lauantai 23. heinäkuuta 2011

pimp my clothes

moikka moi ja hyvää lauantaita ! oonki tänää ollu erityisen ahkera ottaen huomioo että on kuitenki viikonloppu :-D kuten tossa joku päivä mainitsin, nii päätin tänää perustaa sellasen pienen askartelupajan ja tuunailla pari vaatetta. mulla oli se yks kirpparivaate esittelemättä just siks että ajattelin tuunata sitä vähän, ja siitä siis alotin tänää. ostin sellasen tosi nätin värisen t-paidan, jossa oli ihan kamalan rumat hihat, joten halusin tuunata siitä topin! toinen tuunauksen kohde oli ne uutukaiset Hennesin farkkushortsit, joista halusin vähä "katu-uskottavammat" joten päätin vähä kuluttaa niitä! oikeesti oon maailman huonoin kaikissa tälläsissä askartelujutuissa, mutta näistä molemmat onnistu yllättävän hyvin, oon siis huippu tyytyväinen tuloksiin ja yllätyin itekki et noista tuli noin kivoja :-)

ekana alotin siis tolla t-paidalla tässä heti alkuun pieni kollaasi koko jutusta ja sitte vähä papatusta:


toi paita ei kyllä oikeesti oo ton värinen ku noissa ekoissa kuvissa näyttää! se on siis enemmänki tälläne koralli/oranssihtava :-) mutta siis asiaan, eli kuten varmaa arvaatte ni noi liehuhihat ei ihan sytyttäny mua, joten ei muuta ku sakset kätee ja leikkaan ne pois! menin aikalailla vaa noita saumoja pitkin, eikä se ees ollu vaikeeta vaikka olin ihan varma että onnistun jotenki feilaa koko homman vaikka se on noin easy :-D lopputulosta näkyy sitte noissa alemmissa kuvissa! ite tykkään kyllä, et ei tosta nyt ehkä mikää mun vuoden ykköstoppi tuu mutta ihan kiva tollanen perustoppi, ja oon ehkä iha vähä rakastunu tohon lettijuttuun tossa pääntiessä! note to self: ei noita rintsikoita ton topin kanssa.. :-D

ja sitte seuraavaks kuvaa niistä shortseista:



tykkään noiden väristä kauheesti, joten en halunnu alkaa läträä minkää kloriten kanssa, ois voinu tulla rumaa jälkee.. :-D halusin siis vaa vähä repiä ja raastaa noita joten otin avukseni tollasen ihan keittiöraastimen ja tota hiekkapaperia. sitte vaa aloin raastaa ja hioo noita vähä millo mistäki ja lopputulos on toi! tykkään kyllä tosi paljon, vaikka eihän noi nyt mitenkää suureellisesti oo muuttunu, mut on niissä heti iha eri fiilis vai mitäs sanotte? :-) nyt mulla ois vähä niinku ne täydelliset farkkushortsit joita oon himoinnu koko kesän, joten jee! ja oon iha kauheen ylpee itestäni että pystyin näinki vaikeisiin askartelupuuhiin.. :-D
sellaset oli mun tuunailut tänää, mitä mieltä te ootte, onnistuinko vai onnistuinko vaan olee taas ihan täys rähmäkäpälä kuten useimmiten? :-D nyt lähen syömää mansikoita ja kermavaahtoa nam! ainiin ps. jee mennää huomenna äipän kaa ostaan mulle se suoristusrauta, joten siitä sitte juttua ja ehkä jopa vähä testituloksia heti huomenna, nyt moikka! :-)

4 kommenttia:

  1. oooi tosta paidasta tuli aivan ihana! shortsitkin on kyllä kivat(:

    VastaaPoista
  2. kiitos! :) mäki tykkään kyl molemmista, tosin en samassa asussa :D

    VastaaPoista
  3. Hei tyttö! Haastoin sut meidän blogissa, joten käyhän kurkkaamassa! :)


    http://annas-anniinas-dreams.blogspot.com/2011/07/challenge.html

    Anniina

    VastaaPoista
  4. jee haasteet on kivoja :D meen heti kattoo :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...