sunnuntai 16. lokakuuta 2011

you still gotta chance to live

kuten otsikkoki kertoo, on aikaa elää sitte ku on terve. :-D olipas syvällinen alotus, jolla kyllä viittasin lähinnä siihen että tällänen lepo viikonloppu sillon tällön on enemmän ku tarpeen, sitä ehtii sitte mennä viilettää paremmissaki voimissa! ens viikko näyttää kalenterissa töiden lisäks muutenki aika meneväiseltä, mutta superin kivalta, enkä missais mitään juttuja mistään hinnasta, joten oon ilonen että oon keräilly voimia tän viikonlopun. sairauski näyttää olevan pian taltutettu joten eiköhän tää elämä tästä ala taas hymyileen. :-)

mun oli tarkotus tehä teille tänään pieni kuvapostaus eilisen kuvilla c Vilma Kankkunen, mutta huomasin tässä niitä kuvia kattellessani että jaahas siellä onki lähinnä ruokakuvia. :-D ollaan siis eilen Vilman kanssa lähinnä syöty, katteltu leffaa ja selailtu vanhoja valokuvia! iltapäivällä kaivettiin kummatki omat vauva-albumimme esille ja alettiin ihailla! vauvakuvia on aina yhä kiva kattella, ja päätin jakaa nyt muutaman teillekki tälläsen superhienon kollaasin muodossa!



kuten kuvista näkyy, oon ollu aika tuhti tyllerö pienestä pitäen, ja ilmeisesti pientä nörtin vikaaki on löytyny jo tollon kolme vuotiaana. :-D tajusin myös nyt tätä kollaasia kattellessani että tää "kuvakeko" kollaasityyli ei todellakaan oo se mun juttu! sori. :-D


vauvakuvat katteltuamme suunnattiin sitte tosiaan sinne Makuuniin ettiin vähä jotain muuta katseltavaa, ja sitähän löyty ihan kaksin kappalein! mukaan tarttu kaks kotimaista pätkää, mikä oli  aikamoinen ylläri sillä yleensä vuokrataan tosi harvoin kotimaisia leffoja, koska mä oon niiden suhteen hirveen kriittinen. eilen katteltiin siis Elokuu ja Veijarit. leffavalinnat meni vähän niin että Vilma valitsi Elokuun ja mä Veijarit, ja tän mukaan tais määräytyä tähdetki leffoille. Vilma tykkäs enemmän Elokuusta ja mä Veijareista. :-D en sano et kumpikaan ois ollu huono, mut Elokuu oli selkeesti ehkä liian suomalainen ja liian ns. erikoinen mun makuuni! vaikka kyllähän kaikki ne maisemat ja vapaus sai mutki kaipaan kesää (ja Ramia) mutta ei se ehkä ihan sytyttäny niin paljon ku ois ollu tarkotus. Veijareista mulla oli kovat odotukset, koska olin kuullu siitä kehuja luotettavilta tahoilta, ja kyllä se oikeestaan aika hyvin kehuja vastaski! se oli just niin outo, mutta silti hyvä. :-D mun huumoriin se johtenki kolahti ja juontaki löyty! sitä suosittelen siis ehdottomasti. terveisin Veera, kunnon leffakriitikko........

leffaherkkuina meillä toimi perusirtokarkkien lisäks juustot! (nam) ja suklaakeksit. :-D huomaa että oon ollu kipeenä ku tekee mieli kaikkee erikoista. imagine situation sitte ku mä oon raskaana.. :-D




mun piti kirjottaa jo tonne alkuun että luvassa on taas välillä tällänen supersekava postaus, mutta ehkä näitäki välillä kaivataan! :-D tänää aion viettää päivän taas telkkarin ääressä, ja blogin parissa! kuten sanottu mulla on aika kasa postauksia rästissä, ja niitä rupeen nyt väsäileen ja mitä luultavimmin julkasen sitte ens viikolla sellasina päivinä ku ei muuta kerrottavaa oo. :-) huomenna luvassa ois mukavan rento päivä, mutta voi olla että siitä pääsen kertoileen vasta tiistaina, ettei ilta venähdä liian pitkäks! nyt kuitenki moikka moi ja hauskaa alkavaa viikkoa ihanat lukijani ! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...