tiistai 3. toukokuuta 2011

i already know what my addiction is

noniin! vaikka nää postaukset viä iha hirveesti aikaa ainaki mulla, on näitä aina yhtä kiva tehdä! eli siis vuorossa ois shoppailuesittelypostaus! oon tullu siihen tuloksee et uudet ostokset on kivempi esitellä päällä ku vaa henkarilla roikkuen, mitä mieltä te ootte? kuten tossa videopostauksessa kerroin, olin taas perjantaina shoppailemassa, tai siis tarkotus oli vaan käydä tsekkaa jos Ginassa ois yhet shortsit mitkä haluan.. no niitä ei ollu, mutta paaaljon muuta kyllä löyty ja rahaa kulu taas ihan kiitettävästi :-D mut ainaki mulla on nyt kesävaatteita! mutta siis, alotetaan esittely (kunhan ette kiinnitä iha kauheesti huomioo mun jotenki iha hirveen vammasiin poseerauksiin :-D en tiä mikä mulla tänää oli ku en osannu olla normaalisti, joten koittakaa kattoo vaa vaatteita kiitoos!)

Gina Tricot:


kauluspaita 19,90 e
ihan perus tummansininen kauluspaita siis! mulla on taas kauluspaita kausi meneillää, ja toi on ihanan kevyttä ja ohutta kangasta ja just tollane ei liian tiukka mut ei liian isokaa, täydellisen mallinen siis ja väri on nätti. ihastuin ku näin Hellan pikkusiskolla tollaset samanväriset reisitaskuhousut ja tummansinisen kauluspaidan ja keksin et mun on pakko saada kans kyseinen yksilö omien housujeni kaveriks :-D tykkään!



trikoo raitapaita 9,90 e
heti ku astuin Ginaan sisää, näin noi paidat! muistan ku ton mallisia t-paitoja myytii Ginassa joskus vuonna nakki, mut sillon en yhtää tykänny siitä, nyt oon kuitenki alkanu himoitsee tollasta vähä pidempihihasta t-paitaa ja mun onneks niitä myydään siis taas! tota paitaa oli kaikissa herkullisissa väreissä, mut jostain syystä mikää niistä ei tuntunu ihan omalta, joten päädyin tohon ihanaan valkoseen varustettuna tummansinisillä raidoilla. oon tosi tyytyväinen tohon ostokseen, keksin nimittäi jo ainaki kolme eri tapaa yhdistää se! :-)


Vero Moda:


farkku t-paita 26,95 e
oon iha hulluna solmimassa kaikkia kauluspaitoja aina ku vaa mahollista, joten en voinu vastustaa kiusausta ku näin ton farkkusen t-paidan jossa on jo valmiiks tollane solmujuttu! toi on siis tollasta tosi tosi ohutta ja kevyttä denimkangasta, ja mun mielestä tosi nätin värinen :-) olihan tolla aika paljon hintaa, mut jotenki se vaan sulatti mun sydämen ja tiän että tuun käyttää tota, joten oli pakko ostaa se!



shortsihaalari 26,95 e
kuten sanottu ihastuin shortsihaalareihi jo viime kesänä, mutta silti tää yksilö on vasta mun neljäs. bongasin tän eka mustana, mutta koska mulla on yks musta shortsihaalari, ajattelin että repäsen kerranki ja ostan jonku tälläsen värikkäämmän ja tykkään kyllä tosta väristä! mietin tohon yhdistettynä sitä tästä postauksesta tuttua Hennesin vaaleeta bleiseriä, tuntuu et se vois olla viä vähä liikaa, mutta pitää kokeilla! joka tapauksessa toi haalari on ihana kesävaate :-)


Hennes:



housut 19,90 e
Hennesillä mulla kävi klassinen, eli jouduin ostaa kaiken mitä kannoin sovituskoppii, ku kaikki vaa oli nii kivoja :-D oon varmaa aiemminki puhunu kuinka haluisin kesäks chinot ja nää saa mun puolesta ajaa sen asian, aivan ihanan väriset ja kaikin puolin täydelliset sanon mä :-) alan innostuu kans noista kevään väreistä, mut mun mielestä ne näyttää paremmilta yhdistettynä johonki yksinkertasee värii, kuten valkosee, eikä sillai et yhdistän vaaleenpunasta ja sinistä ja keltasta, vaikka monien päällä seki näyttää tosi kivalta!



neule 14,95 e
oon jo jonku aikaa halunnu löysän ison neuleen, koska kuten varmaa oon kertonu se Ginan korallin värinen neule on liian iso. toi oli musta tosi söpön värinen ja himoitsin heti laittaa ton kesällä päälle tollai ns. mekkona, mutta tietysti lyhyet farkkushortsit tuolla alla, mut vaa sillai et ne ei näy! ja näin vähä kylmemmällä ilmalla toi on ihana myös legginsien kanssa! toho viä sellane pörrönen tukka ja Ray Ban-tyyliset aurinkolasit ni kesäasu on valmis :-)



shortsit 9,95 e
aika perus shortsit, tollaset sopivan löysät ja tykkään ku noissa on tollasia pieniä rypytyksiä tossa taskujen alla, ja mikä parasta noi on keltaset! mulla oli yhet keltaset shortsit pari kesää sitten, mutta ne meni pieniks ja siitä asti oon ettiny sopivia keltasia shortseja ja nyt ne löyty ja vielä tohon hintaan ni ai että oon tyytyväinen :-) alan tosissaa innostua näistä kevään väreistä ja varsinki keltanen ja valkonen on musta ihana yhdistelmä!



toppi 9,95 e
kattokaa mitä mä vihdoin löysin! löysän topin joka päällä mä en näytä 15 kiloo lihavammalta, ainakaa omasta mielestäni :-D mikä parasta toi on ihanan värinen ja täydellinen yhdistettynä juuri siihen vaaleeseen bleiseriin, tai iha vaa mustaan bleiseriin. tykkään tosta just tollai helma housujen sisään laitettuna + vyö!



tennarit 9,95 e
näitä en itseasiassa ostanu sillon perjantaina vaan nää tuli jo aiemmin mun ja Ramin tilaamassa paketissa, mutta en vaa oo ehtiny esitellä näitä! mähän oon vannonu et tänä keväänä kerään monet tollaset halvat perustennarit ja nyt oon alottanu sen iha tosissaa. noi on niiin söpöt ja täydelliset :-)



tennarit 9,95 e
tykästyin noihi harmaisiin niin paljon että perjantaina päätin siis ostaa nää keltasetki versiot! noi on nii pirteen väriset ja iha täydelliset yhdistettynä iha vaa farkkuihin ja valkosee paitaan!


sellasia ostoksia tällä kertaa, suhteellisen värikkäitä, mutta ite tykkään ainaki iha hirveesti. mitäs mieltä te ootte? :-)

2 kommenttia:

  1. aivan ihania ostoksia! muutenkin tää sun blogis on noussut yheks mun lemppareista ja on tosi kiva kun bloggaat melkein joka päivä toisin kun jotkut:) oon tykästynyt sun hiuksiin ihan tosi paljon ja nyt haluaisinkin tietää että millä kampaajalla käyt? :)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos ihanasta kommentista, tosi kiva kuulla et joku tykkää noinki paljon!! :)

    käyn iha täällä Tampereella Pyynikintorilla sellasessa I.L.O, oon käyny nyt vuoden verran siellä ja joka kerta ollu tosi tyytyväinen tuloksee, et jos vaa oot jostai treen läheltä ni suosittelen lämpimästi :) etenki Hanne ja Anne on tosi hyviä kampaajia siellä!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...