perjantai 21. lokakuuta 2011

do i got to sing that silly song, happy birthday to you?

hello hello hello! kuinka monella muulla on tällä hetkellä se "ihanaa että on perjantai"-fiilis? mulla se on jotenki tänä perjantaina extra-vahva. :-D voi johtua siitäki että on superkiva viikonloppu tulossa! mutta kuten luvattu, nyt palailen hetkeks eiliseen eli mun 19-vuotis synttäripäivääni! on se outoo miten ootin sitä 20.10.2010 ku kuuta nousevaa, mutta hyvä ku edes muistin että tällä viikolla oli toi 20.10.2011. 19 on ainaki mulle suhteellisen turha ikä, ja 20 en ainakaa halua täyttää! mutta nää oli kuitenki meiän tyttöporukassa syksyn ekat synttärit jollon oltiin kaikki samassa maassa, joten pitihän sitä ny jotenki juhlistaa. :-) koska meillä ei tänä viikonloppuna oo mahiksia lähtee millekkää bailukierrokselle, päätettiin panostaa rattosaan iltaan ravintolassa. tehtiin oikein pöytävaraus ja saavuttiin kaikki paikalle kauniina ja juhlafiiliksissä! vaikkakin itse synttärityttö lähti kauheen vaatekriisin jälkeen matkaan näinki tylsän näkösenä:



mun oli siis alunperin tarkotus laittaa päälle jotain oikeesti juhlallista ja ees vähä erilaisempaa ku joku maailman simppelein farkut + bleiseri, mutta tosiaan iski joku iha hirvee vaatekriisi, joten päätin että paras vaan turvautua johonki tuttuun, turvalliseen ja hyväks taattuun, ettei ilta pilaannu ainakaan huonon asun takia! päädyin siis tälläseen yksinkertaseen mutta nättiin yhdistelmään joka sai juhlavuutta lähinnä noista kiharoista ja punahuulista, joihin oon vissii ihan tosissaan addiktoitunu! :-D
  • farkut Cubus
  • tuubitoppi H&M
  • vyö Pull & Bear
  • bleiseri H&M


ravintolaks me haluttiin tällä kertaa vähä jotain muuta ku ne ainaset Spiikkarit tai Panchot, joten päädyttiin Coyoteen! kyseisessä paikassa ollaan vierailtu muutaman otteeseen aiemminki ja aina onnistuttu nolaan ittemme sen yhden ja saman tarjoilijan edessä meiän hyvillä vitseillä, mutta joka kerta ollaan saatu yhtä herkullista ruokaa, joten eiköhän se tarjoilija saa nauttia  meiän seurasta viä muutaman kerran! :-D ruoka oli hyvää ja kohtuuhintasta tälläki kertaa, vaikka päädyttiinki kaikki niinki juhlavaan ruokaan ku hampparit. myös vitsit oli samaa luokkaa ku aina ennenki, samaten äänenvoimakkuus että pahottelut taas kerran kanssa ruokailijoille. (me kuulostetaan varmaa näitten mun kirjotuksien perusteella ihan hirveen hienolta ja fiksulta porukalta........)




iiiiiiiiiiiiihan parhaat tyttöset sanon mä!

olihan tässä taas tovi kerenny vierähtääkki siitä ku sillon pari viikkoo sitte treffattiin koko jengin kesken, joten juttua riitti eikä nauruakaa illasta puuttunu! ite ainaki puhuin ja nauroin ääneni käheeks, mutta se nyt ei oo mulle uutta, nimim. poikaystäväni kutsuu minua joskus radioksi..... :-) oli meillä aihetta juhlaan muillaki ku vaan mulla, nimittäin Hella ja Sarkku on molemmat saanu mahtiduunit, joten kyllä siinä kelpaski kilistellä, vaikkaki ihan cokislinjalla oltiin, olihan sitä sentään työpäivä seuraavana päivänä, tai siis synttärisankarilla oli.... reilu peli, mutta eipä se menoo haitannu! :-D

musta tuntuu että toistan itteeni jos sanon taas, että puheenaiheita riitti, joten voin vaihteeks kertoo että meiän pääpuheenaiheena oli mun ja Saaran yhteissynttärien suunnittelu! näitä kekkereitä juhlistetaan muutaman viikon päästä ku Ramiki on kotiutunu ja ollaan kaikki tytötki taas koolla. sillon päästään sitte juhliin ihan kunnolla ja ai että mä oottelen sitä! :-) niistä suunnitelmista kuitenki lisää myöhemmin, nyt voisin heittaa tähän loput illan julkasukelposista kuvista.


