maanantai 11. heinäkuuta 2011

shopping in tallinn!

jos Blogger soi niin eilen lueskelitte yleistä hömpöttelyä meiän Tallinnan reissusta, joten tänään ois sitten vuorossa nää toisiks parhaat palat matkasta, eli ehkä kivoimmat ostokset ikinä! en oo koskaa shoppaillu Tallinnassa näin hyviä ostoksia, johtuen kenties siitä että viimeks oon ollu siellä yläasteaikoina jollon Seppälä oli mun suurin ihailun kohteeni... tällä kertaa mun ja Vilman tärkein kohde oli kuitenki Bershka ja sinne löydettiinki tiemme Zara vierailun jälkee suhteellisen nopeesti ja helposti. (okei meiän iPhonet autto ehkä vähä mutta anyway..) mun ostoslistalle kuulu tolla reissulla "paljon kaikkee värikästä" ja joku valkonen löysä toppiasia :-D yksinkertanen ja tälläi kesällä ja kivoissa kaupoissa aika helposti toteutettava lista! valkonen toppiasia jäi kuitenki vielä löytymättä, mutta kaikkee värikästä ostin sitte sitäki enemmän :-D nyt siis niihin ja mielipiteitä saa taas jaella:



siniset farkkushortsit 15,99 e - Bershka
aika räväkästä väristä alkaa tää mun ostosesittely, mutta oon huomannu että keltasen lisäks oon viime aikoina saanu päälle jonku sininen-buumin! himoitsen koko ajan kaikkee sinistä, etenki just tollasta kirkkaansinistä, siihen yhdistettynä korkeahkot ja farkkua olevat shortsit ni en jotenki voinu vastustaa kiusausta noiden suhteen! tykkään siitä että noi on tollaset vähä tiukemmat, koska yleensä mun shortsit on aina aika väljät. noi sopii mun mielestä ihan täydellisesti jonu löysän yksvärisen yläosan kanssa! nii ja mikä parasta, noi on oikeesti vähä pidemmät ku tossa kuvassa missä käärin niitä, eli niiden pituutta voi muutella :-) oon ehkä vähä rakastunu...



sininen bleiseri 25 e - Bershka
toinenki Bershkan juttu on sininen... ja myöskin täydellinen! :-D himoitsen bleisereitä lähes aina, mutta ostan niitä aika harvoin, nyt kuitenki ku oli iskän lompakko käytössä sorruin törsäämään :-D (ok 25 ny ei oo mikää paha hinta mut silti!) värikästä yksilöö bleisereistä en vielä omista joten olihan toi pakko saada. just kiva väripilkku muuten tylsähköön farkut + toppi + bleiseri-asuun :-)



oranssi hame 19,99 e - Zara
ekana ku astuin sisään Zaraan, näin noi hameet roikkumassa siinä tangolla... siinä vaiheessa tuli pieni paniikki että minkä värin valitsen, mutta oon kyllä tyytyväinen että pinkkien ja sinisten joukosta kuitenki valitsin ton oranssin. toi malli miellytti mun silmää heti ja ihanan pirtee väri on pelkästään plussaa! toiKIN on ihan rakkautta :-)



keltanen t-paita 22,95 e - Pull and Bear
ja nyt sitä mun toista rakkausväriä, keltasta! mulla on ollu jo pidemmän aikaa tavotteena ostaa jotain keltasta ja olin ihan varma että Zarasta löytyy joku ihana keltanen asia, mutta siellä oli tollanen lähes samanlainen paita melkei kympin kalliimmalla joten päädyin sitte tähän :-) aika perus, mutta tossa toi pointti onki toi ihana väri! ja on tossa myös kivana yksityiskohtana tollanen pieni tasku tossa edessä, joka ei taida kauheen hyvin näissä kuvissa näkyä. mutta toi yhdistettynä iha vaikka farkkuihin tai shortseihin on musta tosi kiva asu! :-) älkää välittäkö tosta ryppysyydestä, meillä oli vähä vaikeuksia ton matkalaukun tilan kanssa takasin tullessa..




kauluspaita 19,99 e - Stradivarius
Stradivariuksessa on ollu aiemmin käyny, mutta hyvä että nyt menin! sieltä löyty nimittäin tällänen ihanuus, jos joku ei tienny mulla on myös joku mania tollasia löysiä kauluspaitoja kohtaan. siihen lisättynä vielä siniset raidat ja tollanen vähä juhlavampi ohut materiaali ni tää tyttö ei kauaa miettiny että ostaako vaiko eikö :-D musta täydellinen farkkujen ja etenki farkkushortsien kanssa näin kesällä :-)

sellasia ostoksia Tallinnasta, ja kuten sanottu en vois olla tyytyväisempi! alan pikkuhiljaa ihan tosissaa harkitsee muuttamista johonki kaupunkiin josta löytyy Bershka, Pull and Bear, Zara, Cubus ja BikBok, että ehdotuksia otetaan vastaan :-D

seuraava ajastettu postaus tulee luultavasti parin päivän päästä joten palaillaan siis sillon, nyt heippa :-)

3 kommenttia:

  1. ah tykkään tosi paljon noista kaikista, varsinkin noi ekat shortsit ja toi oranssi hame on niin täydellisiä! ♥

    VastaaPoista
  2. hieman sulla on pitkät ripset tossa bannerissa :o

    VastaaPoista
  3. Kaissu: kiitos paljon :) ja itseasias ne on kenties mun omatki lempparit ;)

    Roosa-Maria: hehee, ne varmaa vaan näyttää tossa kuvassa :D ja bannerista puheenollen se menee kyllä pian vaihtoon! :) vähä uutta ilmettä tännekki!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...