sunnuntai 2. lokakuuta 2011

baby, you're the star tonight

moikka moi! ette kuulkaa uskokkaa kuinka on taas kotoisa olo istua kotisohvalla Hella vieressä :-) Hella saapu siis Suomeen eilen ja mehän suunnattiin Lauran kanssa heti niille yökylään! kuvia illasta mulla ei oo, koska oltiin kaikki suhteellisen hirveen näkösiä, mä kipeenä ja Hella koko päivän matkustaneena, nii ei kuvien otto ollu ihan ekana mielessä. kuitenki ilta ja yö oli ihan mahtavia ja oli niin mukavaa vaan istua ja jutella yhessä ihan ku ennen vanhaan. :-D

meiän tyttöjen iltaan sisälty mm. herkkujen haku reissu ABC:lle, skumppaa, kuvien katselua, kuulumisten vaihtoo, paljon naurua, juoruja ja kaikkee muuta jutustelua maan ja taivaan väliltä! kelpo lauantai siis, sanoisin! :-) ilta luonnollisesti venähti sinne pitkälle aamuyön tunneille, joten voitte uskoo että tää flunssa siihen päälle ja aamulla väsytti jonkin verran. noo ei mitään, siitä vaan ylös sängystä ja kotiin laittautuun. ohjelmassa oli nimittäin tänään reissu mummulaan, mummun synttäreitten kunniaks! matkaan lähin aika ex tempore, tämän näkösenä:


tää asu oli siis aika hätänen päähänpisto, mutta siitä huolimatta tykkäsin siitä kovin (taas kerran...)
  • farkut Gina Tricot
  • tennarit H&M
  • paita H&M
  • bleiseri Bershka
  • vyö Gina Tricot

mummulla oli ihan kiva kävästä koska myös meiän serkkuperhe oli tietysti juhlistamassa mummun synttäriä myös, ja kummeja ja serkkuja oli tietysti superkiva nähdä näin pitkän ajan jälkeen. :-) jutskailtua tuli tietysti paljon mun reissuista, mutta myös muista jutuista ja kuultiinpa taas muutama meiän suvun juoruki. ja syötiin hyvin, kuten aina mummulla!

loppuilta aiotaan Hellan kanssa (jee!) kuluttaa telkkarin ääressä juoruillen. huomenna ois luvassa pientä treffiä tyttöjen kanssa, joten palataan siis sillon! :-) toivottavasti teillä on ollu yhtä mukaisa viikonloppu ku mulla, hauskaa alkavaa viikkoa ja kyllä se perjantai sieltä taas kohta tulee ;) heippa hei!
     
 

5 kommenttia:

  1. Voi miten ihana asu sulla on ollut!:)

    Hitsi nyt mullakin tuli hirveä halu päästä yökylään jonkun luokse! En edes muista koska oon viimeks ollut jonkun luona kun kaikki on aina meillä yötä:D

    VastaaPoista
  2. voi kiitos! :))

    haha :D yökyläilyt on kyllä ihan parhaita oli ne sitte kellä tahansa :)

    VastaaPoista
  3. voi ihana asu taas veera :-)! pakko kysyä, että minkä kokosia sun farkut yleensä on? ite oon sunnilleen saman kokonen kun sää( tai ainaki mielestäni näytän) enkä löydä mistää istuvia ja sopivia farkkuja ja sulla niitä tuntuu olevan muutamat, ni kiltti auta mua =D?

    VastaaPoista
  4. voi kiitos! :) ja farkuista suosittelen ehdottomasti testaan noita tässäki asussa esiintyviä ginan kristeneitä, maailman parhaat farkut ainaki mulle (ja monille muille! :D) mulla itellä on noista koko 31 ja pituus 32 :Dd mut oikeeoppisesti pitäs varmaa olla toi leveys 30 mut mulla noi on ny pari kuukautta ainaki pysyny ihan tiukkoina:) kannattaa testata sopisko noi sullekki jos et oo jo testannu :)

    VastaaPoista
  5. okei, kiitoksia tosi paljon:)!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...