perjantai 28. lokakuuta 2011

8 things i hate about me

moikka moi! sori tää mun kauheen myöhänen postausaika, tää kertoo sen et mun perjantai-ilta ei tänään todellakaan kulu missään erityisen railakkaissa biletunnelmissa, vaan ihan kotosalla kummiperhettä viihdyttäen. :-) sopii mulle! kuitenkaan mulla ei mitään kovin hyvää selitystä oo tälle mun tavallista myöhäsemmälle postailulle, sillä mun perjantai on kulunu jotenki tehden ei mitään. :-D olin kotona siinä neljältä ja otettiin pikapäikkärit Ramin kanssa ennen ku se lähti noutaan kavereita tuolta sotatantereelta, tän jälkee mä onnistuin jotenki hukkaan kaks tuntia ku tuhka tuuleen, kunnes aloin kattella Salkkareita ja Rami tuli taas käväseen. :-D jaksoin ihmetellä taas kerran tota miesten baari-iltaan laittautumista, Rami oli suihku mukaan luettuna valmis about 20 minuutissa ja näytti yhtä hyvältä ku aina. mulla ku ois menny tohon samaan suoritukseen paremminki kaks tuntia! anyway vuoden tyttöystävä-titteliä odotellessa heitin Ramin juhlistaan kunnolla sen ekaa Suomi-viikonloppua ja tulin kotiin jutskaileen ja hengaileen! mulla on siis ollu rento päivä ja samalla meiningillä mennään loppuilta!

vähäisen kuvasaldon ja jutun takia päätin vihdoin ja viimein väsätä teille tän haaste-postauksen, jonka sain jo joskus aaaaaikoja sitte, siis oikeesti joskus monta monta kuukautta sitte. tää tais pyöriä blogeissa kesällä, mutta kuitenkaan en saanu aikaseks tätä väsätä silloin ennen ku lähin reissuun, ja nyt olin jo melkein sen unohtanu, kunnes sain sen toisen 8-faktaa-itestäni-haasteen ja samalla muistu tääkin mieleen! eli kiitos haasteesta Petrinalle ja täältä pesis sitte 8 ei niin kivaa faktaa Veerasta, älkää säikähtäkö. :-D


1.  en tiä onks tää koskaan tullu täällä blogin puolella kauheesti esille, mutta oon oikeesti tosi äkkipikanen! tais olla viimeks eilen ku Rami mainitsi mulle tästä ominaisuudestani. toisaalta tää tarkottaa sitä, että innostun asioista tosi helposti ja suurella kapasiteetilla, mutta sama homma toimii sitte toisinki päin. saatan saada pienimmästäki asiasta helposti riidan aikaseks, tai vähintääki kiihdyttää itteni raivon partaalle. useimmiten myös laskeudun sieltä raivosta aika nopeesti, mutta silti! tää on ominaisuus jota yritän kovasti hillitä, mutta valitettavasti omalla kohallani noi laske kymmeneen ynnä muut-taktiikat ei todellakaan toimi!

2. mä kiroilen aika paljon. :-( en ehkä niinkään paljon ihan normi puheessa, ainakaan tiedostamattani, mutta jos mua vaikka sattuu tai ärsyttää joku ihan hirveesti (etenki sillon jos kodinkoneet/elektroniikka temppuilee mulle) ni luettelen kyllä yleensä sellasen litanian kirosanoja että tulis aika pitkä piiiiiiiiiiip ku niitä lähtis sensuroimaan! tää huono tapa menee kyllä aivan meiän isäpapan piikkiin, nimittäin iskä on aina ollu kova suustaan sillon ku hermo menee tai varvas kolahtaa kipeesti. oon kuullu tarinan, että kerran mun ollessa kolme vuotias, iskä oli ajamassa nurmikkoo, ku ruohonleikkurista loppu bensa, no iskäkös siitä sitte vähä veti herneen nenään ja alko kiroon että: "perkeleen perkeleen perkele", no pikku-Veera seuras tapausta sisältä ja hetken päästä mut löydettiin takapihalta takomassa jalkaa maahan ja huutamassa "peekeleen peekeleen peekele" :-D

3. mä oon ihan hirvee stressiessi ! heti ku edessä on joku pieniki muutos/uus tilanne/tärkee juttu, oon ihan stressipallona enkä pysty ajatteleen mitään muuta. :-D Rami ja Hella sanoo mulle vähä liianki usein, että "älä ny mieti niin paljon" tai "koita ny välillä puhua jostain muusta", mutta ihan turhaan. jännitän, stressaan ja jännitän, usein niin paljon etten saa ees nukuttua, ja tosiaan useimmiten kyseessä on joku maailman turhin asia johon en edes ite voi vaikuttaa.

