lauantai 14. toukokuuta 2011

a little bit blondish

tän postauksen piti koskee mun uutta hiusväriä, mutta pakko ihan tähä alkuu hehkuttaa SUOMEEEEEEEEEEEE JA IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!!! sunnuntai-illasta tuleeki tuplajännittävä ku jännätää matkaa JA Suomi-Ruotsi MM-finaalia, apua en kestä :-D mä päätin että en sano Granlundista yhtään mitään koska kaikki on kuullu siitä ja sen maalista varmaa jo suut ja silmät täyteen, mutta olihan se upee maali seriously! nyt viä pari fiilistelybiisiä tähä postauksee ja sit päästää niihin mun alkuperäsii asioihin! (ainii ja pahottelut siitä että tää tuleeki vasta tälläi lauantain puolella, mutta on ollu pikkasen kiire päivä! :-D






oke sori toi lätkähehkutus, mutta ymmärtäisitte jos asuisitte meillä, tähän vaa kasvaa :-D mutta nyt siis tähän päivää (eiliseen) aamulla aikasin suunnattii Hellan kanssa asioille kaupunkii, mun piti mm. vaihtaa latit takas euroiks ja ostaa rintsikat, molemmat hommat hoitu nopeesti ja pääsinki jatkaa matkaa takasin kotiin. Hellanki saavuttua alotettii mun hiusten värjäysoperaatio, mutta siitä kuvia alempana! ainii ette arvaa, mulla on ilouutisia, juuri eilen ku valittelin etten ehi saada Canoniani takas ennen matkaa, ni eikös Expertiltä tullu tänää soitto että saa tulla hakeen, jei, heti hiusoperaation jälkee ajettii siis kiireellä Hellan kanssa Ideaparkkiin ja sain mun oman rakkaan takasin ja oon nyt niiin tyytyväinen :-) meille tuli myös tänää perhetutut kylää ja se tarkottaa sitä että täällä on ollu aikamoinen meininki, tälläki hetkellä miehet tanssii Tsingis Khanin tahdissa ilman paitaa.. :-D mutta jospa siirrytään siitä päivän asuun:



mun mielestä toi asu oli tosi ihanan ja kivan freesi! mitäs te tykkäätte? :-)
  • shortsit H&M
  • vyö Cubus
  • kauluspaita Gina Tricot
  • toppi H&M


mutta jos nyt vihdoin niihin hiuksiin! älkää välittäkö oon ihan hirvee näissä kuvissa ku oon ollu koko päivän ilman meikkiä enkä jaksanu noita varten meikata :-D yritin myös  kuvata noi mahdollisimman samassa valossa, mutta koska toiset on järkkärillä ja toiset pokkarilla, on väritys vähä erilainen kuitenki, mutta aika aidot värit! lähötilannehan oli siis tämä:



hiusten väri oli muuten tosi kiva, mutta mua ärsytti ku tossa päällä oli niin paljon noita tummempia osuuksia, niinpä ideana oli siis laittaa vaaleita raitoja lähinnä hiusten päällimmäiseen kerrokseen. tiesin että lopputuloksesta tulee luultavasti vähän oranssimpi/kellertävämpi ku mitä noi oli, mutta hopeesuihketta ja Kyproksen aurinkoo ni eiköhä tästä tarpeeks hopeisee tuloksee päästä, ja tää on vaan väliaikasta ku mulla on kampaaja kuun lopussa ni siellä tehään täydellinen yo-tukka :-) mutta siis tässä on lopputulos:



oon sitä mieltä että noi vaaleni aika reilustikki, vaikka toki niistä tuli keltasemmat ku mitä ne oli, mutta kuten sanottu eiköhän seki vielä hoidu! :-) oon tosi tyytyväinen että nyt noi on huomattavasti vaaleemmat ja tohon on helpompi alkaa kampaajalla tekee just sellasta väriä ku haluan. mitä te tykkäätte, oliko muutos parempaa vai huonompaan?


mun päivään ois pitäny sisältyä myös pakkaamista, mutta oon vasta saanu katottua kaikki vaatteet joten musta tuntuu että tää yö jatkuu vielä pitkään, sillä huomenna (lauantaina) en ehdi tehä yhtää mitää ku lähetää heti päivästä kattoo Queen-musikaalia jei ja siitä syömää ja sitte suuntaan Ramille yöks! palaillaan siis sunnuntaina, koitan sillo postailla lauantaista ja kenties viä vähä hehkuttaa matkaa JA finaalia (mun hartain toive on että Suomi voittaa kultaa ja piste :-)) nyt kuitenki sinne pakkaa tai sit vaan nukkuun, öitä ihanat!

ps. anteeks kielenkäyttö: mutta vitun vitun vittu toi Bloggerin käyttökatko ja se että postaukset poistu??? olin tehny teille ihan sairaan pitkän ja kattavan postauksen siitä Riian matkasta ja nyt se on poissa :-) ei onneks kyrsi yhtää varsinki ku mulla tuskin on aikaa ennen sitä Kyproksen matkaa aikaa tehä uutta, joten mulla on nyt Riiasta julkastavana vaan se shoppailupostaus... toivotaan kaikki yhessä parasta että ne kaks poistunutta postausta ilmaantuis tänne viä jossai vaiheessa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...