torstai 14. heinäkuuta 2011

diamonds are forever

musta alkaa tuntua että oon esitelly lähes kaiken mun hiusjutuista vaatteisiin, mutta koruja en jostain syystä oo teille kuvaillu ihan tälläi erikseen joten ajattelin et tää ois sellanen hyvä ajastus jollekki näistä 7 päivästä jotka makoilen Turkin auringon alla ja shoppailen Mahmutlarin markkinoilla :-D mun koruissa ei oo kyseessä iha mitkää aidot timantit (ps tosi uus lausahdus toi otsikko... note to self: jos päässä ei liiku ton enempää otsikkoehdotuksia säästä se otsikon keksiminen myöhemmäks!)  vaa lähinnä Hennesin/Ginan/Glitterin korut, mutta jotenki tykkäänki niistä vähä enemmän. en oo mikää priimus tossa korujen pitämisessä siistissä ja täydellisessä kunnossa ja korviksiaki hukkaan sillon tällön, joten mua lähinnä pelottais jos mun kaikki korut ois jotain miljoonien arvosia, en uskaltais käyttää koruja ikinä :-D toki myös toi budjetti estää tollasten korujen käytön, mutta anyway tykkään omistamistani koruista tosi paljon ja tässä ei oo ihan kaikki niistä, vaan ajattelin kuvailla vaan nää ihan lempparit!



sellasia isoja ja näyttäviä asustekaulakoruja oon tosi huono käyttään, oon aina tykänny jotenki enemmän tälläsistä pienistä ketjuista joita ei tarvi ottaa pois nukkumaan mennessä yms vaan voi pitää sillai koko ajan :-) tän kevään ja kesän aikana mulle on noussu näissä koruissa kaks ihan ylivoimasta suosikkia, toi sydänkoru jonka sain viime kesänä Vilmalta tuliaisiks Ahvenanmaan-riparilta sekä sitte toi keijukoru jonka sain Ramilta Malagasta! toi sydänkoru on vissii iha aitoo hopeeta mutta keijukoru on jostai FunkyFishista eli ei ihan kestävintä laatua mutta just täydellinen pienestä punastumisestaan huolimatta :-)



käsikoruista tykkään ehdottomasti eniten kelloista (lasketaaks ne ees käsikoruiks? :-D) joita oonki jo hamstrannu vuosien varrella aika tavalla, mutta voin kertoo että nää ei todellakaan oo mitään aitoja Gucceja tai Rolexeja vaikka osa onnistuuki hyvin hämään! ennen tykkäsin enemmän tälläsistä tässä kuvassa näkyvistä "korumaisista" kelloista joista nää molemmat on tuliaisia Hellan Thaimaan matkoilta, miks kaikki muut on nii hyviä tuliaisten kanssa paitsi mä??



viime kesänä sitte menetin sydämeni näille miehekkäämmille kelloille, ton keskimmäisen "kultakellon" ostin siis viime kesän Kyproksen reissulta jossa sain jo pariin otteesee kuulla että en voi käyttää miesten kelloo :-D anyway noi on musta aivan ihania ja tuo vähä särmää asuun, joten totta kai tän kevään Agia Napa-matkan metsästyksen aiheena oli lisää tollasia kelloja! ja helppohan niitä oli ostaa ku noi on ainaki mun omasta mielestä ihan yhtä hienoja ku jotkut Guessin vastaavat, mutta hintaa on n. 10 kertaa vähemmän :-D eihän noi tietenkää iha yhtä kestäviä oo mutta siis tota yhtä oon käyttäny vuoden eikä se oo menny millää tavalla mikskää, ei kulumia eikä mitään, ainoo ongelma että se näyttää väärää aikaa :-D mutta mulle se on ihan sama koska oon tainnu ennenki mainita etten edes osaa kattoo kelloo sillai nopeesti tollasesta anlogisesta kellosta vaan käytän AINA puhelinta!




korvikset on mun intohimo ja rakastan näyttäviä nappikorviksia! nää on pienimmästä päästä mun korviksia mutta tykkään iha hirveesti just helmikorvakoruista ja sit tollasista erilaisista "timantti"korviksista. noi helmikorvikset on Glitteristä ja mulla on niitä varmaa viidet tällä hetkellä, koska hukkaan aina toisen parista ja nyt niitä on vähä kertyny :-D mutta hyvin on kestäny vaikkei ihan aitoo helmee ookkaa. noi pisaran malliset timanttikorvikset on tuliaiset Hellan viime kesän toiselta Kyproksen reissulta, sain noi yksien täydellisten valkosten korviksien tilalle jotka olin ostanu sieltä meiän yhteiseltä Kyproksen matkalta viime kesänä mutta joista toisen hukkasin tyylii seuraavalla viikolla :-( olin ihan innoissaa ku kuulin et Hella palaa kyseiseen paikkaan toisen kerran samana kesänä että se voi sitte ostaa mulle samanlaiset tilalle, mutta ei niitä ollu! ja voitteko uskoo että ku käytii siinä samassa kaupassa nyt tänä keväänä nii niitä ei ollu vieläkää valkosena... no mutta anyway noi on melkein yhtä ihanat!




