maanantai 12. maaliskuuta 2012

be careful what u wish for, u just might get it

moi moi moii ja ihanaa maanantaita kaikille! mun maanantai tosiaan on ihana, nimittäin sillä hetkellä ku te luette tätä, mä oon jo oman kullan kainalossa ekaa kertaa yli kolmeen viikkoon, enkä vois olla onnellisempi siitä. :-) jonkinmoista hehkutuspostausta on siis varmaan tulossa huomenna, mutta nyt jotain ihan muuta! mä lupailin eilen että tuun tekeen teille pienen päivityksen siitä, mitä postauksia on tulossa ja mitä täältä blogista jo löytyy! te olitte toivonu mun mielestä ihan kivasti noita postauksia ja nyt saamanne pitää. tässä siis pieni lista siitä mitä olitte toivonu ja mitä on tulossa yms! koittakaa pliis saada jotain selvää tästä listasta koska mulla on pieni kutina et tästä saattaa tulla sekavahko. :-D pahottelut!

  • päivä kuvina/kanssani-postaus > tää on ehdottomasti tulossa! mun on pitäny aika monesti tällänen toteuttaakki, mutta heti ku mulla tulee seuraavan kerran sellanen "peruspäivä" eli etten tee mitään tavallisuudesta poikkeavaa niin toteutan tän. :-)
  • videopostaus > tulee! tykkään jollain kierolla tavalla tehdä videoita teille ja voisinki tehdä useemmin ihan sellasia höpöttelyvideoita joissa kertoisin mun päivästä yms. saatte kertoo mitä muuta haluutte nähä videolla jos jotain toiveita on? :-)
  • kosmetiikkapostauksia > näitä tuleeki nyt sitte oikein urakalla! joku oli toivonu postauksia mun ns. luottotuotteista, joten päätin toteuttaa pienen postaussarjan johon esittelen mun luottotuotteet niin hiustenhoidossa, ihonhoidossa ku meikkaamisessaki. lisäks mm. hajuvesipostausta tulossa. :-) ja tietysti edelleen pidän teiät ajantasalla aina ku löydän jotain mullistavia kosmetiikkauutuuksia tms!
  • kesäpostauksia > ehdottomasti! joku toivo että kirjottelisin siitä miten vietän ihan peruskesäpäiviä, ja nyt ku kevät on jo ovella nii mikäs sen ihanampaa ku muistella mennyttä kesää ja yleisesti kesien tapahtumia. voisin siis jos jonkinlaisia kesäpostauksia väsäillä, sillä mulla on sellanen kutina että kesä 2012 tulee oleen aikamoinen kun saan viettää sitä yhdessä sekä ihanien ystävien kanssa että rakkaan poikkikseni kanssa toisin ku viime kesän!
  • materialistisia unelmia-postaus > tämmönen ois luvassa! joku oli toivonu kuulevansa mun toiveista tulevaisuutta ajatellen, mutta tällä hetkellä mua ahdistaa kauheesti ajatella tulevaisuutta ku en tiedä yhtään mitä se tuo tullessaan. :-D lisäks oon tehny sillon uuden vuoden aikoihin sen toiveet/unelmat vuodella 2012-postauksen (jolla on muuten melkein sama otsikko ku tällä postauksella haha :-D) ja joskus aikaa sitte edelleen suunnilleen pätevän postauksen siitä mitä yleisesti toivon tulevaisuudeltani ! jos teitä kiinnostaa mun tulevaisuudensuunnitelmat niin lueskelkaa noita, mutta tosiaan materialismiunelmistaa saatte ehottomasti kuulla piakkoin!
  • Tampereen parhaita ruokapaikkoja ja baareja > nääki haluan ehottomasti toteuttaa, tällänen ravintolasyöppö ku oon eikä baarikärpästelyssäkään mitään vikaa ole. :-D
  • unelmakoti-postaus > unelmakodista ja sisustuksesta oli kyselty jo siinä kysymyspostauksessaki (jonka toinen osa on edelleen julkasematta krhm..) joten päätin että teen siitä ihan erillisen postauksen! :-)
