lauantai 15. lokakuuta 2011

i rocked that like it don't cost a thing

heippa hei ja terkut täältä nenäliinakasojen keskeltä! olo on kohentunu eilisestä huomattavasti, oma vaikutuksensa saattaa tietysti olla sillä että nukuin kello 16 saakka. :-) jonka jälkeen en oo luonnollisesti tehny yhtään mitään, koska lääkäri määräs mulle lepoa ja tää tyttöhän otti ohjeet oikein kirjaimellisesti. no, varmistanpahan vaan että oon ens viikolla työkuntonen! juurikin syystä että, en oo tänään tehny lähestulkoon mitään, ja en oo vieläkää kertonu teille mun torstaipäivästä, päätin tehdä sen nyt!

torstaina olin ensin töissä, mutta sieltä kotiin saavuttuani vetäsin nopskasti nuudelit naamaan, ja suunnattiin Hellan kanssa hakeen Saaraa ja Sarkkua. suuntana meillä oli, mikäs muukaan kun Ideapark ja Cubuksn avajaiset! :-) päätettiin että lähetään ny tsekkaan ihan itse avajaiset, josko siellä vaikka ois jotain kivoja tarjouksia yms. ja kyllähän siellä niitäkin oli. liikkeessä olin tälläsellä lookilla joka miellytti ainaki mun omaa silmää suuresti:



päätin, että vihdoin on tarpeeks kylmä mun viime talven rakkaudelle, tolle karvalakille, jota niin monet teistäki rakastaa.. :-) asu rakennettiin siis sen ympärille, ja huuletki päätin punata, taas! en tiä miten oonki nii ihastunu huulipuniin nyt viime aikoina. anyway asuun kuulu siis tollanen lyhyehkö neule ja sinne alle kauluspaita, simppeli, mutta ton hatun ja huulten kanssa vähä jotain ekstraaki. :-) mitäs mieltä te ootte kokonaisuudesta? ps pirteet sukat ja vammaset poseeraukset!
  • farkut Gina Tricot
  • kauluspaita H&M
  • neule Gina Tricot
  • hattu Seppälä


perille päästyämme oli Sarkku jo sen verran täpinöissään kyseisestä kaupasta, että meillä muilla ei ollu muita vaihtoehtoja ku vikistä perässä ja suunnata suoraa päätä Cubukseen! :-D sinne päästyämme alko sitte muidenki shoppailufiilikset kohota ihan kivasti, ja kyllähän me kaikki lopulta aikamoiset kasat kiikutettiin sinne sovituskopin puolelle... ite pystyin onneks hillitseen itteni, enkä tuhlannu koko palkkaani vaan ostin ihan vaan muutaman tarkkaan harkitun kivan jutun! :-) niistä laitan kuvia viä alempana, mutta tähän väliin voisin sanoo muutaman sanasen itse Cubuksesta! ite olin vieraillu aiemmin ainoastaan Riian Cubuksessa keväällä, joka sekin oli kiva, mutta johtuneeko sitten syysmallistosta vai Suomeen valituista vaatteista, niin tykkäsin kyllä tästä meiän Cubuksesta enemmän. hintatasohan tuolla on ehkä ihan ihan inasen korkeempi ku Hennesillä tai Ginassa, mutta tosi edullisia juttuja siis löytyy ja etenki muutamat avajaistarjoukset oli tsekkaamisen arvosia. oon sitä mieltä että tuolla oli vähä jokaselle jotakin! koska meiän neljän tytön tyylit on osittain niin erilaiset kun vaan olla ja voi, ja silti kaikille löyty jotain. vähän laidasta laitaan vaatteita siis, vaikka kuitenki periaatteessa aika peruslinjalla pysyttiin. mutta täytyy sanoo kyllä että tykkäsin ja oottelen jo suurella innolla marraskuun loppua kun kyseinen putiikki rantautuu ihan meiän Koskikeskukseenkin! :-)

Cubuksessa vietettiin siis pitkähkö aika, mutta sen jälkeen suunnattiin vielä kiertään nää vanhat tutut Gina, Vila ja Vero Moda, Hennes jätettiin ajanpuutteet takia välistä. en ollu vielä oikeestaan kertaakaan kierrelly kauppoja ihan sillain kunnolla kunnolla sen jälkeen ku Suomeen palasin, ja ai että! nyt mulle on vähä niinku alkanu hahmottuun se mun oma syys/talvityyli ja kaupoista löytyy siihen juurikin sopivia vaatteita ja asusteita. kihisen siis shoppailuhimoissani sinne saakka kunnes saan mun ekan kunnon palkan, sillon sitte alka kunnon shoppailu! :-D

rankan shoppailukierroksen jälkeen täyty meiän tietysti käydä myös tankkaamassa, tätä varten valittiin Hook. siellä meiän tuliki sitte istuskeltua ja jutskailtua oikein urakalla! miten musta tuntuu että meillä tytöillä riittäis juttua vaikka 24 tuntia putkeen? kaikille tapahtuu päivittäin jotain uutta ja jännittävää, ja vanhoistaki jutuista jaksetaan jauhaa vaikka kuinka, puhumattakaan sitte yleisistä kuumista puheenaiheista tai vastaavista. :-D asiaa siis riittää aina, mutta se on vaan ja ainoastaan hyvä asia!







en ala tällä kertaa hehkuttaan kuinka hauska meiän päivä/ilta Ideparkissa oli, koska teen sitä aina ja veikkaan että kaikki te uskotte sen muutenki ja tytöt muistaa sen myös ilman mun hehkutteluja. :-D mainitsen siis vaan kerran että mulla oli ihan huippuhauska torstai ihanassa seurassa!