kuten sanoin isot korvikset on mun juttu ja olinki maailman eniten innoissani ku huomasin että Glitteriin on tullu noita neliökorviksia tollasessa oisko toi nyt 2x2 cm koossa! mulla on ollu jo monta vuotta käytössä noista ne pienemmät versiot, joten ne ei ollu mun mielestä tarpeeks näyttävät yo-juhliin joten ostin sitte noi! nyt musta tuntuu että oon jäämässä noihin koukkuu ja käytän noita melkein aina nykyään... noi toiset "zirkonikorvikset" vai mikskä noita sanois, on Ginasta ja neki on ollu kovassa käytössä jo kauan!



tässä kuvassa on mun vähä harvemmin käytetyt mutta silti tykätyt korut! näiden vähäisempi käyttöö johtuu siitä että mun mielestä roikkuvat korvikset sopii vaa harvoihin ja valittuihin asuihin/hiuksii, sama homma helminauhoissa. noi helmet onki jo vähä kuluneet ja suhteellisen vanhat, mutta neki taitaa olla aikoinaan Glitteristä ostetut ja oon kyllä tykänny :-) noi korvikset on ehkä täydellisimmät roikkuvat korvikset jotka oon nähny, koska tykkään tosi harvoista roikkuvista korviksista, mutta Rami on osannu valita hyvin, noi on siis myöskin mun Malagan tuliainen! :-)




sitte viimesenä muttei vähäisimpänä mun tän hetken ehdoton ykkössuosikki jonka yhdistän lähes poikkeuksetta päivän asuihin, eli siis tää Ramilta yo-lahjaks saatu Guessin rannekoru! en yleensä erityisemmin tykkää Guessin koruista tai no sanotaanko näin että tykkään harvoista ja valituista Guessin koruista, ja tää kuuluu niihin :-D toi on sopivan yksinkertanen mutta silti niin juhlava ja kaunis eikä ainakaa omaan makuuni yhtää liian tylsä. ainoo mikä mua tossa pelottaa on se punehtuminen, tunnetustihan vaikka Guessin koruilla sitä hintaa piisaa nii useimmat niistä ei oo täyttä hopeeta vaan ainoastaan hopeoituja mikä tietää sitä että ne alkaa jossai vaiheessa punertaa, eikä sitä saa pois hopeenpuhdistusaineella :-( joten jos jollain on mitään vinkkejä millä korjata mun kaunokaista jos se jossai vaiheessa kaikista mun ennakkovarotoimenpiteistä huolimatta alkaa punastua, niin kertokaa ihmeessä! :-) oon myös alkanu ihan pikkusen himoitseen tota samaa sarjaa olevaa sormusta, joten kultsi jos luet tätä nii miten ois jos vaikka vuosipäivä- tai synttärilahjaks? :-)


tulipa kirjoteltua pitkät pätkät pelkistä koruistaki, mutta ei kai se mitää haittaa, jos ette jaksa lukee nii kattokaa vaan kuvia! ainaki mun mielestä korukuvat on iha hirveen hienoja vaikka kuvaustaidot oiski vaan tätä mun luokkaani :-D ainii voisin laittaa teille viä loppuun ton Kanyen biisin josta toi otsikkoki on poimittu, en tiä miks mutta tää on musta jotenki tosi kiva biisi!
ps tää taiski olla viimenen näistä ajastetuista postauksista ja seuraavan kerran palataanki sitte jo ihan reaaliajassa ihan viimeistään lauantaina vähä riippuen mun loppuviikon ohjelmasta! :-)

6 kommenttia:

  1. ihania koruja!:) Nää ajastetut postaukset on tosi kivoja, kyllä huomaa että oot panostanu!:)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos:) turkista tuli ostettua viä vähä lisää :D mut hyvä et tykkäät, on aina kiva kuulla et jotain kiinnostaa et oon miettiny näitä ja yrittäny parhaani :) kiitos!

    VastaaPoista
  3. ihaniii!!! millon tulee turkkipostaus!!??? odotan jo!! :)

    VastaaPoista
  4. kiitos! :) teen sen turkkipostauksen ihan mahd pian, mut pääsin vasta kotii ja oon maailman eniten poikki ja meen suoraa sängyn pohjalle :D huomenna laitan vähä kyselyä siitä miten haluutte et teen sen yms :) sit vähä riippuen teiän vastauksista ja siitä mitä muuta juttua mulla on viikonloppuna postailtavaks ni julkasen sen varmaa maanantaina :) mutta kiva kuulla et sitä odotetaan, ainaki motivoi mua tekeen sen heti pian! :)

    VastaaPoista
  5. tee se sillein tarkasti miten viimeksikin teit sen matka jutun! kivaa kattella toisten matkoja kun itte ei pääse lähteen nyt mihinkään! ja kaikki mitä ostit sieltä, esittele ne!! :) ps kiva että muistit meitä lukijoita vaikka olit matkalla! :) olet ihana tyttö sekä ulkoo että sisältä!!

    VastaaPoista
  6. hyvä et ainaki joku tykkää noista tarkoista/pitkistä postauksista koska luultavasti tuun taas päätyy siihen muotoon ku en vaa yksinnkertasesti osaa tiivistää asioita! :Dd mutta katotaan nyt, jossain muodossa juttua on kuitenki ehdottomasti tulossa:)

    ja kiitos paljon ihanasta ja piristävästä kommentista<3

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...