sunnuntai 1. toukokuuta 2011

"sullahan onki huomenna nimipäivä, Kankkunen, vappu"

hei moi ja hiukan väsyneet ja särkyset terkut täältä! :-D vappu oli ja meni ainaki omalta osaltani, sillä tänää en millää järjellä pystyis jatkaa juhlimista! ja ei muuten olla ihan bara vatten tänäkään vuonna :-D kuvamateriaali on hajonneen Canonin takia hivenen köyhänpuoleinen, sillä kuten sanottu toi vanha Panasonic on maailman huonoin kamera, varsinki hajonneen kuvanvakaimen jälkee.

mutta asiaan, vappuaatto alko siis omalta osaltani Ramin luota heräten 11 maissa siihen että sen kämppikset alotti juhlimisen :-D meitä ei iha viä siinä vaiheessa huvittanu alottaa, mutta suunnistettii kuitenki vapputorille, josta rakas poikaystäväni osti mulle maailman sulosimman taikaponi vappuppallon! :-D feeling like a kid again, ku kuljeskelin ympäri toria ettien söpöö palloo ja kerjäten Ramia ostaan sen.. no kotiin saavuttuani äiti ja isi oli arvannu mun ja Vilman lapsellisuuden ja käyny myös ostaa meille pallot! jeii :-)

alunperinhän meiän illan suunnitelma oli suunnata Lauralle alottelee viiden tytön ja Saaran poikkiksen kera, siitä jatkaa matkaa Koskenrannan kautta Kuubaan. no suunnitelmat muuttuu mutta se ei taaskaa menoo haitannu, eli lopulta aloteltiin vauhdikkaasti kolmisteen Lauran ja Hellan kanssa, skumpan, salaatin ja naurun säestämänä!



mun vappuillan asu näytti tältä ja tällä kertaa olin ihan supersupertyytyväinen asuun ja ulkonäkööni muutenki! kerrankin näin :-D
  • toppi (mekko) Spirit Store
  • farkut H&M
  • vyö Gina Tricot


maailman parhaita tyttöjä sallikaa mun sanoa :-)




terveellinen ruokavalio vappuna :-D piti vähä jättää tilaa tolle nesteelle!




tää kuva antaa vissii vähä esimakua tästä Panasonic laadusta, hieno kuva :-)


kymmenen maissa kaikkien käytyä vessassa 15 minuutin sisällä varmaan lähemmäs 5 kertaa, lähettii kävelee kohti sitä kuuluisaa Koskenrantaa! kaikille ei-tamperelaisille tiedoks, Koskenranta on siis Tampereen keskustassa Tammerkosken rannalla sellanen puisto jossa vissii koko Tampere (lue: Tampereen teinit) viettää vappua tai siltä se väkimäärä ainaki vaikuttaa vuosi vuodelta enemmän! joo se oli helmee ja hauskaa joskus kasilla hengata siä ku oli ite nuorimpia porukasta, mut tän ikäsenä en ikinä ikinä ikinä menis koko illaks Koskenrantaan viettää vappua, varsinkaa tolla säällä mikä eilen oli! ikähaarukka siä ku alkaa siitä 10 vuotiaasta.. no niinpä sovittii vaa treffit muun porukan kanssa (Saara ja Sarkku + Saaran poikkis ja siskoja ja sillai) Koskenrantaan ja siitä suunnaattii iha samantien Kuubaan!

meillä tosiaan oli jonon ohitus Kuubaan, mutta sama kiva portsari joka ei uskonu että mun ajokortti on mun, vaan koska mulla on siinä tummatukka (jouduin siis vastailee kysymyksii koskien itteeni ja esitteleen puoli lompakon sisältöö jotta sain sen uskoon että mä oon mä :-D) laski vähä vääri ja Saara ja sen poikkis joutu jonoon, mutta ilmanen sisäänpääsy onnistu silti ja päästiinki kaikki turvallisesti ja nopeesti sisälle! heti ovella alko tuttuihin törmäily ja onnekseni tapasin myös Ramin :-) ilta jatku ensin tiiviillä yhdessä ololla koko porukan kesken, mutta aika pian kaikki lähti hajaantuu ja katos jonnekki meistä välittämättä ja jäljlelle jäätiin mä, Laura ja Hella. no Lauran lähettyä suht aikasin kotii ja Hellanki päätettyä rahojen loppumisen jälkee suunnata bussille, mä jäin vähä niinku yksin hengaa sinne :-D iha mielenkiintonen kokemus sillai, vaikka puolen tunnin etsimisen jälkee löysinki Ramin ja biltsutettii si sen kavereitten kaa jonkun aikaa, jonka jälkee matka jatku tien toiselle puolelle Ramille yöks :-) ilta oli siis ainaki omalta kohaltani iha hirveen onnistunu ja mulla oli pitkästä aikaa baarissa superhauskaa! ainooks miinukseks vois sanoo sen että vaikka tykkäsin tosta asusta muuten, ni kengät! en lähe enää ikinä koroilla baarii, kävely tuotti meinaa sellasta tuskaa siinä loppuillasta etten ois jaksanu enää yhtää kauempaa :-D

