sunnuntai 16. tammikuuta 2011

hello, i love you

mitä mun piti tehä tänä viikonloppuna? ahkeroida enkun kirjotusten eteen väsäämällä vähän yo-vihkoo, (koska perjantai-aamuna yllättäen poikaystävän vieressä nukkuminen houkutteli enemmän ku enkun luokka..) ja katsastaa huomisen äikän esseen otsikot. mitä mä oikeesti tein tänä viikonloppuna? kattelin leffoja, lööfföilin hellan kaa, hengasin joka päivä poikkikseni kanssa ja ennen kaikkea söin. toisin sanoen viikonlopusta piti tulla ankee, siitä tulikin kaikkee muuta!

eilen siis katteltii poikaystäväni kanssa Harry Potter and the half-blood prince, jos joku ei oo nähny, mars makuuniin ja vuokratkaa! se on oikeesti hyvä leffa, kysykää vaikka mun pottervihaaja-poikkikselta, jonka avulla mä muuten aion oppia hyväks kuvaajaks! :D aamulla yömyöhällä katteltu potter ja oslo/lontoo-reissun suunnittelu ei enää tuntunukkaa nii hyvältä idealta ku ois pitäny lähtee puol kymmenen heittää poikaystävää pirkkahallille tuomaroimaa.. no pistin sen si ottaa auton ja menee sillä, ja takas tultuaan päätettiin lähtee panchoon :D että se sitte taas siitä hyvin syömisestä..

tää on oikeesti iha riistäytyny käsistä ny tää mun lomaherkuttelu, ens viikolla ois onneks tarkotus taas alottaa hellan kaa kunnon GoGo-treeni ja toivottavasti palata ruotuun muutenki, muuten mua ei tulla näkee niissä mun aivan ihanissa uusissa bikineissä koko kesänä :s


taas miljoonien vaatekriisien ja poikaystävälle tuskastelujen jälkee päädyin tälläsee asuun. oli muuten näköjää aika Gina painotteinen asu :-D
  • sukkahousut Gina Tricot
  • tunika Gina Tricot
  • pipo Gina Tricot

nyt ajattelin iha vaa nauttia (lue: ahdistua, en tajua mulle on alkanu tulee tällästä sunnuntaiangstia! oon kuullu et se on iha yleistä mut itellä ei oo ollu sitä yleensä enkä toivota sitä tervetulleeks nytkään, kiitos!) sunnuntai-illasta ja jättää ne koulujutut sitte huomiselle, ahkera abi kun oon :-) nyt siis sinkkuelämään ihmeelliseen maailmaan, kattellaan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...