tiistai 11. lokakuuta 2011

fly with the stars in the sky

moi moi moi! mulla ei oo tänää mitään sen suurempia uutisia teille kerrottavana, mut voisin omistaa vaikka kokonaisen postauksen iloitakseni Ramin paluusta kahen viikon kuluttua! teitä kuitenkaan tuskin kiinnostaa erityisemmin kuunnella miljoonatta kertaa kuinka mahtavaa kaikki tulee sitte taas olee ja kuinka mun syysmasennus katoo varmaan samantien tipotiehensä. :-D säästän teiät siis kaikelta tolta, kuten myös tarkalta selostukselta mun työpäivästä! voisin kuitenki kertoo mun tän päiväsistä treffeistä talitintin kanssa! ei meinaan ollu kauheen hääppöset deitit. :-D olin siivoomassa töissä, ja mulla oli ovi auki, yhtäkkiä ku oon pesemässä käsiä kuulen kummallista ääntä ja peilin kautta huomaan mun takana ihka elävän linnun! ei tarvi varmaa erikseen mainita, että pieni paniikki iski ja siitäkös vasta soppa synty! loppujen lopuks saatiin pikkulintu turvallisesti ikkunasta ylös, ja älkää huoliko, lapset oli toisessa huoneessa päikkäreillä ovi kiinni, eli niillä ei ollu mitään vaaraa. kuten ei todellisuudessa mullakaan, kaikki oli vaan mun pääni sisällä, vaihteeks. :-D

tänään voisin pitkästä aikaa vilauttaa teille mun työasua, joka ei kyllä ollu mikään ihmeellinen, mutta näättepähän välillä niitä mun ei-niin-hienojaki-asuja! mulla on kyllä ollu suuria vaikeuksia noiden työvaatteiden suhteen, koska en haluis iha missä höntsyissäkää töihin lähtee, mutta kaikki mun muut vaatteet taas tuntuu liian "juhlavilta" (tarkottaen esim. kaiken tyylisiä kauluspaitoja joita mulla riittää) töihin, tai sitte muuten vaan aroilta työhön jossa helposti sottaantuu. kuitenki tänään asu oli ihan kiva ja kätsy, ja selvis puhtaana vaikka valkonen paita ei se paras valinta ollukkaan. :-D



yllättääkö ketään että taas kerran tän asun kaikki muut osat paitsi Piecesin vyö on Hennesiltä... luojan kiitos se Cubus saapuu Ideaparkkiin tällä viikolla ja Koskikeskukseen ens kuussa, vois vaikka ostaa muutaman seuraavan ostoksen sieltä, tai ihan mistä vaa muualta. Hennes boikottiin hetkeks, tai sitte ei.. :-D


työpäivän jäljiltä olin kuten aina, väsynyt ja nälkänen, joten mikäs sen parempaa tekemistä ku tulla Hellan kanssa meille ja alottaa iltapäivä tälläsissä merkeissä:




meiän ohjelmassa oli siis kokkausta, superterveellistä ja vaikeeta sellasta......... :-D päätettiin siis pitkästä aikaa valmistaa Texas Petee ja sen seuraks ristikkoperunoita, huomatkaa tärkeysjärjestys! herkkua oli kuten aina ja ainaki sai masunsa täyteen. miks puhun ruuasta? varmaan koska kokkailun ja syömisen jälkeen aloin kirjottelee teille tätä postausta ja hehkutteleen taas vähä lisää Ramin kanssa sen Suomeen paluuta. :-D seuraavaks luvassa ois Salkkarit ja mitä luultavimmin pieni iltalenkki Hellan kanssa. :-) kunhan sade ei yllätä!

huomenna mulla on taas ohjelmassa pelkkää työtä, mutta torstaista on tulossa mukava päivä! viikonlopuks mulla ei oo vielä mitään suunnitelmia, ja yritän asian tällä tolalla myös pitää, sillä haluan tasan ja vaan rentoutua! :-D ja suunnitelmissa ois myös kirjotella teille ainaki muutama rästiin jääny postaus ni saatais tännekki taas vähä muuta matskua ku ainaisia töitä! nyt kuitenki tosiaan niiden Salkkareiden pariin, toivottavasti Miika räjäyttäis koko sen varaston niin että sekä siitä itestä, että Nikosta ja Katariinasta päästäis eroon. :-D oon saanu tarpeekseni!

näihin kuviin näihin tunnelmiin, heippa hei ihanat! :-)






8 kommenttia:

  1. Miten sun iho on noin virheetön vaikka syöt kaikkee epäterveellistä jne? :D

    VastaaPoista
  2. :D haha jep! öö siis mulla ei oo oikeestaa koskaa vaikuttanu syömiset mun ihoon, tai ainakaa en oo miettiny asiaa ikinä sillai. mul on ollu iha ok iho aina, toki välillä finnejä mut sellanen silee (vaikkaki kauheen epätasavärinen :(), kunnes sain aknen lukion ekalla, se kesti jotain vuoden, mut hoidettiin aika vahvoillaki lääkkeillä, jonka jälkeen mulla on ollu ehkä korkeintaa 3 finniä kerralla mun naamassa ja neki menkkojen aikaan :D eli nykyisin mun ei oikeesti tarvi miettiä mun ihoo yhtään, mistä oon niiiiiiin kiitollinen! :)

    VastaaPoista
  3. Tuleeks cubus koskariinki?:) noni hyvä si ettei pelkkää ideaparkkii! Tänne tampereelle alkaa rantautuuu onneks enemmän näitä kauppoja! Zara ikäväkyllä viel uupuu.. ja veikkaan et sen tulo kestää monta vuotta jos koskaan ees sattuu tuleen!:D

    VastaaPoista
  4. joo! se tulee joskus marraskuun lopulla jos en nyt iha väärin muista. :) nojoo, Zarasta on oikeesti haaveiltu jo vähä liian monta vuotta, veikkaan kans ettei oo tulossakaa ainakaa hetkeen :(

    VastaaPoista
  5. voooi, oon niin kade kun näätte taas kohta Ramin kans ja saatte olla onnellisesti yhdessä! :) ei sitä voikka hehkuttaaa tarpeeks!

    ja ihana toi kaulahuivi :)

    VastaaPoista
  6. nii oon niin onneelinen! :) ja viä ku toi oli siis ylläri! Ramin piti tulla joskus marraskuun puolivälissä mut se yllätti mut ja tuleeki jo kahen viikon päästä :) jeejee!

    mut hei, kyl se aika menee nopeesti :) vaikka sitä vielä on nii mitä lähemmäs se päivä tulee sitä nopeemmin se menee ja kohta sullaki on enää se kaks viikkoo et pääset halailee sun poikkista! :) tsemppiä <3

    ja kiitos! toi on kyllä tosi kiva :)

    VastaaPoista
  7. Mistä tiedät että tällä viikolla aukee cubus ideaparkkiin ? Nii ja mikä päivä :O

    VastaaPoista
  8. blogin kautta taisin siitä alunperin saada vihiä ja tietty ideaparkin sivuilla lukee :) huomenna kello 10!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...