keskiviikko 26. tammikuuta 2011

just don't let me get to ten

tällä hetkellä mun pitäis olla väsäämässä synttärikorttia hellalle, joka täyttää 19 viikonloppuna jei, ja kattomassa greyn anatomiaa tai vaihtoehtosesti tekemässä miljoonia enkun läksyjä.. sen sijaan oon tässä ja kirjotan tätä plus lueskelen blogeja, saamaton? jokaisella laiskurillahan on aina kunnon tekosyy laiskuudelle, mun on se, että menin tänää kouluun kymmeneltä, (uskomatonta ja epäinhimillistä herätä 8.30? abille kyllä!) siellä kirjotin tai tarkemmin sanottuna, yritin kirjottaa taas yhtä äikän esseetä, tällä kertaa siitä todella tuli maailman huonoin. kaiken huipuks toinen tunti oli enkun preliminäärikoetta, mikäs sen piristävämpää! 

koulun jälkee sitte suunnattiin hellan kaa GoGo Parkkiin, herranjumala oltiin taas iha uunoina siä :D ollaan käyty siä kerran aiemmin ja ne laitteet on astetta vaikeempia käyttää, ainaki meiän mielestä.. no onneks joku kiltti mies vähä opasti meitä, kiitos sille! käytiin myös hakee junaliput perjantaille ja lämpörullat sarkulta ja terveellisellä päivällisellä subissa, joten oltii kotona vasta salkkareiks ja oon ihan rätti poikki ja puhki! huhhuh on tää vaa rankkaa, onneks huomenna on vapaapäivä :DD




haluisin nii kauheesti joka päivä laittaa päälle jotain pirteetä ja keväistä, mut aina ku meen mun kaapille ni jotenki sieltä tarttuu matkaa vaa tälläsiä tylsiä ja ankeita värejä.. eilen illalla tää oli keväisintä mihin pystyin eli
  • neule Gina Tricot
  • kaulahuivi H&M
  • sukkikset ?

tulipas tästä pitkä postaus ottaen huomioon että mitää järkevää asiaa ei ollu muuta ku valittaa kuinka "rankka" mun päivä on ollu.. niinpä lopetan tähän ja koitan huomenna saada aikasemmaks jotain vähä järkevämpää postattavaa, hejdå!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...