torstai 16. kesäkuuta 2011

just wandering around cause it was his last day in here

moikka moi kaikille! langoilla taas :-) kuten otsikkoki kertoo, eilinen päivä oli Ramin viimenen kokonainen päivä Tampereella ja siitä syystä se kuluki aika lailla kierrellen ympäriinsä ja hoidellen viimesiä juttuja ennen lähtöö. kauheen haikeeta tollanen, joten jos joku on nähny kyynelsilmäsen vaaleen tytsyn ja tumman pojan jossai, nii tunnustan! oli siinä itkussa pidättelemistä itse kullaki ku mm. käytiin Ikeassa valitsemassa Ramille kehyksiä joihin se voi laittaa meiän kuvan sitte Egyptin asunnossa.. mutta ei hätää ei päivä ihan kyynelehdintää menny vaan siinä oli paljon hauskaaki :-) tästä postauksesta tulee varmaan aika pitkä (taas vaihteeks) mutta koska tää saattaa olla viimenen reaaliaikanen postaus multa pariin päivää nii annettakoon se anteeks, jooko? ja sitte asiaan kiitos! eli siis tän näkösenä suuntasin eilen iltapäivällä kaupunkiin treffaa Ramia:



oon varmaa vähä tylsä, koska lähes sama asu on tässä blogissa nähty aiemminki, mut toi asu vaa alko houkuttaa eilen :-)
  • farkut Cubus
  • vyö Gina Tricot
  • neule H&M

kaupungissa tarkotuksena oli siis ostaa toisillemme pienet läksiäislahjat (byää taas kerran), jonka jälkee suunnattii pikkuvisitiille Ideaparkkiin! hetki kierreltyämme ja kaarreltuamme yms matka jatku kohti Tampereen Ikeaa jossa kävin eilen ihan ekaa kertaa ! pakko sanoo että se on ihan hirveen iso :-D lähinnä meiän kierros suuntautu sinne alakertaan, koska tarkotuksena oli tosiaan ostaa se valokuvakehys Ramille :-(



ihanan ruotsalaista :>


oli pakko ottaa kuva mun muistin tueks ku päätin että haluun tollasen sängyn mun omaan asuntoon!


loppujen lopuks päädyttii sellasen tavallisen kuvakehyksen sijaan tollaseen johon saa 12 kuvaa ja niitä voi vaihtaa aina ku huvittaa :-D Rami on kuitenki poissa 5 kuukautta, joten kuvia tarvitaan paljon etten pääse unohtumaa :-D (hehheh)


ton astetta pidemmän shoppailukierroksen jälkee matka jatku sitte Ramille, mutta iha vaa pieneks hetkeks sillä suunnitelmissa oli lähtee moikkaan Ramin parasta kaveria ja sen tyttöystävää. matkalla poikettiin kuitenkin SiipiWeikkojen kautta, koska mun päivän ruokalista oli pikkusen vajaa, ja ai että ku oli hyviä siipiä, nam nam nam! :> hetken aikaa siellä Hervannassa hengailtuamme päätettiin kuitenki napata Ramin paras kaveri mukaan ja jatkaa matkaa Ramille, siellä oli kuulemma parempia pelejä näin viimesen illan kunniaks :-D ilta näin yllättäen jatku sitte pitkälle aamuun, poikien pelaillessa ja meiän siinä hengaillessa aika meni supernopeesti ja meillä oli myös superhauskaa :-D auringon noustessa lähettiin sit McDriveInin kautta viemää tätä Ramin kaveria kotiin, ja kuulkaa taaskaa ei ollu kyyneleet kaukana (siis mulla) poikien hyvästellessä toisensa vähintääki seuraavaks viideks kuukaudeks :< (oon nii ilonen ettei mun tarvi nähä ku Rami just näihin aikoihi hyvästelee sen muut kaverit ja lähtee kotoo)

koska oltiin valvottu sinne lähemmäs kuuteen, ei sängystä aamullakaa ylös päästy kauheen aikasi, mutta eipä se haitannu! yks hoidettava homma meillä kuitenki oli (plus Ramilla tosiaan toi pikkujuttu nimeltä muutto.. :-D) nimittäin tittididii, se romanttinen juttu josta puhuin että sain Ramin suostuteltua! kaikki varmaan on nähny jossain kaupungissa tai no vähintääki on kuullu sellasista silloista joihin pariskunnat käy lukitsemassa lukkoja "ikuisen rakkauden merkiks" tai jotain :-D no tietysti tässä Tampereen metropolissaki on oma tollanen silta ja tietysti näin Ramin lähdön edessä meistä oli ihan kiva idea käydä viemässä sinne oma lukkomme :-) olihan se kieltämättä romanttista, eikä mun varmaa tarvi eirksee mainita että itkinkö vaiko enkö, tää on oikeesti iha kamalaa ku oon tällänen itkupilli !! ku pikkulapsi :-D anyway lukosta tuli tän näkönen:



toiselle puolelle kaiverrettiin siis toi V <3 R ja meiän seurustelunalotuspäivä (tällä kertaa... :-D) ja toiselle puolelle päivä jollon vietiin toi (itseasiassa tossa on eilisen päivämäärä mutta anyway..) ja joku hyvä teksti ja keksittiin sit toi tilanteeseen sopiva " no matter where u r, no matter if u r far"



pakkohan tossa tilanteessa oli otta tollanen romantillinen pusukuvaki :-D valitettavasti toi iPhonen itteen kohdistuva kamera ei oo iha yhtä hyvä ku toi toinen..



