torstai 9. kesäkuuta 2011

just wanna see a picture

taisinki eilen mainita että tänään suunnitelmissa ei ollu mitään kovin ihmeellistä, niinpä edes jotain teille postaillakseni päätin vähä kuvailla (tässä vaiheessa kaikki varmaan tuulettaa mun hienot kuvauksen lahjat tietäen :-D) ja vihdoista viimein väsäillä teille tän päivä kuvina-postauksen jota oon jo kauan miettiny! nää kuvat ei tosiaan oo mitää kauheen ihmeellisiä, eikä ihan ilman teksitäkää selvitä, mutta toivottavasti tykkäätte :-)
ps en kuvaillu teille mitään ruokia, suihkuja yms koska ehkä ne ois ollu vähä turhia :-D



tossa säässä aamu alko luonnollisesti auringonotolla! pistin vähä rasvaa ja öljyä pintaan, keräsin viihdykkeitä ja suuntasin takapihalle kärtsään :-)



aurinkopaikka näytti tänäänki tältä, vaikka jossai vaiheessa oli tietysti pakko hakee peittoo yms että pystyin makaa mahallani ja välttään ikävän julkisivurusketuksen :-D


suihkun ja välipalan jälkeen oliki aika alka "laittautuun", tarkottaen vaatteiden päälle pukemista hiusten harjaamista ja aurinkopuuterin laittamista naamaa :-D oon nii kiitollinen näistä ripsistä ja rahatilanteen salliessa oon harkinnu että ottaisin nää uudestaa ennen loppukesän reissuja, on nää vaa nii helpot!


päivän asu näytti siis tältä, kaikki muu on ylläripylläri Hennesiltä paitsi vyö on Piecesin! tän näkösenä suuntasin siis kaupungin kautta Hatanpäälle hakeen iskän autoo huollosta.


matkalla piti tietysti poiketa Hennesillä hakemassa valitsemani jutut niistä varauksista, kiitos mielipiteistänne, ne autto aikalailla! kuvia ostoksista on viä alempana :-)


Henneskäynnin jälkee kävin hyvästelemässä laivalle lähtevan Ramin joka heitti mut sinne autokauppaan!


oli pakko vähän salakuvata autokaupassaki ku oli liikaa hienoja autoja ympärillä, valitettavasti siitä kaikista hienoimmasta en saanu kuvaa :-( tykkään autokauppojen tunnelmasta iha hirveesti, nykyään vierailen niissä kauheen harvoin mutta pienempänä tuli jostain syystä hengailtua niissä iskän kanssa enemmänki ja olin aina iha intona en ees tiedä miks :-D


oli pakko ottaa kuvaa tosta auton mittarista ku lukemat oli aika huikeet! väänsin tietysti ilmastoinnin pienimmälle maholliselle, tällä säällä alkaa totisesti arvostaa ilmastoituja autoja :-D


nonniin päädyin siis ehdottomasti ostaan nää shortsit, jotka tais kaikkien kommentoijien mielestä olla ehdoton ostos ja ite oon täysin samaa mieltä, noi vaan on niin ihanat :-)


ja tää hame oli toinen joka pääty ostettavien listalle ja luultavasti heti huomenna tai viimeistään lauantaina päätyy myös päälle :-) tykkään!


kotiin päästyäni katoin tietysti Salkkarit (oon ihan koukussa näihin kesäuusintoihin :-D) söin, ja juttelin hetken Hellan kanssa! täytyy kyllä huomenna vihdoin pyytää Ramia opettaan mua käyttään Skypee, tulee sen verran kalliiks noi puolen tunnin puhelut Kreikasta Suomeen :-D


tää kuva kuvastaaki aikalailla mun loppuiltaa! en aio tehä sitte yhtikäs mitään muuta ku maata tossa sohvalla ja kattella hyviä ohjelmia ja rentoutua :-)


sellasta tänään, huomispäivästä tai no oikeestaan illasta onki tulossa aika huippu, laitan siitä varmaa vähä jotain sneak peakkia jo päivällä, lisäks sain tänää vihdoin ja viimein valmiiks sen kauan kaivatun Agia Napa-postauksen, joten ajastan sen teille päivälle :-) nyt kuitenki niihin rentoilupuuhiin, heippa hei! :-)

8 kommenttia:

  1. Ootko ostanu noi farkkushortsit hm:ltä joskus lähiaikoina tai siis luuletko et niitä olis viä sielä? Meinaan oon ettiny hyviä farkkushortseja ja noi näyttää tosi hyviltä :)

    VastaaPoista
  2. oon ostanu noi itseasiassa jo vuosi sitten, mutta tällä hetkellä ainaki Tampereen Hennesillä myydää tosi samantyylisiä boyfriend-farkkushortseja, mutta väri vaan on vielä vähän vaaleempi! oon itekki kuolannu niitä pariin otteeseen :D käy ihmeessä tsekkaamassa jos tykkäisit niistä :)

    VastaaPoista
  3. oot näyttäny tosi kauniilta tänää! iha nappi asu! Oon lukenu jo pitkään sun blogia ku päädyin tänne toisen tamperelaisen blogin kautta ja jään kyllä lukijaks.
    meillä itseasiassa onkin pari yhteistä kaveria ja vaikutat niin symppikseltä! Ihanan aitoja postauksia!

    täytyy vetää hihasta jos joskus vaikka törmättäis :)

    t. toinen tamperelainen :)

    VastaaPoista
  4. muistan ku näin sut ekan kerra bussis about 3 vuotta si tampereel (ja siis asun vielki tääl) ja aattelin et wautsi mikä mimmi... olit tosi kaunis ja tyylikäs mut näytit älyttömä ylimieliseltä, ny ku löysin sun blogis ni on mielipide muuttunu totaalisesti :/ siis oot kyl vielki kaunis mut tunnut paljo mukavammalta!

    VastaaPoista
  5. Joo täytyy mennä käymään, kiitti! :)

    VastaaPoista
  6. anonyymi 1: voi kiitos olipas kiva kommentti :) kiva kuulla että tykkäät ja jee uus seuraaja :)
    ja todellaki tuu ihmeessä juttelee jos tai siis kun luultavasti jossain törmäillään, sen verran pieni tää tampere kuitenki on :D

    anonyymi 2: kiitos, tai siis ainaki luulisin että toi kommentti oli tarkotettu positiivisessa mielessä :) oon puhunu tästä jutusta ennenki blogissa mutta siis yhdyn tohon että oon varmasti kolme vuotta sitte vaikuttanu ja ehkä vähän ollukki ylimielinen, enkä todellakaan tajua miks koska ei mulla (tai mun mielestä kellään) oo mitään varaa kattoo muita yhtää alaspäin :D mut musta tuntuu että oon tosiaa tässä muutaman vuoden aikana kasvanu aikuisemmaks enkä ainakaa ite koe enää olevani mitenkää ylimielinen vaikka mun perusilme siltä usein saattaa näyttääkki :D

    tuu säki ihmeessä juttelee jos joskus törmäillään :)

    piristitte kummatki kommenteillanne mun iltapäivää :))

    VastaaPoista
  7. ihanat noi punaset shortsit!! :) ja noi farkkusetki o ihanat, mul kans ne ja oon iha rakstunu niihin =))

    VastaaPoista
  8. noi on kyl molemmat tosi ihania ! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...