tytöt ei laulanu mulle onnittelulaulua, mutta sain ihanan kortin! Saara on osannu ikuistaa ton mun ainaisen poseerauksen vallan mainiosti! :-D







meiän ilta oli kuulkaas ihan huippu ja totesinki Hellalle kaikki koteihinsa heitettyämme ja ite kohti kotia ajellessamme, että kyllä me aina aikaa saadaan kuluun noihin tapaamisiin! ♥ ja sehän on pelkästään hyvä asia. :-) mukavat synttärit ei voi muuta sanoo ja onneks mulla taitaa olla viä parit juhlistukset edessä ku Rami palaa keskiviikkona ja tosiaan vietellään Saaran kanssa niitä yhteisjuhlia site marraskuun puolella! ps kiiitos illasta tytsykät! ♥

nyt mä lähen kuitenki vähän äkkiä laittautuun taas kaupunkikuntoon (ei ihan toi työ Veera ja perjantai-ilta Veera kohtaa tossa ulkonäössä..... :-D) nimittäin tunnin päästä pitäs olla jo ajelemassa kohti keskustaa sillä ihanainen pikkuystävämme Keuruulta on saapunu taas Tampereelle iloksemme! ♥ niitä kuulumisia kuulette sitte huomenna sillä välin ku me shoppaillaan Ideaparkissa, nyt kuitenki moikka moi ja parasta viikonloppua kaikille, ottakaa ilo irti mahdollisista vapaapäivistänne! :-)





12 kommenttia:

  1. Siis hetkonen nyt, ootko sä värjännyt hiukses??:O Miten mulla on mennyt tällänen ihan kokonaan ohi?!:D No anyway, näyttää tosi hyvältä! Uskaltaisin melkeinpä sanoa, että paremmalta kun blondit:)

    VastaaPoista
  2. oonpas hyvinkin! :D sulla on tainnu mennä tää postaus ohi: http://veeraosv.blogspot.com/2011/10/crazy-little-thing-called-hair.html

    mutta kiiitos paljon! kuten sanottu, tykkään itekki hirmu paljon taas pitkästä pitkästä aikaa olla vähä luonnollisemmassa värissäni :)

    VastaaPoista
  3. heiii paaljon onnee tällälailla vähän myöhässä!:) ja joo i feel you, toi 19 oli varmaan turhin synttäri ikinä varsinki ku viimevuonna sitä ootti niin innolla niin tänä vuonna ei tuntunu enää miltään:D

    ja nätteinä ootte ollu liikenteessä kaikki! :)

    VastaaPoista
  4. kiiitos paljon! :) no niinpä oikeesti, ja herrajumala ku tulee 20 mittariin siinähän alkaa ikäkriisiä pukkaa vähemmästäki. :-D

    ja thanks thanks kaikkien muittenki puolesta tosta! :))

    VastaaPoista
  5. Ainahan sä oot syömässä, joten en tajuu miks sun synttärit oli jotenkin spessut? Tehkää ja menkää kun ootte nuoria!

    VastaaPoista
  6. haha :D niin oonki! mut siis en väittäny että mun synttärit oli jotenki spessut? sanoin tossa tekstissä lähinnä että haluttiin nyt ihan tänä oikeena synttäripäivänäki juhlistaa edes JOTENKIN, kun se oikeempi juhliminen tulee sitte myöhemmin kun siihen on mahollisuus. tehdään ja mennään juu ihan sillon kun meitä itteemme huvittaa? mieluiten sellasena päivänä ku ei tarvi seuraavana aamuna herätä 5.30 töihin. :-D

    VastaaPoista
  7. Oot kyllä niin ihanan aito ja jotenkin fresh et oon ihan jääny koukkuun tähän sun blogiin ja oon kyllä erimieltä ton edellisen anonyymin kanssa. Jokainen viettää itse synttärinsä miten haluaa :) itse vietin viime kuussa omat synttärit myös ravintolassa :) oot ihana ihminen ja jatka samaan malliin ! Ainii ja myöhäiset onnittelut <3

    VastaaPoista
  8. voi kiiitos paljon! :) tollasts on nii ihana kuulla aina ja tietysti etenki ikävämpien kommenttien jälkeen! <3 piristää mieltä:)

    ja toi oli hyvin sanottu, oot oikeessa tosta synttäriasiasta:) ja kiitos vielä onnitteluista ja muusta! :) <3

    VastaaPoista
  9. Sulle olis haaste mun blogissa jos et oo vielä tätä tehny :)

    http://withme-iina.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista
  10. jei kiitti! :) tykkään haasteista! vaikka itseasiassa tonki oon saanu jo ainaki kertaalleen enkä vaan oo saanu aikaseks tehdä, mutta teen kyllä, tack! :)

    VastaaPoista
  11. paljon myöhäistä onnea ! : )) mulla lähestyy 20. ikävuosi ihan liian kovaa vauhtia ja oon ehtiny jo hyvän tovin panikoida siitä, vaikka vielä useempi kuukausi on siihen aikaa. 19 vuottakin ansaitsi ihan oman paniikkikohtauksensa sillon yöllä kun päivä virallisesti vaihtui, joten ymmärrän täysin !

    ps. kerro tolle tummalle tytölle (meen nimissä aina sekasin) että se ihan mielettömän kaunis, im jealous !

    VastaaPoista
  12. kiiitos kiitos! :) haha, voi ei sä taidat sitte panikoida vielä enemmän ku mä, koita kestää ja kiitokset ymmärryksestä! :D

    Saara on kyllä ihan superkaunis, samaa mieltä! :) kerrotaan!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...