torstai 15. maaliskuuta 2012

knowing me, knowing my hair

moikka moi! kuten lupailtu, luottotuotteista ois luvassa pienehkö postaussarja ja tässä tulis niistä ensimmäinen. :-) eli siis luottotuotteeni hiustenhoidossa ja laitossa. oon toteuttanu nää luottotuotepostaukset sillai, että otin näihin vaan tuotteet joita oikeesti käytän periaatteessa aina! eli siis kausisuosikit ei oo päässy mukaan, vaan kyse on tosiaan vaan ja ainoastaan niistä luottotuotteista, joiden puolesta laittaisin vaikka pääni pantiks että ne tehoo ja suosittelisin kelle vaan vaikka unissani. :-D

alotetaan siitä ku oon suihkussa, eli siis hiusten peseminen ja hoitaminen! varsinaista luottoshampoota mulla ei oo, vaan käytän oikeestaan vähä millon mitäkin, kuitenki niin että aina ku tukassa on vaaleeta niin säännöllisin väliajoin tulee käytettyä Lorealin hopeeshampoota. hoitoaineesta sen sijaan oon löytäny nyt uuden suosikin joka nousi heti luottotuotteeks ja ajattelin jossai kohtaa testailla myös saman sarjan shampoota:



Tre Semme Breakage Defence-hoitoaine


tiedän, tää voi olla teille järkytys, koska mun blogissa ollaan usein totuttu etenki hoitoaineiden kohalla näkeen vaan niitä kalliimpia kampaamotuotteita. sain kuitenki jo pari kuukautta sitte Hellalta vinkin, että tää Tre Semmen hoitoaine on oikeesti jopa hoitavampaa ku ne kampaamojen pikkuputelit ja halvempaahan tää on se nyt on selvä. tää on siis oikeesti todella hoitava hoitoaine, mutta silti ainakaa mun tukkaa tää ei jätä mitenkää kauheen raskaaks vaan hiukset on helposti käsiteltävät. oon käyttäny tätä nyt ehkä semmosen kuukauden verran ja oon ollu tosi tyytyväinen! suosittelen ehdottomasti ja tää todellaki jää mun kylppäriin asustelemaan pidemmäkski aikaa. :-)

sitte seuraavaks siihen ku oon tullu suihkusta. mä käytän aina aina aina sekä poishuuhdeltavaa, että jätettävää hoitoainetta, vaikka mulla on nytki tällänen lyhyt tukka. en vois kuvitellakaan jättäväni laittamatta hoitoainetta suihkusta tultuani. itseasiassa yleensä käytän jopa useempaa jätettävää hoitoainetta, latvoihin voidemaista ja sitte koko päähän suihkin suihkutettavaa hoitoainetta, tässä on mun luottokaksikkoni:


Bonacure Repair Rescue - jätettävä hoitoaine

ku oon riisunu turbaanin päästäni, alotan hiustenhoidon tällä! toi on ihan säälittävän pieni purkki ja hintaki on siihen nähden aika suolanen, mutta ei voi mitään koska tää on vaan niin nannaa hiuksille. eikä toi pieni pullokokokaa haittaa nii hirveesti, koska tää on oikeesti tosi riittosaa, jopa mun käytössä, vaikka oon tunnettu hiustuotteilla läträäjä.. :-D tiettekö ku joskus suihkun jälkeen on sellasia inhottavia tosi kuivannäkösiä hiuksia jotka ainaki mulla saa sydämen pomppaan kurkkuun saakka? no tää taltuttaa ne hetkessä ja ku hiukset kuivuu, ne kuivuu silkkisen sileiks!






Four Reasons Silver Mist - suihkutettava hoitoaine

ku oon laittanu tota Bonacuree latvoihin, suihkuttelen tätä ympäri päätä. tää on siis sekä rakennepaikkaava, että keltasuutta pois taittava tuote ja oon todennu tän ihan loistavaks! aina ku mulla on vähänki vaaleempaa väriä tukassani nii suihkuttelen tätä ku hullu. :-D mun tukassa punapigmentti on niin vahva ettei edes tää taita kaikkee sitä pois, mutta tosi hyvä ase tää on! tosi hoitava ja oikeesti hopeuttava tuote, mutta varokaa liikakäyttöä. :-D

sitte ku hiukset on kuivattu/kuivunu (mulla yleensä kuivunu, koska föönaan nykyään hiuksiani ihan älyttömän harvoin koska käyn aina suihkussa sillai iltapäivällä ku tuun töistä, eli mun hiukset on suunnilleen kuivat ku meen nukkuun, mun ei tarvi föönata niitä, muttei myöskään mennä kosteilla hiuksilla nukkumaan, säästää tukkaa aika paljon :-)) on vuorossa niiden laittaminen! mä en oo koskaan käyttäny sen erityisemmin mitään muotoilutuotteita, koska en oo kokenu niitä tarpeelliseks ja oon ollu liian laiska niiden käyttäjäks. :-D lähinnä siis ku muotoilen hiuksiani raudalla, suihkin niihin lämpösuojaa ja muuten käytössä onki lähinnä hiuslakka, nää on ihan ehdottomat:



Osis Flatliner - suoristus ja lämpösuihke

tää on eka lämpösuihke, minkä oon koskaan ostanu ja oonki sitte todennu että mitä sitä hyvää vaihtamaan! tää tosiaan tekee mitä lupaa, eli suojaa kuumuudelta ja myös auttaa suoristamisessa. tätä ku vähä suihkii, ja harjaa, on hiukset jo melkein suorat eikä niitä ees kauheesti tarvi enää suoristella (ku kyseessä on siis tälläset perus suorat hiukset jotka vaan vähän taipuilee sillon tällön) ja suoruus myös tosiaankin pysyy koko päivän! tätä voin ehottomasti suositella ainaki testiin sellasillekki jolla on kiharat hiukset, uskon että tää vois aika hyvin taltuttaa sellasiaki. :-)





Osis Session - hiuslakka




tää on toinen tuote jota oon käyttäny oikeesti aina (okei joskus yläasteella oli jotain pientä lipsumista ku käytin lakkaa varmaan pullon parissa viikossa eikä äiti ollu oikeen innoissaan tosta kulutuksesta Osiksen hinnoilla, joten kävästiin jossai Klippoteketissä mutta onneks ajat on muuttunu :-D) enkä kyllä aio vaihtaa! tää on kallista, mutta lakassa suostun kyllä maksaan laadusta koska en kestä jos joudun suihkuun joka aamu päähäni jonku pullon lakkaa, sehän katkois mun tukan alta aikayksikön! tää on siis riittosaa, koska etenki ku mulla on toi kaikkein vahvin, ei tätä tarvi ku suihkauttaa päähän ja pito on hyvä. jotkut kehtaa väittää että Osis jättäis tukan tahmaseks tms, mutta ite en kyllä omassa tukassani oo huomannu tällästä koskaan, tottakai siis riippuu hiuslaadusta. :-D mutta tosiaan mun hiuslaadulle tää on täydellinen lakka enkä iha heti oo vaihtamassa!


sellasia on siis mun hiusten luottotuotteet, noilla pidän mun tukan kuosissa. :-) mitä te tykkäsitte tästä postauksesta, kannattaaks mun kirjotella samantyyliset ihonhoidosta ja meikeistä? ja nyt ku tiedätte mun suosikit, niin jos joku tietää jotain vielä parempia tuotteita saa ehdottomasti suositella! toivottavasti joku sai tästä jonkunnäkösiä vinkkejä omaan hiustenhoitoon ja laittamiseen. :-)

nyt nukkumaan, palaillaan taas kamut! :-) ps jeeee huomenna on perjantai! :-D

6 kommenttia:

  1. Miten sulla voi olla noin ''vähän'' lukijoita, vaikka sulla on niin ihana blogi! :-O oon ihan hämmentyny! :D

    VastaaPoista
  2. haha :D iii ihana kommentti! :D oon imarreltu :) mutta siis ensinnäki kiiitos iha hirmusesti! mun mittakaavassa toi lukijamäärä on kyllä iso, en ois koskaa kuvitellu et noinki moni jaksais mun juttujani lueskella :D mut siis nii en tiiä! mulla on aika paljon anonyymilukijoita ainakin kävijänääristä päätellen, mut ehkä tää ei vaa uppoo nii monii mut ihana kuulla et joihinki uppoo :)) en kyl myöskää oo erityisemmin mainostellu mun blogia missää mutta siis kuten sanottu ni ite oon tosi imarreltu noinki monesta lukijasta ja tälläsiä kommentteja on aina yhtä ihana saada, piristit mun iltaa :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä postaus, kiitos! Pakko mennä ostaan ainaki tota Tre Semmee.. Osiksen Flatlinerissä on hinta ollu melko korkee mutta jos tekee todella ton mitä lupaa niin pakko saada myös se! :)

    VastaaPoista
  4. Noi TRESemmen shampoot on kans tosi hyviä! Ostettiin miehelle semmonen ja mä käyn välillä sen pullolla, kun se on niin hyvä hiuksille:D

    VastaaPoista
  5. Oon tätä monta kertaa miettiny, mutten oo ikinä saanu sanottua.. Eli siis noitten sun isojen alkukirjaimien puuttuminen! :D jokainen kirjoittaa toki tyylillään, enkä haluu olla mikään pilkunviilaaja mutta helpottais vaan lukemista jos käyttäisit niitä :)

    VastaaPoista
  6. SUS: jee kiva kun tykkäsit! :) toi Tre Semme on kyl ollu yllättävän hyvä ja sen kokeilemisessa ei paljoo häviä ku hinta on halpa:) Flatlinerista oon kyl ite tykänny ja se on ollu riittosaa eli jos vaa rahatilanne antaa periks nii suosittelen kyl ainaki testaan! :)

    sufy: no hyvä tietää et myös shampoot tehoo! pitää kokeilla pian koska tosiaa ainaki toi hoitsikka on ollu sen verran hyvä :)

    ssalla: hahaa no hyvä ku sait vihdoin sanottua :D mä tiän joitain ärsyttää varmasti tosi paljon ku en tosiaa käytä noita isoja alkukirjaimia pahemmin :s mulla itellä vaan on joku keiroutunu fiksaatio ja inhoon isoja kirjaimia, ni päätin ku aloin kirjottaa blogia etten niitä käytä ku en muutenkaa käytä paitsi tietysti kaikissa virallisissa teksteissä ja koulujutuissa yms! mua vaa häiritsee ne jotenki, tiedän oon outo :D mutta tosiaan toivottavasti kestät sen ettei nitä näy muuta ku erisnimissä :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...