maanantai 10. tammikuuta 2011

back in business

mulla ei itseasiassa nyt oo kauheesti asiaa mut halusin lisää teille tän päivän asukuvat koska tykkäsin asusta!
lisäks ekan koulupäivän kunniaks ajattelin lyhyellä matikallani laskee pari numeraalista faktaa mun jäljellä olevasta koulusta:
  • mulla on tässä jaksossa 12 h koulua viikossa
  • mulla on 10 viikkoo lukioo jäljellä, joista 4 viikkoo on vapaata
  • mulla on 29 koulupäivää jäljellä
  • mulla on ensimmäiset yilioppilaskirjotukset kuukauden päästä
  • ..ja viimeset kahen kuukauden päästä
  • 18.3 alkaen mulla on 11 viikkoo lomaa ennen yo-juhlia
  • oon 99 % tyytyväinen näihin lukuihin (1 prosentti epätyyvyäisyyttä tulee noista kirjotuksista...)
ja nyt sitä päivän asua:

  • farkkupaita H&M
  • karvaliivi Sokos   
  • leggarit Gina Tricot
  • tuubitoppi Vila        



pitkästä aikaa myös vähän kuvaa ulkovaatetuksesta! päällä siskon parka Hennesiltä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...