tiistai 24. toukokuuta 2011

i have become alive!

vitsi mulla on ollu ikävä bloggausta! tuntuu ihan hassulta kirjautua taas tänne bloggeriin ja painaa "uusi teksti" nappulaa. teistä ehkä ei ees tunnu että oisin ollu poissa ku lähes joka päivä on tullu jotain ajastuksia, mut reaaliajassa en oo kirjotellu yli viikkoon, joten antakaa anteeks että tää postaus on varmaan hivenen tönkkö :-D

mulla ei myöskään tähän hätään oo mitään kuvia eikä sellasta, mutta halusin vaan tulla ilmottaan että hengissä ollaan ja takana on yks parhaita viikkoja ikinä! :-) saavuin kotii eilen illalla, mutta hengasin täällä tasan sen verran että purin mun laukun, sitte suuntasin suoraa Ramille ja ai että oli ihana nähdä :-) tiettekö sen tunteen ku ette oo nähny jotain tärkeetä ihmistä pitkään aikaan ja sitte on ihan pari minuuttia jälleennäkemiseen? eli jos joku on nähny ruskeen vaalee tukkasen tytsyn eilen juoksemassa Keskustorilla ni se olin mä :-D

Ramilla hengailin koko yön ja tän päivän ja nyt oon kotona ja pysyn täällä jopa vähä kauemmin ku tunnin! oon lukenu teiän kaikki kommentit ja oli tosi kiva huomata että ootte jaksanu kommentoida ahkerasti ja ootte tykänny postauksista :-) ja jei kysymyksiäki oli tullu ihan mukavasti ja myös muutama blogi tohon linkitä blogisi-postaukseen! yritän tehä vastausvideon sekä postauksen niistä blogeista niiin pian ku vaan suinkin ehdin! huomasin nimittäi kotiin saavuttuani että tässä ois viä ihan pari juttua ennen lakin saamista (jonka muuten tääki tyttö tulee saamaan, vaikkaki vaan 4 M papereilla mut saanpahan silti!) pitäs tosiaa ostaa kengät ja laukku ja Ramin lahja ja hoitaa kuvaukset, kutsujen lähetys, kampaaja, ripset sekä hommata se itse lakki :-D kiirettä siis pitää mutta yritän pitää teitä ajantasalla parhaani mukaan!

ilokseni huomasin myös että se kadonnut Riika-postaus on tullu vihdoin ja viimein takasin joten luultavasti julkasen sen huomenna (tälläi pari viikkoo matkan jälkee.. hehe) :-) Kyproksen matkasta teen postauksen heti ku saan kaikilta tytöiltä kuvat ni on sit varaa mistä valita, luultavasti viimeistään tän viikon loppuun saan senki julkastua :-) mulla ois varmaan jotai muutaki asiaa, mutta oon sen verran jumissa ja väsy nyt että vastailen teiän kommentteihin, meen syömää iskän herkkuruokaa ja sitte Salkkarit- maraton, jei viikon salkkarit putkeen! :-) palataan siis huomenna jossain muodossa, heippa ihanat! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...