tää dagen efter on sit menny enemmän tai vähemmän päänsäryn, mahakivun ja alkavan flunssan kourissa! Rami oli "aamusta" alkaen ihan pirteenä ja lähti veljensä kaa pelaa eka PES, sitte korista ja viä saunoo... mua ei ihan saanu lähtee mukaa, sen verran heikko olo oli ja tuli pari kertaa ajateltua että se viimenen mojito saatto olla liikaa :-D Ramin harrastaessa erinäisiä aktiviteetteja, mä siis nukuin sen sängyssä enkä saanu itteeni ylös ennen neljää.. lopulta mäki sain itteni kammettua sängystä ja Rami lähti heittää mua Mäkin kautta kotii :-D kunnon krapperuokaa!

sellane vappu siis tänä vuonna ja pakko sanoo viä kerran et ihan tosi hauskaa oli vaikkakaa ei menny iha niinku alunperin olin kuvitellu! ja hups tulipas tästä postauksesta vähä vammanen, ku kaikki kuvat keskitty tonne alkupäähän.. no ehkä se ei nyt haittaa.





ps. tiän että lupailin perjantaina esitellä ostoksiani tänää.. mutta tässä kunnossa ja tän näkösenä se ei taida ihan olla fiksua, eli siirrän sitä siihen asti että saan itteni sellasee kuosiin että voin kuvailla niitä :-) ku ehkä teki mieluummi haluutte nähä ne päällä esiteltynä! yritän siis palailla niiden kanssa tässä joku päivä kunhan kiireiltäni ehdin, hauskaa vappupäivän iltaa kaikille ihanille ja toivottavasti teillä on ollu kanssa kiva vappu! :-)

pps. otsikon huippuhyvä vitsi pääsi siis Alkon kassan suusta ku kävin ostaa skumppaa iltaa varten :-D toi oliki ehkä ainoo Kankkunen- vitsi jota en ollu viä kuullu... no sukunimeehän ei voi valita!

6 kommenttia:

  1. mäkään harvemmin kuulen tuntemattomilta mitään vitsiä mun sukunimestä... viimeks eilen ja sitä ennen viikko sitten :D

    VastaaPoista
  2. haha joo voin kyl kuvitella! sama homma täällä :D pienempänä häpesin just siks aina mun sukunimee mut nykyää oon sillee whateverr :D

    VastaaPoista
  3. hei ihanasti hiukset, onko jotai vinkkii miten sait noin tuuheet?(:

    VastaaPoista
  4. voi kiitos :)) no siis noi kyseiset hiukset on tullu sillai et pidin perjantainaki töissä nutturaa silai et olin tupeerannu hiukset ihan pehkoks :D sit vaa avasin ja laitoin uusiks.

    mut siis yleensä just tupeeraan iha hirveesti (kuluttaa kivasti tukkaa..) ja sit aika kätevä on kuivashampoo ku se tuuheuttaa tosi paljon :) esim Frotteen kuivashampoo on tosi hyvää! ja siis ps mulla on tosi paksu tukka muutenki eli seki vaikuttaa.

    VastaaPoista
  5. ihana toi kampaus ! miten teet ton nutturan?:)

    VastaaPoista
  6. kiitos! :) pidin tollasta viime kesänä kyproksella paljonki mut nyt en hetkeen oo pitäny mut toi on kyllä kiva ja aika juhlavaki :)

    voin selittää vaik viä tarkemmin siinä tulevassa kampauspostauksessa, mut siis periaattees tupeeraan vaan aika paljon hiuksia ja laitan sivujakauksen. sit ponnari sivulle ja pinnejä vähä viä kohottaan ja pitää lyhyempiäå hiuksia siä ponnarissa. sit vaan tupeeraan sitä ponnaria vähä ja jotenki toisen pompulan ja pinnien avulla taitelen sen palloks :D ehkä vaikeesti selitetty mut toivottavasti tajusit vähäse! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...