sunnuntai 29. toukokuuta 2011

who's gonna drive you home tonight

taisinki mainita perjantaina että mun lauantaipäivä kulu suureks osaks taxikuskin roolissa :-D äitillä ja iskällä oli siis parit juhlat joihin lupauduin niitä kuskaan, eikä siinä viä mitään ihmeellistä, vaan pointti oli auto jolla ajoin!



ootte tainnukki nähä täällä joskus kuvia meiän pienestä punasesta "kauppakassista" joka on siis äitin (ja mun) auto ja sillä oon ilosesti ajellu siitä saakka ku lokakuussa sen kortin sain. meillä oli kuitenki isin kanssa diili (meiän isi on ehkä autohulluin ihminen kenet tunnen..) että keväällä lumien sulettua ku oon oppinu kunnolla ajaan, saan ajaa sen autoo! tittididii, eilen se sit tapahtu ja pääsin ton 407 kimppuun ja olin iha paras kuski :-) ei tullu yhtäkää vaaratilannetta ja osasin jopa parkkeerata ruutuun! iha nii itsevarma en ollu et olisin lähteny yrittää tota meiän katosta, mut eiköhä seki viä joku päivä onnistu ;)

mutta riittää autoista, illan vietin sitte Hellalla! pidettiin leffailtaa futiksella höystettynä (oikee joukkue vei taas ;)) ja leffoina nähtiin nää:







molemmat oli leffoja jotka ollaan nähty aikasemminki, mut täysin kattelemisen arvosia tollai uudestaanki! Flightplan on trilleri ja aika hermoja raastava se kyllä oliki.. en oikein tiä mitä siitä sanoisin, muuta ku että tykkään :-)

Hide and Seek taidetaa lukee kauhuks vaikkei se mikää superpelottava ollukkaa, mutta aika karmiva kuitenki! pääosaa näyttelee yks mun suursuosikeista Robert DeNiro, joten leffahan on automaattisesti hyvä :-D tota en ehkä suosittelis iha heikkohermosimmille, mut ei siitä mitää traumoja jää :-)

tähä loppuu viä sellasta, että tiän että lupailin sitä/niitä Kypros-postauksia tälle viikonlopulle, mutta en vaan ykrinkertasesti oo saanu karsittua niistä lähemmäs 600 kuvasta muutamia tänne kelpaavia ja mietittyä mitä tosta huippuviikosta kirjottaisin, joten :-( ehkä jätän noi lupailut siitä ja tosta linkitä blogisi-postauksesta siksee ja sanon vaa että teen ne heti ku pystyn ja ehdin! mahdollisimman pian, ok? :-)

eipä mulla mitää muuta turhaa asiaa taida olla, joten heippa hei ja huomiseen ihanat! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...