tiistai 18. lokakuuta 2011

they don't let me be alone

moi, mitä kuuluu? mulle kuuluu hyvää, mulla on ollu tänään aikas mielenkiintonen päivä. :-D tein mm. ensimmäisen aamuvuoroni töissä, tarkottaen sitä että myös kokkasin lähes ekaa kertaa sitte lukion tokan luokan köksän tuntien! menu koostu nakkikeitosta, ja vaikkei kokkausrauha ehkä ollu ihan täydellinen (lohduttelin siinä ruoan laiton lomassa muutamat äitiä itkevät lapsoset, ja siivosin yhet pissat....) lähes sitä oli mun nakkikeittoni! en ois koskaan uskonu mutta hyvää oli ja oon super ylpee itestäni, uusavuton? :-D lisäks mulla ja Hellalla on ollu koko päivän meneillään mielenkiintonen ja ehkä teillekin aika yllärioperaatio, joka valmistuu piakkoin ja siitä kuulette lisää huomenna, meni syteen taikka saveen!

jos tää päivä on ollu mielenkiintonen, niin eilinen oli tavallinen, mutta mukava. :-) oli hirveen kivaa vaan viettää maailman rennointa aikaa Lauran ja Hellan kanssa, ilman mitään kiirettä tai edes mitään sen erikoisempaa ohjelmaa, kun Suomen Huippumallihaussa ja Salkkarit. :-D tv:n kattelun lisäks eiliseen kuulu yks kauppareissu ja paaaaaljon jutustelua! kumma miten niitä kuulumisia ehtiiki tollasessa reilussa viikossa kertyä niin hirvee kasa? :-D koska me ei kukaan oikein oltu jaksettu panostaa ulkonäköön, eikä meiän ohjelmaan tosiaan kuulunu mitään ihmeellistä tai kauheen kuvailemisen arvosta, päivän kuvasaldo on tämä:




no okei, vähän valehtelin, onhan mulla teille myös asukuvat! vaikkakin aika huonolaatuset sellaset, pahottelut siitä. supersimppeliin työasuun päälle pääsi uus Cubuksen neule, sekä Cubuksen mustat farkut. asu oli ihan kiva, mutta kyllä mä ton neuleen kanssa parempaanki pystyn. :-D



oon vähän täpinöissäni tästä operaatiosta, joten en oikein osaa höpistä sen kummempia tosta eilispäivästä. :-( niinpä taidan lopettaa tähän, siirtyä telkkarin ääreen ja palata huomenna niiden toivottavasti teitä yhtä paljon kiinnostavien uutisteni kanssa. :-D (hirveen hyvää suomee mulla tänään..) heippahei ja huomiseen, pus! :-)

4 kommenttia:

  1. Toi Cubuksen neule on kyllä ihan täydellisen ihana kaikessa yksinkertaisuudessaan : )

    VastaaPoista
  2. oon niin samaa mieltä sun kaa! :) välillä simppeli on vaan paras!

    VastaaPoista
  3. olisko mahollista saada postausta miten teet ton letin toho etutukkaan:)?

    VastaaPoista
  4. kyllä ois, sitte joskus ku oppisin itekki tekeen sen. :-D en siis osaa tehä tollasta ite, vaikka kovasti oon yrittäny opetella! Hella tekee mulle aina noi letit etutukkaan, mutta jos joskus opin niin postaus tulee kyllä! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...