4. mä oon tosi äänekäs ihminen! ku mä suutun, ilahdun tai yllätyn, mun äänenvoimakkuus nousee aikamoisiin desipeleihin. :-D mut saa hiljaseks lähinnä sillon ku ihan tosissani surustun. mulla on kova ääni ihan luonnostaan, mutta tosiaan jos suutun tai ilahdun tai jotain niin se kovenee entisestään! saatan ihan huomaamattani huutaa/kiljahtaa niin että koko katu kääntyy kattoon ja tajuan asian vasta hivenen liian myöhään.. :-D




5. mulla on ehkä maailman huonoin itsekuri! ihan oikeesti. tän takia en koskaan ikinä alota mitään lakkoja, en karkkilakkoja tai ostolakkoja. koska ku multa jotain kielletään, himoitsen sitä tietysti tuplasti enemmän. oon niin sellanen että jos mun tekee mieli suklaata, mähän syön suklaata, ihan sama oonko päättäny viikko sitte alottaa superdieetin vai en. jos mun tekee mieli shoppailla, mä shoppailen, vaikka oisin vielä pari päivää sitte vanonnu kautta kiven ja kannon, että seuraavan palkan laitan suoraan säästöön.  tän takia en tuu varmaan koskaan rikastuun, enkä voittaan missikisoja. :-(

6.  mulla on kauheesti kaikkia pieniä ikäviä vaivoja, joista saan aika ajoin kaikista kehitettyä ongelman ja alotettua suuren valituspilven. :-D mulla on mm. viimesen puolen vuoden aikana ollu mystisiä vatsakipuja, joiden epäilen johtuvan joko orastavasta laktoosi-intoleranssista, tai siitä ettei mun masu enää tykkää lihasta. suklaata ja lihaahan vois tietty välttää.... oon myös allerginen ihan kaikelle, Ramin mukaan, todellisuudessa siis mulla on koivuallergia, jonka ristiallergiana oon allerginen kaikille karvasille eläimille ja lähes kaikille hedelmille ja kasviksille, lukuunottamatta sitrushedelmiä. mulla on pahat pihtipolvet, jonka takia mun jalat astuu sillai hassusti sisäänpäin, siis ei sillai et jalkaterät astuis sisään, vaan astuun tavallaan linttaan. :-D sen lisäks et tää vaiva pilaa kaikki kengät, se alkaa iän myötä vaivata myös mun nilkkoja ja varmaan jossain vaiheessa polviaki. mun peukalon kynnet on ihan kamalat, kaikki kaverit aina pilkkaa niitä! ne on siis sellaset muhkuraiset koska oon aina nyppiny noita kynsinauhoja.. nii ja näistä hampaista puhumattakaan (vaikka ne ei mikää vaiva sinänsä ookkaan) joista kaikki aina jaksaa puhua. :-D siinä muutama!

7. musta on tullu myöhästelijä! tää on oikeesti kamalaa, koska ennen aina inhosin ja ärsyynnyin ihan hirmusesti jos joku kaveri vaikka myöhästeli jatkuvasti tapaamisista tms. ja nykyään musta tuntuu että aina ku ollaan tyttöjen kanssa sovittu jotain, niin mä ja Hella päästään lähteen vähintäänki 10 minuuttia myöhässä ja nimenomaan mun takia! en ymmärrä mikä siinä on, että vaikka mulla ois kuinka hirveesti aikaa laittautua ja mulla jäis oikein aikaa yliki, ni silti siinä lopussa mun tulee hirvee kiire ja vaa juoksen paniikissa ympäriinsä miettien mitä vielä puuttuu. :-D onneks en sentään oo vielä alkanu myöhästeleen mistään virallisista jutuista, kuten töistä, mutta tähän pitää kyllä nyt oikeesti puuttua!

8.  oon maailman huonoin siivooja, ja inhoon siivomista ihan yli kaiken! en edes tiedä mikä siinä nyt sitte on niin vaikeeta, tai miksei esimerkiks tavaroita voi laittaa omille paikoilleen heti käytön jälkeen? mulle saa kertoo jotain vinkkejä jotka vaikka kasvattais mun siivousmotivaatioo!




en nyt tiä oliks nää mitään kauheen mielenkiintosia ikäviä asioita musta, mutta olipahan jotain. :-) kauhee miten oli jotenki niin vaikee muka keksiä näitä, vaikka mussaki on ainaki miljoona huonoo puolta! :-D nyt jatkan kuitenki tätä seurustelua täällä ja kenties vielä illalla varmennan vähä lisää tota vuoden tyttöystävä-palkinnon saantia ja noudan Ramin baarista. :-D huomenna meillä ois sitte vihdoin kunnolla aikaa toisillemme ja ohjelmassa oiski mitä luultavimmin kunnon romantillinen ilta illallisineen ja leffoineen! palaillaan sitte varmaan huomenna tai sunnuntaina, superkivaa viikonloppua jokaiselle ihanaiselle lukijalleni! :-) ottakaa rennosti, mutta pitäkää hauskaa, ja kommenteilla saa piristää ;) moimoi!

4 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin ensimmäistä kertaa ja selailin tätä innokkaasti. Saat musta uuden lukijan, blogisi vaikuttaa tosi kivalta!! :)

    VastaaPoista
  2. oi voi kiiiitos! ihana kuulla:) toivottavasti viihdyt hyvin, tervetuloa mukaan :))

    VastaaPoista
  3. Kaikki kohdat vähän liiankin saman kuulosia :D mut nii se vaa on. Muistin jotai tärkeetä.. Liian usein sitä soimaa itseään temperamentistä, mutta nii, onhan sillä ne hyvätkin puolet vaik muut saakin pidellä korviaa ku innostun jostai asiasta :D

    -Elina

    VastaaPoista
  4. jep! oon usein miettiny tota samaa temperamentista, että ei se välttämättä ainakaa aina oo niin paha juttu vaikka sitä temperamenttiä löytyis vähä enemmänki. :-D tietyissä tilanteissa tosin toivois osaavansa hillitä sitä vähän enemmän! :-D mutta hyvä etten ainakaa oo ainoo joka painiskelee ton luonteenpiirteen kanssa sillon tällön! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...