sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

in the summer time when the weather is high

nonnii, nyt on eilisillasta toivuttu ja kotiuduttu ja hyvillä fiiliksillä mennään :-) ainoastaan toi ulkona uhkaava sade ja huomiset pääsykokeet vähä kyrsii! säässä mua ärsyttää se että haluisin Särkänniemeen Ramin kanssa ja se ei onnistu jos sataa, plus pelkään että mun rusketus katoaa jos toi oikeesti jatkuu yli viikon niinku on lupailtu! pääsykokeissa mua stressaa se että mun valmistautuminen on nolla (tiedetään se on tasan ja vaan mun omaa syytä :-D) ennakkotehtävää en oo viä alottanukkaa, en tiä mitä mulla pitää olla mukana, matikkaa en osaa pätkääkää ja mulla ei oo mitään tietoo mitä puen päälleni, p a n i i k k i?

mutta eilen illalla ei paljoo mietitty huonoja ilmoja tai stressaavia pääsykokeita vaan pidettiin hauskaa :-D lopultahan ilta suju sitte grillaillen, hengaillen ja jutskaillen, kokoonpanolla minä + 4 kännistä jätkää :-D kaikki voi varmaan arvata sen juttujen tason ja kuinka paljon nauroin! enkä tarkota tota todellakaan millään pahalla, seura oli ihan loistavaa ja grilliruoka hyvää, kiitos poitsuille jotka grillas :-) aloteltiin siis iltaa meillä siinä kaheksan maissa, josta heitin pojat baariin 12 ja tulin ite vähä kotii siivoileen ja kattelee parit Sinkkuelämät, kunnes suuntasin taas kohti kaupunkia, tällä kertaa Ramille jatkoille :-D sekava mutta ihan loistava meininki oli koko illan, ei voi muuta sanoo ja voisin vaikka ottaa uudestaan sitte joskus talvella ku se taas onnistuu! mutta enemmän ku poikien läpät teitä ehkä kiinnostaa mun asu, jossa kenties näytin vähä tarjoilijalta mutta tykkäsin siitä huolimatta:



miks mun ilmeet on niin vammasia näissä asukuvissa? :-D ja tosiaan yllättäen asu koostu kaupoista Hennes, Hennes, Hennes :-D


tää vielä päivällä helteinen päivä onki sitte kulunu hengaillen Ramin ja sen kaverin kanssa ja seuraavaks mun pitäs varmaan oikeesti alkaa tutkaileen sitä ennakkotehtävää etten nolaa itteeni siellä Turussa ihan täysin... enemmän kuitenki jostain kumman syystä houkuttais toi Gossip Girlin kolmannen tuotantokauden eka jakso ja siihen perään Gleen uusinnat.. ehkä mä vielä otan itteeni niskasta kiinni ja väsään sen tehtävän ja koitan sitte päästä ajoissa nukkuun! palaillaan siis huomenna jos ei muuten niin postauksella asukuvat + turhaa angstailua/jälkipaniikkia kokeista :-D nyt heippa ja hauskaa viikkoo kaikille! :-)

6 kommenttia:

  1. mitkä pääsykokeet sulla on?:)

    VastaaPoista
  2. Turun ammattikorkeeseen kätilöks :) eli siis ihan soveltuvuuskokeet, joihin ei onneks ees tarvii periaatteessa valmistautua (paitsi mun joka en osaa laskee edes 5+7 laskua päässä :D)

    mut siis meen sinne vähä niinku kattoo millaset ne kokeet on että tiän sit ens vuonna ku Tampereelle voi hakee samalle linjalle ni haluan sinne! :)

    VastaaPoista
  3. etkö urheile ollenkaan?:)

    VastaaPoista
  4. olisit mahtava kätilö!! voisin kuvitella sut kumihanskat kädessä ja tollanen liina päässä huutamassa että PUNNERRA PUNNERRA VIELÄ VÄHÄN VIELÄ VÄHÄN!! :D

    VastaaPoista
  5. Olin ite kans turussa sosiaali- ja terveysalan pääsykokeissa ni ei niihin oikeen voinu mitenkään valmistautua silleen! Tai jos teilläki on ne kirjalliset psykologiset testit ja sitte niit haastatteluja? Ne haastattelut oli kamalan stressaavii kylläki :D tsemppiä!

    VastaaPoista
  6. anonyymi 1: :D haha, mun vartalostako asian päättelit? tiedän, kyllähän sen huomaa! siis mä oon viime aikoina niinku ihan siis urheillu urheillu (meinaan salillakäyntiä ja lenkkeilyä yms) ihan hävettävän vähän, lähinnä sellasta normiliikuntaa lähinnä kävelyä mitä ny tulee:) tiän mun ois ihan pakko kesällä ottaa itteeni niskasta kiinni ja alottaa kunnon treeni!!!!

    anonyymi 2: :D:D ahahaha, kiitos!! toivotaan että musta joku päivä vielä tulee sellanen:D

    henspe: oot oikeessa, ei niihin pahemmin pystyny mitenkää valmistautuun! oli joo ne kirjalliset ihan liian pitkät testit ja sit haastattelua :D liikaa odottelua!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...