ja sitte niihin ostoksiin! kuten sanottu, olin säästäväinen ja ostin vaan pari juttua, mutta nää onki sitte tosi kivoja juttuja, joille oon keksiny jo monta monituista käyttötarkotusta, ja jotka vähä niinku pohjustaa tätä mun tän syksyn tyyliä. :-) tässä ne siis tulee:



palmikkoneule 19,90 e, Cubus

beige palmikkoneule on ehkä niin perus ostos kun vaan voi olla, mutta se oli just sitä mitä kaipasin. jotenki tätä sovittaessani näin mun päässä mun tulevan syksyn ja talven tyylin niin selkeesti että eihän tätä voinu jättää kauppaan! :-D etenki ku alennuksen jälkeen hintaa jäi vaan toi 20 euroo. näitä oli vaikka mitä värejä, mut mä halusin nimenomaan tän beigen! toi on päällä sellanen ehkä ihan vähän löysähkö, just sopivan nätti mun makuun. tohon joku kiva huivi ja farkut ni muuta ei oikeestaan tarvita, vai mitäs sanotte? :-)





punaset farkut 19,90, Cubus

nonniin, nyt ollaanki sitte jo aika kaukana sieltä peruslinjalta! oon miettiny värikkäitä farkkujaa joo, mutta en ehkä ois uskonu alottavani punasesta, ennemminki pinkeistä. :-D kyllä mä ne pinkitki vielä ostan, mutta ku kaikki housut oli 20 euroo ja oon päättäny että tavallisia farkkuja en osta ainakaa hetkee muuta ku Ginan Kristenit eri väreissä, sitte bongaan nää punaset korkeevyötäröiset farkut en vaan jotenki voinu vastustaa kiusausta! ekana mun päähän nousi visio; noi yhdistettynä johonki löysään hiekan väriseen paitaan! bueno! sovitettuani noita ja todettuani ne hyviks, aloin kehitella muitaki tapoja yhdistää noi ja niitähän löytyy... valkonen löysä paita, jotain harmaata, vaalee bleiseri... lista jatkuu kunhan pääsen kunnolla testailee noita! voi olla että kadun näiden ostamista kuukauden päästä, mutta toisaalta siihen mennessä oon luultavasti pitäny näitä ainaki neljä kertaa ja nää makso kuitenki vaan 20 euroo, joten ihan sama! :-) tällä hetkellä oon iha superin innoissani noista enkä malta oottaa et pääsisin pukeen ne jalkaan!


mitäs mieltä siellä päässä ollaan mun ostoksista? hittejä vai huteja? :-D entä vierailiko muut tuolla Cubuksen avajaisissa tai muuten vaan Cubuksessa? mitä tykkäätte? tästä tais taas tulla aikamoinen hehtaaripostaus, joten voisin vaikka pitää pääni kiinni huomiseen saakka! nyt lähen syömään ja suorittaan tän päivän ainoota aktiviteettia, eli 3 minuutin autolla ajamista Makuuniin, leffan valitsemista ja ajamista kotiin sitä katteleen. :-D pidetään Vilman kanssa leffailta! palaan huomenna jonkinlaisten juttujen kera, joten siihen asti kuulemiin ja hauskaa lauantaita!





9 kommenttia:

  1. Cubuksen avajaiset on menny multa ihan ohi. Pitäis varmaan ruveta lukemaan lehtiä :)

    Kiva blogi sulla, jään seurailemaan.

    VastaaPoista
  2. mäki taisin kuulla asiasta blogin kautta! :) kannattaa kyl käydä tsekkaamassa jos vaa on mahikset helposti päästä Ideaparkkiin!

    ja voi kiiitos paljon! :)

    VastaaPoista
  3. Kävin kanssa torstaina cubuksessa, sovitin noita samoja juttuja mitä sä ostit ja olin niiiin lähellä ostaa.. Eli tykkään kyllä ostoksistas!:D

    VastaaPoista
  4. Hei nainen!:) Mulla on sulle pieni haaste, joten käyhän kurkkaamassa:)

    http://annidiary.blogspot.com/2011/10/8-paljastusta-anniinasta.html

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: oho :D haha aikamoinen sattuma! vaik no toi neule nyt ehkä tulee oleen kaikilla mutta eipä se mitään:) noi on kyl toooosi kivoja molemmat!

    Anniina: jeii kiitoksia! :) mietinki just eilen et koskahan tää osuu mun omalle kohalle! :D en oo vieläkään ehtiny tehä sitä kesällä kiertänyttä 8 ei niin kivaa faktaa itestäni juttua ja alottelin sitä just. mutta eipä se mitään ehkäpä julkasen sit oikeen faktapaketin itestäni! :D kitos anyway kaikki haasteet on aina kivoja:)) ja sulla oli kivoja paljastuksia! :)

    VastaaPoista
  6. ihana karvalakki! :) kivoja noi ostokset :)

    VastaaPoista
  7. kiitos! :) oon kyllä samaa mieltä molemmista. :D toi karvalakki on ihan paras ja Cubuksesta löyty kyl kivoja juttuja pakko myöntää:)

    VastaaPoista
  8. siiis ääks! miks mää en oo tienny cubuksesta ideaparkissa:D...missä se siä on??

    VastaaPoista
  9. ehkä koska se tuli torstaina :D ni jos et oo sen jälkee vieraillu ni ei oo tullu huomattua.. ei siitä munkaa mielestä mitää hirveen isoo juttua oo ollu! mut siis se on siellä ihan toisessa päädyssä, ei siellä missä Prisma on vaan siellä toisessa :D eli siinä Minimanin vieressä :) eiköhän se sieltä löydy ku meet kattoon! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...