tiistai 10. toukokuuta 2011

bikinis on top, sun-kissed skin

oonko innoissani vai innoissani siitä että tulee kesä ja nyt ihan ensimmäiseks siitä että lähetää tyttöjen kanssa Kyproksen aurinkoo alle viikon päästä! joo siis ei tarvi kahta kertaa kysyy, oon innoissani ja siitä varmaa lähti tää mun himo esitellä biksuja :-D vannon että ensimmäinen kevään merkki on se ku posti kuljettaa kotii Hennesin kuvaston jossa on tarjolla ekat kevään uudet bikinit! itekki oon muutamana vuonna sortunu tilailee niitä ja siks vissii lähes kaikki mun bikinit onki Hennesiltä... mutta koska mua kiinnostaa enemmän määrä ja kauneus, ku laatu ni nää korkeintaa 20 e maksavat bikinit jotka kestää sen pari kesää on mulle just hyviä :-) joku teistäki oli toivonu näihi ajastettuihi postauksii tota bikinien esittelyä joten siitäkö vasta innostuin ja tässä niitä siis tulee! ja älkää pelätkö, en todellakaan kuvannu näitä päälläni! :-D




nää leobiksut taitaa olla itseasiassa jopa pari vuotta vanhat, tai vuoden, en ees muista! mut joka tapauksessa viime kesänä näitä tuli käytettyä niinki ahkerasti et oli pakko ottaa noi olkaimet pois ettei tulis kauheita rajoja :-D noi on jotenki tosi söpöt ja tykkään tosta mallista ku noi ei oo ihan vaan sellaset kankaan palat. ainii noi on (yllättäen) Hennesiltä!




nää turkoosit maailman sulosimmat rusetti bikinit ootteki jo nähny tässä postauksessa, nää on siis ihan vasta tän kevään ostos mutta jo nyt muutaman käyttökerran jälkee ihan suosikit! (joo tiän tuun sanoon ton varmaan kaikista tän postauksen biksuista, mutta en vaa yksinkertasesti voi päättää mitkä niistä on kivoimmat, siks Kyproksellekki on lähössä nää kaikki...) noi on tossa kuvassa kauheen sinisen väriset mutta oikeesti noi on ihan turkoosit joten täydelliset ruskettuneelle iholle :-) nii ja hei toi alaosa on sit kuvattu takaapäin eli se ei oo noin tollanen mummomainen oikeesti :-D




nääki korallit kaunokaiset on tutut tosta samasta postauksesta, enkä näitäkää oo ehtiny käyttää ku vasta kerran mutta tiän jo nyt että näistä tulee mun tän kesän hittibikinit :-) jos joku ei viä tienny ni oon muutenki menettäny sydämeni tolle värille ja varsinki bikineissä se on ihanin ikinä! noissa on myös olkaimet mitkä lähtee sillai tosta keskeltä, mutta rusketusrajoja välttääkseni oon solminu ne tollai rusetille tohon keskelle.




niistä suosikkibikineistä puheen ollen, nää on kyllä aika vahvoilla! vaikka näiden malli on niin perus ku voi olla, ni toi kuosi on niin nätti että näistä ei vaa voi olla tykkäämättä :-) nää näyttää näköjää tossa kuvassa tosi vammaselta mut uskokaa ku sanon et ne on hienot. ja itseasiassa löysin nää kerranki poikkeuksellisesti Ginasta ihan tuurilla viime kesänä just ennen meiän Kyproksen reissua!


en tiä miks mut siitä asti ku ostin nää bikinit viime kesänä, oon sanonu näitä afrodite-bikineiks :-D idioottimainen nimi mutta mulle vaa jotenki tulee näistä mielee just joku Kreikan jumalatar, vaikken ite kauheesti olooni sellaseks tunnekkaa bikinit päällä! mut nää on ihanat, yleensä en varmaa tykkäis noin tollasista "räväköistä" mut näihin toi väritys jotenki sopii iha täydellisesti ja toi kultanen juttu tossa keskellä kruunaa kaiken! nääkin on siis Hennesiltä ja muistan vaan sen että nää oli jotenki iha hirveen halvat!



nää raitabiksut onki vasta esitellyt ja mun kokoelmieni uusin tulokas joten näistä nyt ei oo kauheesti seliteltävää paitsi että nää hyppäs heti tonne suosikkien joukkoo ku sain nää käsiini :-D



siinä siis mun kaikki tollaset biksut joita käytän sillai ahkerasti! toki mulla on vielä muutamat jotka ei ihan oo yltäny noiden suosikkien joukkoo, joita käytän vaan sillon tällön, mutta tossa on noi ihan parhaat jotka on kaikki tosiaa lähössä mukaa Kyprokselle :-) 7 päivää ja 6 bikinit, nähtäväks jää sitte mitä käytän kahdesti :-D mutta mitäs tykkäsitte mun rakkaasta bikinikokoelmasta? :-)

11 kommenttia:

  1. hei huomasin muuten että noista kolmansista bikineistä saa noi olkaimet ihan kokonaan pois, niin ei tarvi solmii niitä mitenkään!:)kun niitä ei oo ommeltu kiinni siihen keskelle!

