lauantai 11. kesäkuuta 2011

god knows you just made my day

moikka kaikille täältä auringon alta, eli iha vaan meiän takapihalta että en sen kauemmaks oo matkustanu :-D eikä kyllä näissä helteissä tarvis matkustaakkaa, tässä on tällä hetkellä auringossa 40 celsiusta joten kelpaa, pieni tuulen vire vois jopa olla poikaa mutta mieluummin tää ku ens viikon sateet ! tässä ku odottelen Hellaa Skypeen jutskailee kanssani (jei osaan ehkä käyttää sitä!) ni aattelin postailla teille mun eilisillasta. itseasiassa kuvia mulla on ihan hävettävän vähän, koska kuten aina ku on hauskaa, jotenki tuntuu että kuvien ottamiselle pitää oikei järkätä aikaa ja aina ei vaan jaksa :-D mutta esiteltäköön ensin kuitenki asu, siitä mulla sentään on kuvia:



  • shortsit H&M
  • paita Vila
  • vyö Gina Tricot

homman nimihän oli siis se että mun muu perhe on viikonlopun sukuloimassa, joten me ajateltiin Ramin kanssa että mikä ois sen parempi keino hyödyntää hiljanen talo ku oikei kunnon koti-ilta ilman kenenkään häiriöö! no Ramin laivareissun takia meiän ilta alko aika myöhään mutta eipä se menoo haitannu. suunnitelmissa oli superhyvää ruokaa, nimittäin pihviä, salaattia ja valkosipulikermaperunoita! sanoinki Ramille että vois kokata mulle useemmin, koska ne pihvit oli melkein yhtä hyviä ku iskän tekemät :-)



hyvän ruuan jälkeen vuorossa oli leffa ja tällä kertaa actionpläjäys The Expendables :-D tiedä sitte mitä tosta leffasta teille kertoisin, muuta ku sen että en oikeestaan ees tykkää tollasista supertoimintaleffoista, mutta kuka ois voinu vastustaa kiusausta ku siinä oli kaikki parhaat näyttelijät mm. Sylvester Stallone ja Bruce Willis :-D hyvän ruuan ja leffan lisäks ilta suju hengaillen ja toistemme seurasta nauttien, ja pakko sanoo että vaikka biltsuillat, leffassa käynnit ja ravintolassa syömiset on kivoja, joskus on ihanaa ihan vaan olla ilman sen kummempaa tekemistä :-)

biltsuilloista puheen ollen tänään ois sitte vuorossa sellanen, ainaki joillain :-D ite oon lupautunu toimimaa kuskina, sillä alottelu järkätään meillä. seurueesta en oo vielä ihan varma mutta ainaki Rami ja sen pari kaveria siihen kuuluu, toivoisin että myös osa mun tytöistä kerkeis kiireiltään mukaan. mutta anyway illasta on tulossa varmasti vähintääki hauska, etenki jos konsepti on minä selvinpäin + känniset miehet + grillaus, odotan innolla :-D niinpä kohta taidanki nousta tästä auringon alta ja lähtee valmistautumaan iltaa varten, nyt siis heippa hei ja hauskaa iltaa, palaillaan huomenna! :-)


2 kommenttia:

  1. olen niin kateellinen sun ulkonäölle!

    VastaaPoista
  2. :o huii, oho! tai siis en ny tiä onks siinä iha hirveesti mitää kadehdittavaa, mutta kiva kuulla että joku tykkää :D kiitos:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...