lauantai 22. lokakuuta 2011

it's good to have u here

moikka kaikille! tällä hetkellä mä kiertelen mahtavassa seurassa jossain päin Ideaparkkia toivottavasti käyttäen rahojani säästeliään viisaasti, ainahan minä. :-) mutta kuten sanottu, sillä välin ku mä shoppaan, saatte te lueskella meiän eilisestä siipeilystä!

saatiin siis rakas ystävämme Alli Keuruulta taas tänne Tampereen puolelle, ja sekös on aina yhtä juhlaa! niin kauan ku muistan, on meillä Allin ja Hellan kanssa ollu perjantaiperinteenä siivet, ja nimenomaan Speak Easyn siivet. tällä kertaa päätettiin kuitenki repästä, ja viedä Alli siihen meiän mielestä Tampereen parhaaseen wingsilään eli Siipiweikkoihin! Alli ei ollu tähän ravintolaan viä päässy tutustuun, ja meilläki oli liian pitkä aika kyseisessä paikassa vierailusta, joten sehän sopi siis paremmin ku hyvin. vaikkaki Siipiweikkojen perjantai-illat (ja mikäli mun käyntejä on uskominen niin kaikki muutki illat) on aika ihmistäytteisiä ja menoo ja meininkiä riitti tänäänki, saatiin silti yhtä herkullisia siipiä ku aina, sekä kuulumiset vaihdettua rauhassa. ja syytä oliki sillä kyllähän me siellä sellanen kolme tuntia istuskeltiinki..... että anteeks vaan jos vietiin jonkun pöytä, ku tosta ajasta syötiin ehkä korkeintaan tunti. :-D hauskaa meillä oli, sitä ei tietenkään koskaan käy kieltäminen ja kyllähän sitä juttuaki taas riitti, ku viimeks oltiin treffattu kolmisin sillon viitisen kuukautta sitte ennen ku Hella suuntas Kreikkaan!




mä en tiä miks mut mulle tulee tästä kuvasta jotenki mieleen koulukuvat. :-D johtuu ehkä noist Altsun nörttilaseista! ♥




ilta oli mukava ja puhuttavaa ois riittäny vaikka koko yöks, mutta kaikkien pienen väsymyksen ja tietysti myös ravintolan sulkemisajan takia jouduttiin luovuttaan ja suuntaan kohti kotia siinä yhentoista maissa. onneks juttu jatkuu tänään ja päivästä tulee vähintään yhtä mukava! :-) niin tosiaan, ennen ku unohdan niin voisinhan mä kai teille mun asuniki esitellä:



pahottelut näistä kammottavista asukuvista! kuvaajassa ja kamerassa ei ollu mitään vikaa, jostain syystä malli vaan ei osannu poseerata tms. mutta asu oli ihan ok! olin alunperin vähä kahen vaiheilla että onko toi tosi tylsä vai onks se vaan simppeli mutta kiva, en lopultakaa saanu ihan selvyyttä asiaan mutta kyllä mä siitä tykkäsin! :-D mikäs on teiän mielipide?
  •  kauluspaita H&M
  • shortsit Lindex
  • kengät Sokos

eipä mulla kai sen suurempia oo kerrottavana meiän perjantaista, hyvää ruokaa ja parasta seuraa, ei sitä muuta kaipaakkaan. :-) toivottavasti teiän viikonloppu on ollu tähän mennessä yhtä mukava ja jatkuu vaan samaa rataa! me palaillaan huomenna jonkunlaisen Idepark-postauksen kera, nyt kiitän ja kuittaan, moikka moi!



ainiin ps! testasin tänään Hellan tollasta Rimmelin neonpinkkiä huulipunaa, (joka näyttää tossa kuvassa vaaleenpunaselta koska värejä on vähä säädetty!) ja totesin että etsintä jatkuu ja hakuun lähtee sittenki kylmän viilee/violettiin taittava pinkki puna, toi ei nimittäin sopinu mun kasvoille ei sitte yhtään. :-( mutta kyllä seki kelpaa, kenties se lähtee matkaan jo tänään!



3 kommenttia:

  1. täh oltii eilen ihan samoihin aikoihin sielä ! mutta olitte näköjään alakerrassa (?) ja me oltiin ylhäällä, mutta mun sisko tais tehä eilen teille teidän ruuat sitten kun se siellä keittiössä hääräs:)

    VastaaPoista
  2. IHANAT noi sun vaatteet ! <3 oon niin kateellinen. Tunnen tosi paljon porukkaa Tampereelta kun oon asunu täälä koko ikäni mut sua en oo koskaan nähnykkää :D käydää näköjään aikalailla samoissa paikoissa syömässäkin :D

    VastaaPoista
  3. Juuli: hei mä itseasiassa näin sut tuolla! ku kävit siinä alhaalla kurkkaamassa ni katoin et taisit olla sä! :D mut aijaa, vähänkö kiva, oli kyllä hyvät ruuat kuten aina! :D

    Anonyymi: kiiiitos paljon:) haha, musta tuntuu et lähes kaikki tamperelaiset käy noissa paikoissa syömässä.. :D mut hei ehkäpä meki viä joskus törmätään nii tuu jutteleen! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...