tiistai 19. heinäkuuta 2011

singing in the rain

puhuin eilenki että tänää saatte ehkä kuulla mun sadepäivän iloista, oon sitä mieltä että sadepäivissä on tasan yks hyvä puoli: se että saa hyvällä omallatunnolla vaan maata kotona kaihtimet kiinni ja on ihan sallittua pitää päivän suurimpana saavutuksena irtokarkkien hakemista kaupasta :-D

mun rainy dayhin (joka ei sitte lopulta ollukkaa koko aikaa ihan niin rainy, mutta kun kerran olin sadepäivän päättäny alottaa ni sellasenha mä sitte pidin vaikka illemmalla aurinko kuinka pilkisteli pilven raoista!) on kuulunu mm:
  • nukkunu piiiiitkään
  • skypettäny <3
  • lukenu kirjaa johon oon ihan koukussa
  • käyny kaupassa
  • syöny irtokarkkeja
  • lueskellu himoissani Hennesin syyskuvastoo (pari juttua himottelis jo aaaaika lailla, miks mun pitää säästää rahaa matkoihin just nyt! :-D)
  • kattonu pitkästä aikaa Greyn Anatomiaa dvd:ltä (en muistanukkaa kuinka loistava ja hupaisa sarja se on!)
  • kattonu Salkkareita
  • syöny iskän paistamaa pihviä (pitää nauttia viä iskän ruuista ennen ku kolmen viikon päästä lähen nälkäkuolemaan kolmeks viikoks ja sitte egyptiläisten ruokapatojen ääreen kolmeks viikoks :-D)
  • ottanu päikkärit









toivottavasti teiän sateinen tai ei-sateinen päivä on sujunu yhtä mukavasti? :-) ainiin, pitiki mainitta että tilanne näyttää nyt siltä että Turkki-postaukset julkastaan viikonloppuna jollon mä luultavasti vaan laiskottelen :-D jaksattehan odottaa? nyt jatkan vielä hetken tätä laiskottelua ja koitan kenties päästä ajoissa nukkumaan ennen ku mut luultavasti herätetään Skypeen tai puhelimeen keskellä yötä :-) huomenna palaillaan uusien kuulumisten kera, nyt kuitenki moikka moi!

3 kommenttia:

  1. Noi Torey Haydenin kirjat on aikas koukuttavia kun aiheet on niin mielenkiintosia:) Itekkin oon kuolaillu tota H&M:n kuvastoo, mutkun mutkun kaapit pursuilee vaatteita ja rahaa pitäis säästää:D Tollaset kuvastot pitäis kieltää!

    Ja kiitti, sain tosta karkki-kuvasta hirveen karkkihimon:D

    -Anna

    VastaaPoista
  2. Mulla kans tipahti Hennesin kuvasto tänään postiluukusta sisään, ja ai että ku tekis mieli tilata ihan hirmusesti kaikkee kivaa! :) Kerranki tuli hyvä kuvasto kun musta on tuntunut, että parissa edellisessä ei oo ollut oikein mitään kivaa :/

    Anniina

    VastaaPoista
  3. Anna: oon niin samaa mieltä noista kirjoista :D ku sitä alkaa lukee ni ei voi lopettaa ennen ku on lopussa ja sit eiku uutta kirjaa kehii! joo tiedän tunteen.. mulla on ihan sama tilanne sekä vaatteiden että rahojen kanssa, pitäs ehkä tosiaan ajaa joku lakipykälä tollasten kieltämiseks :D hehee, ole hyvä vaan karkkihimosta ;)

    Anniina: mäki selailin sen heti innolla läpi ja kyllähän sieltä kivoja juttuja löyty mutta ku pitäs tosiaan säästellä sitä rahaa eikä tilaakaa uusille vaatteille oikein olis, ärsyttävää! :D haha mäki oikein aina huokasen helpotuksesta jos huomaan että kuvastossa ei oo mitään, tietää rahan säästymistä :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...