lauantai 28. toukokuuta 2011

you are the answer to the question

nonniin vihdoin ja viimein sain vastailtua näihi teiän jo melkei viikon odotelleisiin kysymyksiin! tässä siis vastauksia oikein urakalla.. onnittelut jos joku jaksaa kattoo 18 minuuttia mun papatusta videolla :-D mutta toivottavasti edes joku ja toivottavasti tykkäätte!





ps hirveen hienoja noi alotuskuvat :-) nyt seuraava missio ois valita ne mun lempparit niistä teiän linkittämistä blogeista ja väsätä se postaus, ni voisin taas kutsua itteeni kunnon bloggaajaks! tää päivä on sellasta ravaamista että kuten sanottu tuskin ehdin teille postailla muuta ku tän, mutta palaillaan jonkinlaisen materiaalin kanssa huomenna :-) heippa hei ja hauskaa lauantaita!

10 kommenttia:

  1. sulla on kiva ääni!

    VastaaPoista
  2. oot ihanan pirtee ja elämäniloinen! jatka samaan malliin!! :) olet myös kaunis

    VastaaPoista
  3. Mä ainakin jaksoin kattoa ja oli ihan kivaa myöskin :) SÄ vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, en mä usko että sä voit kovin ärsyttävä olla !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi 1: oikeesti? :D kiitti paljon :) tota en oo kyl kovin usein kuullu enkä itekkää oikei tykkää mun äänestä ku kuulen sen jostai kameralta :DD

    Anonyymi 2: voi kiitos:) pirtee ja elämänilonen, ainaki suurimman osan ajasta, sitä se onnellisuus teettää :D

    Anonyymi 3: kiva kuulla! ja kiitos :D no emmä ehkä tälläi vaikuta, mut hei jokaisellaha on huonot puolensa ja huonot päivänsä ;)

    VastaaPoista
  5. oikeesti, sun ääni on jotenkin lapsimainen ja tyttömäinen! ihana

    VastaaPoista
  6. jep, pakko sanoo et vaikutat ja ainakin yrität antaa näin blogin perusteella mukavan kuvan itsestäs mut toista sanoo mun muutamat kaverit, jotka on saman koulun kanssas käyny! järkkyä kuultavaa...niiin ristiriidassa toistensa kanssa! harmi sinänsä.. ja älä sano ettei ne tunne sua, kyl ne trapeeks :)

    VastaaPoista
  7. kun puhuit tosta cubuksesta niin onko se kauppa hesassa kun sullakkin on jtn tosi ihania vaatteita ollut sieltä muistaakseni :D niin missä päin hesaa se on jos se siis on siellä :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi 1: haha:D kiitos <3

    Anonyymi 2: niinku itekki sanoin tossa mis kysyttii mun persoonasta ni osaan olla ihan tosi ärsyttävä välillä, ja joskus myös ilkee :D
    mutta öö mitä tulee tohon mitä oot kuullu, ni osan uskon ihan täysin että voi olla musta ikäviä mielipiteitä, mutta toisaalta puolustaudun sillä että tarkotitpa sitte yläastetta tai lukioo, ni oon viimesen vuoden aikana muuttunu ihan hirveesti eli omasta mielestäni en todellakaan enää oo sellanen "ilkee" mitä oon joskus ollu. mut tää on tietysti vaan mun mielipide ja kaikki mut tuntevat/tietävät muodostaa ihan oman mielipiteensä jolle mä en mitään voi.

    Anonyymi 3: ööö mä en itseasiassa ees tiedä onks Helsingissä Cubusta, mutta ainaki Turussa on vissiin Myllyssä! :) ite oon ostanu noi parit Cubus vaatteet siltä Riian reissulta:)

    VastaaPoista
  9. juu, lukiota tarkoitin, ja kiitos asiallisesta vastauksestasi :)

    VastaaPoista
  10. okei, no oon totta totisesti sitä mieltä että lukion ekallaki oon ollu viä vähä ilkiö kenties :D mutta sen jälkee oon kyl muuttunu paljon, mutta tosiaan, en tiä miten sun kaverit mut tuntee, mistä ne on mielipiteensä muodostanu yms joten en lähe puimaa tollasia juttuja tällee julkisesti sen enempää :) kuten sanottu, kaikilla on omat mielipiteensä eikä kaikista valitettavasti voi tykätä, mut tollaset jutut kannattaa mieluummin selvittää iha kasvotusten/omalla nimellä jos vaan on mahollisuus. iha siks ettei tuu mitään tyhmiä väärinkäsityksiä :s

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...