tiistai 5. heinäkuuta 2011

long time no see

moikka moi ja terkkuja Tallinnasta! reissusta on selvitty ehjin nahoin ja rahoista päästy eroo, kiitos kivojen kauppojen :-) super väsyny oon, mutta eipä se haittaa! tosta matkasta lisää kuitenki mun seuraavan reissun aikana varmaan tossa loppuviikosta, nyt voisin tarinoida teille kuitenki vähän tosta sunnuntaista niinku aiemmin lupailin :-)

sunnuntai eli noiden mukavien viiskymppisten jälkeinen päivä kulu kuten arvata saattaa erittäin väsyneissä, mutta siitä huolimatta kauheen mukavissa tunnelmissa :-) kuten sanottu sunnuntaina meiän perheen matka jatku Espoosta Helsinkiin MUN kyydillä... väsymyksen määrän ja ainaki mulle suhteellisen vaikeen ja täysin tuntemattoman Helsingin liikenteen huomioon ottaen matka suju erittäinkin hyvin ja päästiin turvallisesti perille Arabianrantaan Leenan ja Peten luokse. liikkeellä olin tän näkösessä asussa:



tää asu koostu yllättäen taas lähinnä Hennesin antimista :-D ainoastaan vyö on kotoisin Ginasta!


Leenalla ja Petellä päivä ja ilta suju tosi rattoisasti jutellen ja vaihdellen kuulumisia pitkästä aikaa. kaikkia kompalaisia on aina yhtä ihana nähdä ja niin taas tälläki kertaa :-) iltaan ei kuulunu mitään sen kummempaa kun ruuan laittoo, kuvien kattelua ja juttelua, mutta eipä sitä muuta noin väsyneenä kaivannukkaa, etenki ku seuraavana aamuna oli edessä se yhteinen Tallinnan matka. :-) mutta tosiaan, onhan mulla teille muutama hieno kuvakin:


oli aika superhyvää ruokaa!


Vilman oli pakko kuvata noita riippuliitäjiä jotka nähtii! tai siis jotai varjolentoo toi kai on en tiä :-D mut hullun kivalta näyttää !!


lisäks mun oli pakko kuvailla teille vähän Leenan ja Peten asuntoo, kun se vaan on niin hieno! ihan mun ensimmäisestä kämpästä tuskin tulee ton näköstä, mutta kyllä vielä jonain päivänä pyydän ton parhaan pariskunnan mulle sisustus avuks :-D vai kuka voi väittää ettei nää kuvat näytä kivoilta!




musta tuntuu että tää postaus oli ehkä vähä random ainaki kuvien osalta, mutta suokaa se anteeks tämän kerran ja laittakaa tän järkyn väsymyksen piikkiin! :-D huomenna luvassa on luultavasti suhteellisen kuvapainotteinen pikapostaus mun päivästä joka tulee suureks osaks koostuun tättädäää pakkaamisesta! ylihuomenna ois nimittäin sitte vihdoin ja viimein edessä se matka Turkkiin, mitään en oo vielä pakannu ja päättäny oon että stressiä en ota vaan ainoastaan nautin lomasta :-) nyt kuitenki vähä pohtii mitä otan mukaa ja sitte ajoissa nukkumaan, palataan huomenna ihanaiset :-)
(ja ps hyviä uutisia, mulla alkaa olla teille koossa ajastettu postaus lähes jokaiselle päivälle ku joudun oleen poissa langoilta, jei hyvä mua! :-D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...