maanantai 3. lokakuuta 2011

this is my favourite

huomenta kaikille! tää onki ennenkuulumatonta että veeraosv:stä löytyy postausta näinki "aikasin" päivästä. älkää huoliko, musta ei suinkaan oo tullu ahkera aamuvirkku, vaan oon ihan vaan yrittäny vähän käyttää aivojani, kerrankin! oikeesti mun tän aamun suunnitelmiin kuulu nukkua tää flunssa pois, (lue: nukkua iltapäivään saakka) mutta heräsinki tekstiviestiin jossa mua pyydettiin loppuviikoks töihin! kiinnostustaso ei ehkä oo ihan korkeimmillaan, ku muistaa miten rankka mun viime viikko oli, mutta pakkohan töihin on suostua ku kutsutaan ja tiedän että ku sinne meen ni oon iha innoissani koko päivän. :-D tässä kohtaa kuvaan astuu se aivojen käyttäminen, nimenomaanki koska viime viikko oli niin raskas, suurimmaks osaks vähäisen unen takia, päätin hilata itteni sängystä ylös tossa ennen yhtätoista, jotta illalla pääsisin sitte nukkuun siinä samoihin aikoihin! tällä taktiikalla voisin olla aamun ja päivän ees hivenen pirteempi, right? eli tässä sitä nyt istutaan postailemassa teille :-) mun oli tosiaan tarkotus kirjotella vasta illalla ku ollaan saavuttu tyttöjen kanssa illalliselta, mutta koska aion sillon rynnätä suoraan nukkuun kirjottelen jo nyt ja tästä illasta kuulette sitte huomenna!

mulla ei oikeestaan oo mitään varsinaista asiaa näin aamutuimaan, koska ketään tuskin kiinnostaa esim. minkälaisiä unia näin yöllä yms? mulla on kuitenki muutama postausidea takataskussa, ja tähän tulee nyt yks jonka toteuttamista mietin jo ennen reissuun lähtöä! oon siis auttamattoman myöhässä tän jutun kanssa jos vertaa muihin bloggaajiin, mutta hei who cares?

nyt löytyis siis veera och så vidarestaki tää kaikille varmasti tuttu "lempparipostaus" eli siis te laitatte kommentteja tyyliin "lempiruoka" "lempivaate" "lempikirja" ja mä sitte näpsin niistä teille kuvia :-) simppeliä ja helppoo ja mun mielestä näitä on ollu tosi kiva kattella, joten ehkä tekin tykkäätte! tiedetään tiedetään, mun kuvaajan taidot ei oo mitään parhaita, mutta yritän ryöstää Vilman kameran noita kuvia varten ja laittaa parhaimman taidekuvaajan roolini päälle nii eiköhän tänne jotain ihan siedettäviä kuvia mun lemppariasioista saada katteltavaks! alan kuvailee noita tasaseen tahtiin heti ku ideoita ilmestyy ja näitä voitte laitella vaikka tän viikon loppuun eli aikaa ois sinne sunnuntaihin 9.10 saakka ja aika alkaa nyt ! eli ei muuta ku ehdotteleen ideoita ni saadaan kunnon kuvapostausta aikaseks :-)



mä lähen nyt syömään aamiaista ja tekeen muita tarpeellisia juttuja, ja toivon että seuraavan kerran ku mä avaan koneen nii tänne ois oikein sadellu lemppariehdotuksia! :-) kivaa päivää kaikille ja palataan langoille huomenna fabulous five-jälleennäkemispostauksen kera, jeejee odotan iltaa ihan kauheesti!

3 kommenttia:

  1. Lempi
    -kohta itsessäsi
    -kirja
    -korvikset
    -paikka

    :-)

    VastaaPoista
  2. lempi
    -ääni
    -tuoksu
    -hetki
    -kynsilakka
    -koru
    -maa
    -vaate

    :)

    VastaaPoista
  3. ois kiva tietää nää lempparit:
    - jälkiruoka
    - drinkki
    - vaatemerkki (ei mitää H&M:ää, sellanen ns. merkkimerkki, u know :D)
    - jäätelö
    - lehti
    - nukkuma-asento
    - taustakuva :D
    - astia (esim. joku hieno muki..)
    - alkoholiton juoma
    - sunnuntainviettotapa
    - ravintola
    - leffaherkku


    :)) tossa jotain!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...