maanantai 2. toukokuuta 2011

hurry up!

ah vapaapäivä arkena, pitkästä aikaa! vois luulla et tää tarkottaa sitä et oisin vaa löysäilly koko päivän ja aikaa ois vaikka muille jakaa... ei ihan. tänää oon jo mm. siivonnu mun huoneen ja kuvannu teille aineistoo pariin postaukseen, ja siinä kyllä kesti!

sain eilen muutenki kauheen stressikohtauksen kaikesta! siis en voi uskoo että meiän Kyprokselle lähtöön on enää tasan 2 viikkoa?! en oo viä kunnolla miettiny yhtäkää asua, enkä muutenkaa mitää mitä pakkaan eli oon ihan paniikissa :-D saatika sitte mun ja Ramin Riian matka joka on viikon päästä! sinne pakkaaminen saa mut iha kauheesee paniikkii, kuka muka kuvittelee että saisin mun kahden yön ja kolmen päivän kaikki vaatteet ja muut tavarat mahtuun 55x40x20 senttiseen laukkuun?? mahdoton tehtävä! (ja hei te jotka ootte lentäny Ryanairilla/muuten vaa muistatte lentämiseen liittyviä juttuja, ni voisko joku kertoo että ku nesteitä ei saa olla yli 100 ml, ni meneeks se nii että saan ottaa vaikka 5 100 ml:n pulloo vai että jos lakka on 50 ml ni sit saan ottaa vaan meikkivoiteen joka on 50 ml? et onks se siis oikeesti yhteensä 100 ml mitä saa viedä käsimatkatavaroissa?)




eli mulla on siis kiire pakkaamisen ja muiden matkajärjestelyjen kanssa! lisäks mun pitäis löytää yo-mekko mieluiten ennen ku lähen sinne Riiaan, koska muuten se jää sille viimeselle viikolle ennen lakkiaisia, ja sitä en kestä :-D mulle siis ON tilattu yo-mekko Kiinasta, mutta siinä on yks pikku probleema, se ei ehkä ehdi saapua tänne ennen lakkiaisia, joten jos näin on se on yhtä tyhjän kanssa! oon iha rikki, ja mun on siis pakko lähtee ettii "varalle" mekkoo Tampereen liikkeistä... ei huvittais yhtää sillä se Kiinan mekko on täydellinen ja haluaisin just sen! mutta ei voi mitään, huomenna suuntaan siis kaupunkii Hella makutuomarina metsästää sopivaa mekkoa, wish me luck :-)




näiden stressiä aiheuttavien asioiden lisäks mä haluisin tietty ehtiä myös nähä kavereita ja Ramia, mikä on yllättävän hankalaa ku muillaki on omat menonsa! ja joo tää ei varmasti kuulosta kauheen kiireiseltä, enkä väitä että mulla ois joku kauhee minuuttiaikataulu, meinasin vaa saada hepulin ku tajusin kuinka nopeesti aika on kulunu ja nyt kaikki noi kivat jutut on jo ihan ovella ja niihin pitäs vähä valmistautuakki että ne ois vielä kivempia!

nyt siis alan tehä teille sitä esittelypostausta niistä uusista vaatteista mitä ostelin, ja ajastan sen huomiselle koska voi olla etten ehi postailla huomenna mitää muuta! hauskaa viikkoo kaikille ja koittakaa teki selvitä kiireidenne kanssa :-)

4 kommenttia:

  1. sun pitää pakata kaikki nesteet siihen sellasen minigripin pussiin, ja kaikki mitkä menee sinne nii saa tuoda mukana. muista laittaa myös ripsari, huulikiillot yms.

    VastaaPoista
  2. jep jep, kiitos muistutuksesta! :) mut meneeks se tosiaa nii et vaikka mulla ois yhteensä jonku litran verran nesteputeleita niissä minigripeissä ni silti saan viedä ne kaikki? :D miks näiden pitää aina olla yhtä epäselviä :Dd mietin samoja asioita joka kerta ku lennän!

    VastaaPoista
  3. yhteen minigrippiin pitää mahtua kaikki :) ite lensin joskus 3 v sitten ja ne penko mun laukusta just noi ripsarit sun muut kun en tajunnu et ne on nesteitä :D

    VastaaPoista
  4. aaa nii joo! jeii kiitos paljon avusta :))
    haha :D mäki pelkään et ne heittää jokku mun parhaat meikit roskiin tai jtn siellä :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...