keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

money hoes and clothes and all those fancy things

kuten sanottu mulla ei ollu ihan hirveesti uusia ideoita näihin teiän ajastettuihin postauksiin, mutta yks mitä jaksaa tehdä (ja toivottavasti myös lueskella) aina ja vaan uudestaan on nää vaatteista haaveilu postaukset :-D niinpä keräsin teille taas yhen kollaasin vaatteista joita kuolaan tällä hetkellä! vaikka en todellakaan niinku oikeesti tarvis yhden yhtä uutta vaatetta, sen verran vaikeeta oli näiden asujen valitseminen tänne Turkkiinki ja päätökset siitä mitä pakkaa mukaan ja mitä jättää! siitä huolimatta jostain kumman syystä vaan haluan koko ajan lisää ja lisää vaatteita, tuttu tunne anyone? :-D joka tapauksessa tässä tän hetken kuolatuimpia:
(nää ei siis oo välttämättä juuri nämä vaatekappaleet niitä mitä haluisin mutta tän tyylisiä yms!)





tällä hetkellä himoitsen hirveesti värejä, etenki noita kivoja rusketusta (jota ei tällä hetkellä todellakaan oo mun makuun tarpeeks!) korostavia korallin ja oranssin eri sävyjä! tietysti ku kesässä ollaan kuolaan edelleen kauheesti shortseja vaikka mulla on niitä jo ihan liikaa :-D tällä hetkellä haussa ois tollaset vähä juhlavammat mieluiten korkeet shortsit! lisäks himoitsen erilaisia kauluspaitoja/paitapuseroita, noista sekä sininen että koralli sulatti mun sydämen! jumpsuitit ja nätit bleiserit on myös ihan ykkösenä listalla tällä hetkellä, ja tollasia yli polven ulottuvia mutta silti nättejä ja suhteellisen viileitä housuja tarvisin Egyptin reissua varten. (jei löyty vaate jota ihan oikeesti jopa tarvisin, saanko ostaa! :-D) oon myös hurahtanu hameisiin ja värikkäisiin toppeihin ihan täysin.

musta tuntuu että oon nyt menettäny sydämeni liian monille jutuille ainaki mun tän hetkistä budjettia ajatellen, enkä luultavasti tuu ostaa näistä asioista puoliakaa, mutta ainaki haaveilla saa :-) ja voihan olla että kiikutan Mahmutlarin markkinoilta kotiin jotain naurettavan halpaa joka vaikka vastais edes jotain näistä!

ainiin, noi vaatteet on ainaki Nellyltä, Ginasta ja Hennesiltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...