  • hiuspostaus > tässä oon vähän kahden vaiheilla, toisaalta tämä vanha postaus hiustenlaitosta on ollu tosi suosittu ja tykätty, eli sinänsä voisin toteuttaa toisen päivitetyn version, mutta kysymys kuuluuki teille nyt, että kiinnostaako ketään lukee tästä lyhyen tukan laitosta? :-D tiedän että prosentuaalisesti siellä lukijoissaki on varmasti enemmän pitkätukkasia, joten siks mietin tätä. nyt siis kaikki jotka haluais lukee lyhyen tukan laitosta tai lähinnä siitä miten mä omaani laitan, äkkiä kertomaan se tänne olkaa kilttejä! :-)
  • meikkipostaus > hmph, näitä toivotaan joka kerta. :-D mua jaksaa aina ihan pikkusen naurattaa se että eihän siitä nytkään taida olla ku pari kuukautta ku oon tehny meikkipostauksen ja silti sitä pyydellään! mutta siis tietysti ymmärrän että monet lukijoista on uusia ja tuskin on selannu mun koko blogia läpi haha. :-D meikkipostauksista siis nyt tässä kaikille yhteisesti sen verran että mun meikki vaihe vaiheelta löytyy täältä: meikkipostaus (ehkäpä jossain vaiheessa toteutan vielä päivitetyn version, mutta toi pätee aikalailla edelleen, vähän eri variaatioilla ja eri tuotteilla tosin! mutta jos kiinnostusta oikeesti löytyy niin voin tehdä uuden joku päivä, ilmotelkaa siis jos haluatte :-)) sitte pari juhlameikkkipostaustaki oon tehny ja ne on tässä: juhlameikki kuvina ja juhlameikki videona . toki meikeistä muuten postailen, mutta jos nyt ei mitään suunnatonta kiinnostusta löydy tohon uuteen arkimeikkipostaukseen, niin toteutan sen vasta joskus myöhemmin!
  • mun ja Ramin rakkaustarina > tää on toinen jota kyllä jaksetaan aina kysellä hihi :-D mutta siis, tällästä ei nyt oikeestaan oo tulossa, koska kaiken mitä oon halunnu kertoo meiän suhteen alkamisesta oon kertonu meiän "rakkaustarinapostauksessa" viime keväänä, se löytyy täältä ! lisäks juttua Ramin Egyptiin lähdöstä löytyy täältä ja eka osa mun ja Ramin kysymyspostausten vastauksista löytyy tästä (toinen osa tulee ens viikolla, pistän Ramin heti ekana vastaileen niihin meiän yhteisiin kysymyksiin niin että oikeesti saatte ne vastaukset vihdoin ja viimein. :-D) sit vielä sen verran että meinaan tehä Ramista sellasen samanlaisen "kyselyn" minkä oon tehny Hellasta ja kenties pyytää jompaa kumpaa noista täyttään sellasen musta! nyt haluisin kuitenki kysyä teiltä, että onks teillä nyt noiden Rami-postausten lukemisen jälkeen vielä jotain mitä voisin herrasta kirjotella. :-D mielelläni meinaan kirjottelisin jonku rakkaustarinapostausken koska mun omasta mielestä niitä on kiva lukee, mutta enhän mää tiedä mitä sellaseen kirjottaa ku tollanen on jo. :-D eli jos jollain tätä toivoneella on jotain idiksiä mitä ton lisäks voisin kirjotella niin antaa tulla! :-)

huhhuh kun tuli pitkä lista! mutta toivottavasti nyt saitte tosta jotakin selvää, pienenä yhteenvetona se, että kosmetiikkapostauksia tulossa vaikka millä mitalla, materialismipostaus myöskin luvassa ja ehdottomasti myös päivä kuvina ja videopostauksia. :-) kertokaa mulle vastauksia noihin kysymyksiin niin pääsen heti noiden muidenki juttujen kimppuun! nyt kuitenki sanon teille heipat ja palaan kenties heti huomenissa, moi moi ihanat ja parasta viikkoo kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...