keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

siipiä suruun

"siipiä suruun + parhaita tyttöjä" näin kuulu mun tän illan Facebook statuspäivitys, joka on toden totta osuva. Tampereen bussiasemalle saavuin siis itkusena ja iso pehmonalle kainalossa tänää tossa viiden maissa, kotona kerkesin käydä kääntymässä ja vaihtamassa kuulumiset äitin ja isin kanssa, kunnes jo puoli seittemältä istuin Speak Easyssä ihanassa seurassa! pakko sanoo että parempaa piristystä tähän ikävään ei kyllä vois keksiä ku noiden rakkaiden tyttöjen seura :-) tossa parin kolmen tunnin aikana ajattelin Ramin poissaoloo kenties vaan kolme kertaa, mikä on jo huima ennätys! siivet on parasta ruokaa ja vielä noin hyvässä seurassa ilta suju rattoisasti ja piristyminen oli taattu ja tyttöjä oli aivan ihana nähdä taas parin viikon jälkee ja vaihtaa kuulumisia oikein kunnolla :-) liikkeellä olin tän näkösenä:


pahottelut näistä superhuonolaatusista ja ankeista asukuvista, lupaan näihin nyt parannusta! anyway asu koostu tästä:
  • farkut H&M (olipas ihana laittaa pitkästä aikaa iha farkut jalkaa!)
  • silkkipaita Stockmann
  • vyö Gina Tricot


 


tästä postauksesta tuli nyt kyllä mulle ihan ennätys lyhyt, mutta siitä huolimatta mä en taida lörpötellä tässä mitään muuta turhaa, vaan säästän tosta mökkireissusta tarinoimisen huomiselle ja nyt suuntaan tekeen jotain sellasta mitä monikaa mut tunteva ei uskois :-D kuulette tästäki toivottavasti lisää myöhemmin mutta älkää odotelko liikoja... :-D anyway ei toi unikaa varmaa ois pahitteeks ku tuntuu että tässä on jotain pientä flunssan poikastaki tulossa :-( okei nyt aloin taas lörpöttelee turhuuksia eli heippa hei ja palataan huomenna!


6 kommenttia:

  1. en haluais olla ilkee, mutta pakko kysyä että etkö oo lihonu aika paljon yläasteen jälkeen? ja jos olet tietkö mistä johtuu? ite oon lihonu 10 kg yläasteen jälkeen vaikken oo muuttanu mitään mun ruokailutottumuksia.. voiko se johtua vaan siitä että vanheemmat on lihavia ja että nyt kun alkaa tuleen niitä muotoja niin että kaikki jämähtää vaan? Oot muuten tosi nätti, ja pärjäile ramintakia :( Smile :)<3

    VastaaPoista
  2. öö no siis itseasiassa siitä mitä painoin yläasteella sillee normaalisti (ilman mitää hirveetä paastoo jonka avulla olin jossai vaiheessa tosi paljo laihempi) ni oon lihonu ehkä 5 kiloo, et kyl mulle yhä mahtuu suuri osa niistä vaatteista yms, mutta toki murrosiän jälkee on tullu lisää muotoja eikä se välttämättä oo paha asia :D

    mulla toi lihominen on varmaa johtunu lähinnä siitä että lopetin cheerleadingin jonka jälkee en todellakaan oo treenannu mitään niin tehokkaasti.. mutta kuten sanoin ei ne muodot aina oo huono juttu, joten älä säkää nii välitä mitä se vaaka näyttää vaan siitä miltä itestä tuntuu:)) varmasti oot ihan yhtä nätti vähän pyöreempänäki eikä sun kavereita yms oikeesti kiinnosta painatko vähän enemmän, eli älä mieti tollasia niin kauan ku olo on hyvä :)

    ja kiitos paljon, koitan pärjäillä :)<3

    VastaaPoista
  3. ihana postaus ja ihana vastaus veera:) itelle kans tullu vähän noita kiloja tuo Ruottin maalla... Mutta kai se elämä hymyilee leveemmälläkin takapuolella;) haha!

    VastaaPoista
  4. kiitos paljon<3 haha oon iha samaa mieltä! :D nii kauan ku pysytää terveellisyyden rajoissa ja itellä on hyvä olla ni ei sillä painolla/vaatekoolla loppujen lopuks oo mitää merkitystä :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...