maanantai 24. lokakuuta 2011

buy me some things i like

no heipä hei ja hauskaa alkanutta viikkoo kaikille! :-) mä vähä eilen jo vihjailinki, että tänään luvassa saattais olla taas ostoskuvia, ja täältähän niitä pesee. en oo vielä ehtiny julkasta teille sitä mun syksyn tyyli-postausta, mutta voisinpa ajastella sen vaikka keskiviikolle, oon tosi tyytyväinen, sillä sain keräiltyä nyt just sellasia juttuja mitä oon syksylle himoinnu! oltiin siis lauantaina Hellan ja Allin kanssa Ideaparkissa shoppailemassa ja sieltä tarttu mukaan tälläsiä ihania löytöjä:




housut H&M - 19,95

Allin innottamana löysin Hennesiltä ihan täydelliset hiekan väriset housut! oon jo pitkään kaipaillu beigejä/vaaleenruskeita/hiekanvärisiä housuja, ja nyt tärppäs, eikä hintakaan ollu paha, joten eihän näitä voinu jättää sinne rekkiin roikkumaan. noi on ihanan joustavaa materiaalia, mutta silti ainaki tuntuu sellaselta ettei niihin heti tuu polvipusseja tms. lisäks toi väri on täydellinen, ei liian vaalee, mutta ei kuitenkaan ruskeekaan. tykkään myös siitä että noissa on tosi pillit lahkeet ja nyt ku viä tarkenee ni ne voi kääriä niin et vähä nilkka pilkottaa. :-)



neule H&M - 19,95

tää neule oli kenties hivenen ylihinnoteltu malliinsa ja laatuunsa nähden, mutta se miellytti mun silmää sen verran että olihan se pakko saada. oon kaipaillu nyt noiden mun punasten (ja joskus tulevien pinkkien) farkkujen kaveriks tollasta kamelinruskeeta löysää paitaa, ja koska muhun on näin syksyllä iskeny neulehimo, mikäs sen parempi ku yhdistää noi molemmat. :-) toi on just kivan yksinkertanen, että sitä voi piristää vaikka jollain nätillä huivilla, ja väri on täydellinen koska siihen sopii kaikki!



kauluspaita Gina Tricot - 19,95

mulla on Ginaan tällä hetkellä lahjakortti ja mulle tuli ihan kauhee himo käyttää se kokonaan kerralla, mutta jotenki hillitsin itteni ja tyydyin vaan yhteen, mutta sitäkin täydellisempään ostokseen! oon iskeny silmäni tohon tän syksyn pinkkiin väriin ja aika lujaa. toi väri myös sopii mulle paremmin kun sellanen vaaleempi pinkki, joten tykkään. mun kauluspaita himo tuskin koskaan katoo, ja nyt varsinki ku lähes aina ku pukeudun muualle ku töihin, on luvassa joko leffaa, tyttöjen iltaa, ravintoloimista, baareilua tai muuta vastaavaa, on kiva että kaapista löytyy tollasia juhlavia, muttei silti mitään bilevaatteita. rakastan tässä paidassa ihan kaikkee ja se on noussu jo yheks suosikiks ennen ensimmäistäkään käyttöö! :-)



neule H&M - 9,95

jos toi edellinen Hennesin neule oli ylihinnoteltu, se kompensoitiin sitten tällä toisella neuleella. oon kattelu tätä jo joskus elokuussa ku bongasin tän Cosmosta ja nyt ku siihen törmäsin niin olihan se ihan pakko saada, ku hintaakaan ei ollu nimeksikään! malli on aika perus, mutta noi värit iskee muhun ja kovaa! toi on täydellinen yhdistettynä vaikka ihan vaan perusfarkkuihin, ku kaipaa jotain nättiä mutta yksinkertasta, eikä liian juhlallista.



panta Cubus - 5,90

omistan vaan yhen tollasen pääpannan ja oon himoinnu toista jo viime talvesta saakka! nyt löysin Cubuksesta mua tosi paljon miellyttävän mallin ja värikin on just eikä melkein. tykkään ku toi on tollanen ohut, eikä sellanen kauhee möhkäle joka tekee mun päästä ihan hassun näkösen. toi tulee varmasti kovaan käyttöön varsinki sitte kylmemmillä ilmoilla!




käsikorut H&M - 4,95

nää rannerenkaat mulla oliki jossain Hennesin kollaasissa aikaa sitten ja siitä lähtien ne on vähä kummitellu mun mielessä, vaikken koskaan oo oikein lämmenny tollasille. :-D jostain syystä nyt on kuitenki iskeny oikein suurempiki himo tollasiin renkaisiin ja noita ku laittaa kunnon kasan niin piristää kyllä asua ku asua!


sellanen oli mun lauantain saalis, taitaa olla sanomattaki selvää että ite oon ihan älyttömän tyytyväinen kaikkiin ostoksiin, mutta mitäs mieltä te ootte? tuliko vaatekaappiin kiikutettua tällä kertaa hittejä vai huteja?

mun päivä on kulunukki aikalailla töissä, sillä olin iltavuorossa ja saavuin kotiin vasta viiden maissa. nyt oottelen äitin valmistamaa herkkukanakeittoo päivälliseks ja sen jälkeen oikasen tohon sohvalle ja alan tuijotella, Salkkareita, Huippumalli Haussa ja Täykkäreitä! luojalle kiitos tosta tv-putkesta, en ehkä selviäis maanantaista ilman sitä! :-D rentouttavaa maanantaita kaikille sinne ruudun toisellekki puolelle, ja viime viikon lomailleille tsemppiä taas arkiviikkoon, kyllä se perjantai sieltä taas tulee ennemmin ku arvataankaan! ;) heippa hei 


4 kommenttia:

  1. määrään sut joku kerta (sit kun oon melkein miljonääri ja pystyn ostaa kaiken mitä haluun) viemään mut ostoksille ja täyttämään mun vaatekaapin ihanilla vaatteilla, koska tykkään yksinkertaisesti melko lailla kaikesta mitä ostat ja ite tuntuu, että vaikka oma tyyli on selkee, ei sieltä kaupoista silti koskaan tuu ostettua niitä 'täydellisiä' vaatekappaleita : ) deal ?

    VastaaPoista
  2. :D haha voi eiii, ihana kommentti kiiiitos! <3 that's the deal, musta saa aina shoppailuseuraa (vaikkaki ehkä vähän nihkeesti jos ite satun oleen rahaton:D) ja i feeeeeeel you, tossa että joskus vaan tuntuu että kaikki muut löytää ne täydelliset vaatteet!

    VastaaPoista
  3. toi on kyllä ihan tosi ihana! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...