nyt tän päivän Salkkareiden ja dippivihannesten jälkee mun pitäs alkaa tulostelee Ramille noita kuvia tohon kehysjuttuun ja pakkaa tavaroita sinne mökille! lähtö ois siis tänä iltana ja takas tuun (yksin :<) sit tiistaina. oon ajastellu teille pari juttua ja koitan jos ehtisin tänää ajastaa viä yhen liittyen mahtaviin uutisii joita sain tänään! :-) en tiä miten hyvin siellä toimii netti tai kuinka paljon mulla on asiaa/aikaa/jaksamista postailla näinä viimesinä yhteisinä päivinä Ramin kaa. reaaliajassa musta kuulette siis viimeistään sillon tiistaina, mutta jotain pientä on luvassa sitä ennenki, nyt moikka kaikille ja pitäkää kivaa sateesta huolimatta! :-)

11 kommenttia:

  1. voi että, kovana itkupillinä tuli melkeen itelläki itku silmään tätä postausta lukiessa!! ootte niin söpsöjä kyllä:):) saattaa kuulostaa tässä vaiheessa ihan typerältä, mutta viis kuukauttakin menee ihan hurjan nopeesti. nauttikaahan nyt vielä viimoset päivät toisistanne!

    VastaaPoista
  2. voooi :> no hyvä etten oo ihan ainoo itkupilli! :D ja kiitos paljon tosta piristävästä kommentista <3 kyllä se aika loppujen lopuks nopeesti menee, alku vaan tuntuu pahalta :(

    VastaaPoista
  3. tuli tuossa mieleen, että ootko miettiny sellasta, että välimatka saattais parantaa teidän suhdetta? en tarkota mitään sellasta, että teidän suhteessa olis jotain pielessä, enkä muutenkaan oo mikään ekspertti näissä asioissa, mutta tulipahan mieleen. :) tsemppiä nyt kumminkin!

    VastaaPoista
  4. mahtavaa, että tekin veitte lukon tonne! :)

    VastaaPoista
  5. Kaissu: joo siis kyllä, totta kai oon ajatellu asiaa toltaki kannalta :) ja itseasiassa uskon että kenties välimatka parantaa meiän suhdetta vielä entisestään, ja sitte on entistä ihanampi pitkästä aikaa nähdä yms :) nyt tässä tilanteessa sitä ei vaa viä osaa ajatella tollai positiivisella tavalla mutta eiköhän se tästä :D kiitti huomautuksesta ja kiitos tsemppailuista:)

    Milla: totta! :) kiitos ideasta ;)

    VastaaPoista
  6. pitääks Hella jotaki matkablogia? sano sille että pitääää!

    VastaaPoista
  7. hihi, ei se kyllä pidä :D ja tiedän jo että vaikka sanoisin niin ei se pitäis, Hella jolla ei oo edes Facebookkia eikä se sitä tehny edes tota matkaa varten, nii no chance :D eikä sillä kyllä ees ois aikaa siellä ku se on niin paljon töissä! harmi :(

    VastaaPoista
  8. En koskaan itke ja yhyyyy, nyt pidättelen kyyneliä täällä ettei meikit leviäs! Niinniiin niiiiiin paljon tsemppiä sulle noita kuukausia varten ♥

    ja apua miten iha toi But live boy, have some fun boy, we'll be fine ja toi pusukuva, aaws tuitui en kestä ♥

    VastaaPoista
  9. aww tuuli, kiitos paljon<3 hihi, mä ite oon sellane itkupilli et täs on tullu itkettyy kyynel jos toinenki eikä loppua näy... :D

    jep toi on ehkä osuvin biisilyriikka tähä kohtaa.. mut oon päättänyt et kyl mä selviän tästä vielä vaik nyt itkettääki :>

    VastaaPoista
  10. tsemitsemi mutta mulla on yks juttu!1 en tiä mistä saisin suhu yhteyden ku en tiä luekko sähköpostiikaa mut juttu on se että mun puhelin on paskana siis kirjaimellisesti mut koneelle pääsen ja oon täällä yleensä joskus yhden viiva kolmen välillä, laita mulle johonki asiaan täällä netissä että millon tuut koneelle ni yritän päästä sillon. JA ÄLÄ SIIS HERRANTÄHDEN SOITA MUN PUHELIMEEN t hella

    VastaaPoista
  11. aa voipaska ! mä aattelinki et se on varmaa rikki jotenki ku laitoin sulle viestiä joku yö tässä ekkä vastannu! mutta siis hei mä lähetän sulle sähköpostia vaikka !!!!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...