keskiviikko 4. toukokuuta 2011

i never felt so strong, i feel like there's nothing i can't try!

no ehkä otsikko on hivenen liiotteleva, mutta oikeesti vannon eilinen oli joku mun onnenpäivä! siis ensinnäki löysin ihan tuurilla sen täydellisen mekon ekasta liikkeestä missä kävin ja äiti ja isi viä suostu ostaan sen vaikka mulle on tulossa jo yks mekko ja jatkomekkoki pitäs viä tilata :-D

no toiseksee, taisinki mainita tossa eilisessä postauksessa että olin lähössä Hellan ja Vilman kanssa leffaan. no vähä ennen ku aloin laittautuu ni Vilma tajus kysyy et oonko kattonu niiden lippujen tilannetta. olin tsekannu sen päivällä ja niitä oli iha hyvi jäljellä, joten olin huoletta, mut menin kuitenki Finnkinon sivuille tarkistaa ja onneks menin! järkytys oli suuri ku huomasin että paikkoja on jäljellä 15! no ei muuta ku äkkiä meikki freesiks ja vaatteiden vaihto ja juostiin Vilman kanssa autoon. jos joku näki eilen sellasen punasen Peugeotin puoli kaheksan aikaa hurjastelemassa, ni antakaa anteeks se olin mä :-D en oo varmaa koskaa ajanu noi lujaa tollasia pikkuteitä! no Vilman kohtaloks tuli hypätä liikkuvasta autosta Plevnan edessä, mun lähtiessä ettiin parkkipaikkaa (jonka saaminen muuten myös oli yks mun eilisistä onnepotkuista, en oo ikinä löytäny noin munkilla parkkipaikkaa ja parkkeerannu taskuun nii hyvi et Ramiki sais olla ylpee!) hetken päästä soi puhelin ja Vilma ilmottaa Plevnan jonojen olevan ulos saakka ja että meiän leffaan on jäljellä 7 paikkaa... nice! no jatkettii kuitenki jonottamista ja jotkut luovuttaneet ihmiset anto meille ystävällisesti kaks ilmaislippua lisää, joten meillä oli kaikille ilmaisliput, siinä vaiheessa päätettii et mennää kattoo vaikka kuinka huonoo leffaa ku kerran ilmaseks päästään :-D no yhtäkkiä ennen ku oltii pääsemässä kassalle tuliki 21 paikkaa vapaaks ja tajuttiin että varatut liput joita ei ollu lunastettu tuli myyntii! bileet pystyyn, saatiin nimittäi meille kaikille kolmelle liput ja vielä vierekkäiset paikat ja kaiken muun hyvän lisäks ilmaseks! :-D kuulostaa varmaa iha tyhmältä mut oltii superonnellisii koska kerranki meitä onnisti! ja onneks päästiin siihe leffaa se oli meinaan oikeesti tosi hyvä ja kaiken sen jonottelun arvonen:





leffa oli siis Limitless ja jos haluutte tietää mistä se kerto ni parempi et vaa katotte ton trailerin, sen verran friikki toi oli et jos alan sitä tässä selostaa ni kukaa ei ymmärrä sanaakaa :-D mut siitä huolimatta se tosiaan oli hyvä, eikä tullu kertaakaa sellasta mitä ihmettä koska tää loppuu. vaikka toi oli sellane ei niin selkee leffa, ni silti tajusin kaiken et ei ollu mikää Inception kuitenkaa,  ja se on tietysti aina plussaa ku ymmärtää mitä leffassa tapahtuu! emmä oikei tiä mitä muuta tosta sanoisin, muuta ku et menkää ihmeessä kattoon. nii joo olihan tossa se pikku juttu et pääosaa esitti Bradley Cooper ja toista pääosaa Robert De Niro (jonka kohtalosta muuten saatatte yllättyä!) eli silmänruokaaki riitti :-)





ainii ehkä jotakuta saattaa myös kiinnostaa millasessa asussa olin liikkeellä! toi oli kerranki tosi onnistunu ex tempore asu, oon siis tyytyväinen :-) paitsi siihen että huomasin autossa että jaahas, sukkahousut on rikki pahemmin ku vähän... mutta ei ollu enää aikaa vaihtaa joten koitin vaa parhaani mukaa peittää sen laukulla ja kaikella :-D



  • bleiseri H&M
  • tuubitoppi H&M
  • farkkushortsit MicMac


vaatteista tuliki muuten mieleeni et jei sain eilen Hennesin paketin ja olin jopa niin ahkera et vielä leffasta tultuani jaksoin kuvailla teille ne kaikki vaatteet! eli nyt pitäs enää koota se postaus, koitan saada senki aikaseks tässä joku päivä kunhan vaan suinkin ehdin :-) nyt suuntana ois taas Tampereen keskusta ja seurana Laura ja Hella! illalla Rami tulee meille ja kattellaa futista yms, joten tuskin ehdin enää tänää postailla, eli ei muuta ku huomiseen :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...