maanantai 20. kesäkuuta 2011

we took a holiday, took some time to celebrate

noniin, taisinki mainita että mulla on jotain mahtavia uutisia! tiätte varmaa et mun kesästä ei oo tulossa mikään iha loistava ottaen huomioo Ramin ja Hellan poissaolon, mutta nyt on tiedossa ainaki yks juttu joka parantaa tätä kesälomaa ihan huomattavasti :-) jos joku ei tienny nii mä rakastan matkailua, rakastan ruskettumista, uima-allasta ja sitä etelän tunnelmaa! tänä keväänä oon päässy jo yhelle aivan mahtavalle matkalle ihan parhaiden tyttöjen kanssa, mutta mikäs sen parempaa ku saada kuulla että edessä on heinäkuun alussa vielä toinen lomamatka etelän lämpöön, vaikkakin vähän erilaisessa seurassa :-D

koska muu perhe ei oo tänä kesänä vielä ollu millää matkalla, ne tottakai suunnitteli innoissaan vuotuista matkaa tossa viime viikolla, jollon äitin ja isin ystävältä tuli pyyntö että lähettäiskö me hänen ja hänen pojan kanssa Turkkiin! Anne ja Vallu on molemmat ihan loistavia tyyppejä ja kuuluu tähän meiän ystäväperheporukkaan joiden kanssa ollaan vietetty ihan mahtavia viikonloppuja, joten eipä tarvinnu kauaa miettiä ku tällästä matkaseuraa oli tarjolla. niinpä meille on nyt koko perheelle varattuna matka Turkkiin 7-14.7, jippii!

jonkun mielestä voi olla tosi lapsellista/tylsää lähtee matkalle perheen kanssa vielä 18-vuotiaana, mutta mä oon ollu koko kevään ja kesän jotenki nii kiireinen että oon hädin tuskin ehtiny tapaa mun perhettä, niinpä mun mielestä on itseasiassa tosi mukavaa lähtee viikoks johonki ihan koko perheen voimin :-) ja tietysti pienenä plussana se että äiti ja isi maksaa tän ihan ylihalvan matkan! Turkissa en oo koskaan käyny, enkä itseasiassa oo sinne koskaan himoinnu, mutta uskon että hyvässä seurassa siellä tulee oleen ihan yhtä kivaa ku missä tahansa muualla ja uusia paikkoja on aina kiva nähdä, ja tietysti mikä tärkeintä, siellä on KUUMA ja aurinko paistaa täydeltä terältä! :-) alan olla jo ihan super innoissani koko reissusta ja odotan jo niitä kuumia auringonottopäiviä uima-altaalla, polskimista meren aalloissa, shoppailua basaarimarkkinoilla ja kivoissa putiikeissa sekä sitä hyvää ruokaa! paikkana on siis Mahmutlar, ja mun käsityksen mukaan se on jossai Alanyan lähellä, kai? voisin laittaa teille viä pari kuvaa paikasta ja talosta jossa tullaan asuun:

ton näkösessä paikassa tullaan siis viettään toi viikko!






sellasia maisemia, näyttää aika hyvältä! täältä mökiltä palattuani edessä alkaaki olla juhannus ja sit heti seuraavalla viikolla pitäski alottaa pakkaaminen, nimittäin 4-5.7 vietetään Tallinnassa yhen ihanan ystäväpariskunnan kanssa ja lähtö Turkkiin oliski jo 7. päivä eli ennen tota Tallinnan reissua ois hyvä olla kamat ees suunnilleen kasassa matkaa varten! :-) jee pääsen taas pakkaamaa, ja nyt voinki valita mukaa eri asut ku Kyprokselle joten ehkä vaatteiden karsiminen ois helpompaa tällä kertaa! okei nyt taidan jaaritella jotain ihan turhaa, eli siis pointti oli hehkuttaa teille tästä reissusta joka piristää iha hirveesti mun Rami-ikävää :-) nyt kuitenki heippa taas ja palaillaan!

2 kommenttia:

  1. Oi että, kelpais tollanen matka meitsillekkin!:) Todellakin piristää. Hei multa on mennyt ihan ohi, missä sun poikaystäväs on sitte kesällä?:/

    VastaaPoista
  2. kyllähän toi aika ihana on:) varsinki jos Suomen säät jatkuu nyt tälläsinä ni tulee kyl tarpeesee! ja siis Rami lähtee Egyptiin n.5 kuukaudeks ylihuomenna :( tossa pari postausta alempana on se "i miss u already and u haven't even left yet" postaus ni siinä on siitä juttua:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...