sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

decorations, decorations

moikka moi, mitäs kuuluu? hyvää tänne mökkielämään myös :-) koska mulla nyt ei oo iha hirveesti postailtavaa täältä, ja muutenki toi iPhonella postaaminen on suhteellisen vaikeeta vielä, ja kolmannekseen en halua tuhlata täällä hetkeekää mihinkää muuhun ku ajanviettoon Ramin kanssa, joten nii pointti oli siis se että tän takia oon ajastanu teille tälläsen pikkupostauksen joka nyt sattuu oleen ehkä enemmän tai vähemmän tärkee, mutta tulkoon nyt :-)

eli siis huomasin tässä yks päivä että oon unohtanu ihan täysin esitellä teille mun huoneen uusimman ja täydellisimmän sisustuselementin! oon tainnu jossai aiemmassaki huoneeseen liittyvässä postauksessa mainita, että mun huoneessa ei todellakaan oo mikään fiini sisustus enkä oo siihen panostanu mitenkää suurissa määrin, eikä sitä nyt ehkä tässä vaiheessa enää kannata alottaa ku suhteellisen piakkoin varmaa muutan omaan kotiin! anyway, nyt mulla on kuitenki jo muutamia tosi kivoja juttuja mun huoneessa ja nyt päätin esitellä teille niistä uusimman/uusimmat:



eiks oo hienot taulut? :-D musta noi on oikeesti iha hienot ja lisäks niihin liittyy tunnejuttuja, arvatenkin! noi on siis taulut jotka Ramin kanssa tehtiin joskus aikoinaan lukion ykkösluokalla kuviksen kakkoskurssilla. tossa kurssin lopputyössä sai valita mistä kuvasta maalaa tollasen Andy Warhol tyylisen taulun ja me sitte romanttisina pikkusina päätettii maalata toistemme kuvista lahjat toisillemme :-) siitä asti noi on enemmän ja vähemmän ollu meiän kodeissa seinillämme, siis sillain että mulla toi mun kuva jonka Rami maalas mulle ja Ramilla toi sen kuva jonka mä maalasin sille! nyt kuitenki ku Rami lähtee Egyptii ni se joutuu luopuu tosta taulusta ja mä päätin sitte ottaa sen omalle seinälleni :-) ripustin noi sitte toho mun sängyn päälle ni voin sitte kattella niitä vaikka joka päivä ku ikävöin Ramia!

en nyt tiä kiinnostiks ketään välttämättä nää mun taulut, mutta tulipahan ny jotain kirjoteltua tänäänki :-) palaillaan taas, heippa! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...