perjantai 22. heinäkuuta 2011

dagens outfit

kuten eilen ounastelinki, nii tän päivän postaus koostuu pelkästään päivän helle asusta jolla käväsin pankissa hoitamassa asioita. ajastan teille illaks kuitenki sen Turkki-postauksen ni on teillä täällä jotai luettavaaki sitte :-) oon ihan kamalan väsyny, joten tänää en ajatellu tehdä yhtään mitään! bailaaminen saa siis odottaa ainaki viä hetken ja tää perjantai menee vaa relatessa, mutta nyt kuitenki siihen asuun:



olin siis päättäny jo sillon ku varasin ajan tonne pankkiin, että mun on pakko laittaa päälle jotain "asiallista" tyyliin bleiseri, ettei ne ihan heti siellä tajuais mikä idiootti oon ku en ymmärrä tollasista asioista en sitte mitään :-D eilen säätiedotusta tsekkaillessani mun mielipide asusta kuitenki pikkase muuttu, ja päätin et ehkä mä kuitenki jätän sen bleiserin pois tossa 30 asteen helteessä! päädyin sit pukeen noi uudet täydelliset shortsit ja ton Zaran rakkaustopin! toi on niiin täydellinen, vaikken sitä kauheen paljoo oo käyttänykkää ni joka kerta ihastun siihe vähä enemmän :-) lisäks mulla oli laukkuna toi Hennesin clutchi ja jalassa Vagabondin ballerinat, ei varmaan tarvi mainita et tykkäsin tosta asusta kovasti!

tosiaan nyt lähen sen ajastuksen asennettuani kohti sohvaa ja telkkaria ja palaan tänne varmaan sitte huomenna jonkinnäkösissä merkeissä, eli heippa hei ja hauskaa viikonloppua kaikille :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...