sunnuntai 9. lokakuuta 2011

you are my favourite!

noniin! tän päivän postailu meniki aikalailla iltamyöhälle, mutta tän päivän kuulumisia kertoilen huomenissa työpäivän jälkeen, koska nyt mulla on teille tulossa vihdoin ja viimein tää lemppari-postaus. :-) teillä oli siis mahis kysellä multa mun erilaisia lempiasioita, ja mä mahollisuuksien mukaan kuvailin niitä teille. ehdotuksia tuli ihan kivasti ja suurimman osan niistä sainki toteutettua! valitettavasti mm. mun lempparijätskin jouduin nappaan weheartitistä, kuten lemppari nukkuma-asennonki. :-D koska niistä ei kuvia löytyny! ne kaks kuvaa on siis täältä ja sen takia ne on myös muokkaamattomia! mun lempparihetkee en jotenki osannu kuvata, joten sitä ei oo, mutta kaikki muut teiän ehdotukset pitäs tulla tässä, näitä ei varmaan kauheesti tarvi selitellä:





















tääKIN postaus oli taas aikalailla kuvapainotteinen, mutta aina välillä jotai niillekki jotka ei jaksa mun löpinöitäni lueskella! :-D toivottavasti kuitenki tykkäilitte! huomenna palaillaan anyway taas ihan monisanaisen postauksen kanssa. nyt lähen kuitenki syömään suklaata ja pikkuhiljaa nukkumaan, sillä huomenna oottaa se eka työpäivä uudessa työssä, hiphei jännittää! toivottakaa onnee, hyvää yötä ihanat

2 kommenttia:

  1. Mitä noi vikat kuvat on? Tai siis pitäiskö niissä lukee jotain :-D? En näe :O:O:OO

    Mutta ihanasti toteutettu ja oli kivoja kuvia :) speakeasy♥

    VastaaPoista
  2. aa en ehkä kirjottanu tarpeeks selkeesti tos alus sitä :D mut siis noi on kaks jotka mun piti ottaa weheartitistä, lemppari nukkuma-asento ja lempijätski, ni en viittiny muokata niitä ni siks niissä ei oo tota tekstiä :)

    hihi kiitos :) hyvä että tykkäsit! ja spiikkari on kyllä paras ravintola ! <3

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...