    VastaaPoista
  2. oijjoi, korallinväriset on mun suosikit! ihanan värikkäitä ja "iloisia" bikineitä:) hyviä just ku ei oo olkaimia ettei tuu rajoja.. ihmettelin ku tässä yks päivä tarkastin mun bikini populaation tuolta vaatekaapista, eikä yhtää olkaimetonta yläosaa löytäny. ja se on hassua ku mulla niitä bikineitä löytyy ainaki ne 15 kpl, ehkä mulla on joku syndrooma bandeau-mallisia kohtaan?
    Toi h&m on aika velho noitten bikinien valmistamisessa, on niin hirveesti erilaisia kivoja ja ei kyllä malta niitä sitten jättää sinne kauppaa, ihan väkisellä tarttuu aina yhdet(tai vaikkapa 2,3,4...) uudet bikinit mukaan..
    Onko noita korallin värisiä bikineitä muissa väreissä h&m:llä?
    Jostakin pitää kyllä löytää joku OLKAIMETON yläosa. (miks kirjotin ton yksikössä?!)
    Pitää lähteä metsästelemään. Oisko sulla vinkata jotai muita kauppoja mistä löytyis kivoja bandeau-mallisia bikiniyläosia ku h&m? Huiput tosiaa auringonotossa!

    Tää oli mun mielestä tosi kiva postaus! Oisko mahdollista jotai hiuspostausta saada?ja tän hetkeisiä lempparikappaleita kehiin?:)

    Pitää sanoo että sulla on tosi kiva ja monipuolinen blogi ja vaikutat huipputyypiltä!

    VastaaPoista
  3. minä tykkään erittäin PALJON!! johtunee varmaan siitä, että omistan kaikki samat bikinit kun sulla plus ainakin 20 muuta paria muualtakin kun vaan hennesiltä :) hehee :D

    VastaaPoista
  4. Onpa sulla paljon bikineitä! Mulla on ehkä kolmet ja käytän niistä vain yksiä.. Nuo leopardikuvioiset on tosi hienot :)

    VastaaPoista
  5. Juuli: jep oon kans havainnu saman! vois kokeilla vaik tykkään noista olkaimistaki :))

    Anonyymi 1: ensinnäki voi kiitos ihanasta kommentista! :) olkaimettomat biksut on kyl kätsyjä, mut valitettavasti en oikei tiä muita kauppoja ku hennes jossa ois tollai tosi paljon kaikkia kivoja, tietty Ginassa ja tollasissa on varmasti jotain :)

    ja siis juu, hiuspostauksia on tulossa ajastuksella ens viikolla kaksin kappalein, toivottavasti tykkäät :) ja biisipostaus löytyyki ylempää :D ihanaa ku mun lukijat ajattelee just samoja postauksia ku mä! ja kiitti vielä olipas piristävä kommentti :)

    Anonyymi 2: jei mäkin tykkään :) haha biksufaneja on monia, itekki haluisin viä ainaki kymmenet lisää! :D

    Hanilo: joo no noita on vähä kertyny vaik ei toi nyt sinänsä oo viä iso määrä verrattuna joihinki :D mutta niitä ei voi koskaa olla liikaa! ja kiitos, mäki tykkään niistä :))

    VastaaPoista
  6. ihania bikineitä sulla!! ihastuin noihin mustiin mis on jotain kukkakuvioo tai jotain ja sit noi punavalkoraidalliset!! pitää itekkin varmaan rientää hennesiin äkkiä :---)

    VastaaPoista
  7. kiitos! :) noi ginan ruusubiksut oli mun omatki viime kesän suosikit ja kovassa käytössä, ne on ihanat :)
    kannattaa käydä oikeesti, itekki viimeks tänää kuolasin siä muutamia ihania bikineitä :)

    VastaaPoista
  8. oo joo kiitos vinkistä! :) oon nyt valitettavast kyllä viel 20päivää saksassa, mut sit meen sinne kyllä heti shoppaileen ku en oo tosiaan päässy sinne vuoteen ni alkaa olla hieman ikävä kyseistä kauppaa jo :P

    VastaaPoista
  9. apua apua vuosi ilman Hennesiä ois ihan tuskaa! :D todellaki suosittelen suuntaamaan sinne jos halajat kivoja bikineitä ja muutenki siellä on ihania kesäuutuuksia ;)

    VastaaPoista
  10. ihania!!:) oot ihan super kaunis ja sulla on huippu blogi!;) oisitko valmis luopumaan mistään noista jos hinnasta sovittais....? :)

    VastaaPoista
  11. oi voi kiitos:)) kiva kuulla!

    hihii valitettavasti oon kyl nii tykästyny noihin kaikkii etten ainakaa vielä oo valmis myymää niistä yhtään :s

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...