sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

running timeless streets again

moi! heei ihan alkuun kiitos paljon kaikille jotka on käyny toivomassa postauksia. :-) toivokaa ihmeessä lisää, perehdyn noihin teiän toiveisiin tän postauksen jälkeen ja alan heti suunnitella niiden toteutusta! viimeistään ens viikonloppuna mulla pitäis olla aikaa panostaa blogiin oikein kunnolla. :-)

tänään mua on vaivannu ihan järjetön päänsärky koko päivän, en ymmärrä mistä se on tullu enkä ymmärrä miten saan sen pois ku särkylääkketkää ei tehoo... yritän silti kasailla tän postauksen, mutta pitkästä aikaa hivenen eri tavalla. tiän että mun piti eilen ottaa paaaaljon kuvia, ja se tosiaan oli suunnitelma, mutta sitte ne jotenki vähän jäi pienessä kiireessä ja mulla on vaan muutama otos. mutta koittakaa selvitä, nyt palataan takasin eiliseen!

eilen siis treffailtiin yhä Hellan ja Allin kanssa, ja me mm:

- vietettiin Gina Tricotissa puoltoista tuntia ja Hennesillä 45 minuuttia..... hmm



- etitttiin käsiimme kauppojen hirveimmät vaatteet ja viihdytettiin itteemme niillä

- tuhlattiin kuitenki ihan kiitettävästi rahaa niihin oikeesti kivoihin vaatteisiin

- ostettiin alusvaatteita joita ei voi käyttää, koska ne vaan oli niin hienoja ja pirteen värisiä :-D (no kyllä niitä nyt oikeesti voi vähän käyttää!)

- kärsittiin shoppailun tuomista vammoista, mm. niskakivuista ja jalkasärystä




- naurettiin vähä liikaaki!

- syötiin Allin isin valmistamaa maukasta lihamureketta

- puhuttiin kaikista ällöttävistä ruuista hienosti just syömisen jälkeen :-D

- suunniteltiin kaikille valoisaa tulevaisuutta, omani vietän Keuruulla lähihoitajakoulussa!

- latailtiin meiän älypuhelimiin kaikkia hienoja pelejä ja pelattiin niitä kilpaa :-D




kaikessa yksinkertasuudessaan vois siis sanoo, että meillä oli ihan loistava päivä ja ilta ja hauskuutta ei todellakaan puuttunu! :-) nyt vaan peukut pystyyn että ehdittäis treffailla Allia vielä ennen ku Hella suuntaa taas nokkansa ulkomaille. kiitos siis tytyille loistosta viikonlopusta! :-)

loppuun voisinki vielä esitellä asuni (kylläpä tuntuu hassulta laittaa tää tänne loppuun ku se on mulla aina ekana :-D) jossa eilen viihdyin! mun piti tosiaan pakottaa Hella kuvaan mun asu tossa ulkona kauniissa säässä mutta kuvitelkaa, mä unohdin! onneks olin aikasemmin leikkiny mun kameralla ja kuvaillu asuani peilin kautta, niin saatte nyt sitten ne kuvat tänne.


asu oli mun mielestä jotenki tosi kiva, farkku uniformu, mutta se toimi. :-) toi oli mukava päällä ja mun mielestä näyttiki kivalta, jotenki fressi! mitäs mieltä te ootte? :-)

  • farkkupaita H&M
  • vyö H&M
  • farkut Gina Tricot


loppupäivän aion oikeesti levätä, sitä ei oo kauheesti tullu tehtyä vaikka kaikenmaailman infektiot ja tulehdukset ja kuumeet mua onki koko viikon vaivannu. josko tää yks lepopäivä viikossa tekis tehtävänsä ja oisin ens viikolla vähän terveempi! :-) päivään kuuluu siis telkkaria Hellan kanssa, ehkä vähän herkkuja ja illan Idols jei. millanen teiän viikonloppu on ollu?



ps. kuten sanottu, kyllähän mä jotain ostelinki ja esittelenki ne teille vaikkapa heti huomenissa, sen verran ihania juttuja tuli kaupan hyllyiltä nappailtua!

nyt moi ja palataan!

4 kommenttia:

  1. kaunis iho ja kauniin värinen tukka!!

    VastaaPoista
  2. kiiitokset! :) tää hiustenväri on kyllä tosi kiva, juurikasvu ei sit ookkaa nii kiva :D

    VastaaPoista
  3. mihin hella menee? ja mista toi nimi oikein tulee?

    VastaaPoista
  4. Hella lähtee taas kesäks ulkomaille töihin! ja Hella lempinimi :D hmm mistähän se ees tulee, joskus yläasteella Hellaa kutsuttiin Helluks mut sit se piti esitelmän Hella Wuolijoesta ja se oli meistä jotenki kauheen hauskaa (hienoo läppää ollu jo sillon :D) ja siitä sitte tuli Hella nimi joka on säilyny iha näihin päiviin saakka:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...