo, ei monet erota niitä :D
    ja kyllä, toi on aika hyvä kikka et miettii kummal kadel kirjottaa! ja si joskus ku on kihloissa tai naimisissa ni sormuksesta voi aina tarkastaa :D

    VastaaPoista
  3. aika hassu toi kymppi :O ja hhhah pitäs varmaan ottaa vinkkii tosta kutosesta... vaikka saanki aina paniikin ku katon kokolappua :(

    VastaaPoista
  4. voi miten nätti oot! ja ihana blogi :>

    VastaaPoista
  5. Siiri: nojoo tiän :D mut totta se on, tyhmää varsinki toi tanssiosuus koska haluisin oppii tanssii! mut ei vaa jotenki luonnistu multa :D ja hei sä ny oot tollane hoikkis, ni näkis vaa ku sulle tulis jenkkakahvat yhtää mistää! :D

    Milla: voi kiitos, kiva kuulla :) toivottavasti jäät seurailee ;)

    VastaaPoista
  6. haha muistan teidän futiskokeilun! :D hyvinhän se meni;)

    VastaaPoista
  7. :Dd joo sitä on vaikee unohtaa.. noo hyvin ja hyvin, miten sen nyt ottaa! :D

    VastaaPoista
  8. mulla on toi kolmonen. ihanaa että on muitakin ! :D

    VastaaPoista
  9. Hei jee! En oo loskaa kuullu et tota ois muilla, vähä helmee :D

    VastaaPoista
  10. Oon ollut flunssassa nyt viikon, niin on ollut aikaa lukea sun vanhoja postauksia :) Nää on ollut ihan parasta viihdettä mun päiviin. Sulla on niin hauska tapa kirjottaa ja sun tekstistä puskee läpi vaa sellai iloisuus, joka tarttuu muhunkin :) Pakko kommentoida tohon röpelöjuttuu et hyihyihyi omistan ton saman jutun ja mulla menee kylmät väreet ku mietinkin :--D Kaikista pahinta on appelsiinien "päädyissä" sellai ympyrä, mikä on täynnä röpelöä. Oon kans luullu olevani yksin tän asian kaa hahah :D Ps. Ite oon ihan liian neuroottinen välillä isojen kirjaimien suhteen,kuten huomata saattaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi voi miten ihanan ihana kommentti, et arvaa kuinka hyvälle tuulelle tulinkaan tosta! :-) niin kiva kuulla että tykkäät mun tyylistä kirjottaa, ku välillä musta itestä tuntuu että kirjotan ihan vammasesti :-D ja hyiiiiii yäk meinaan kans täällä saada kohtauksen ku ajattelenki! mulle pahin on noi paprikan siemenet :-D ja hahhah kirjainneuroottisuus on hauskaa :-D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...